Pov Myra
Ik wordt wakker en zie dat Niall al niet meer naast me ligt. Net wanneer ik mijn bed uit wil gaan, komt Niall binnen met ontbijt. ''Dankje Niall'' zeg blij, terwijl ik hem een knuffel geef. We eten ons ontbijt op. Als we alles op hebben, ga ik naar mijn kamer me omkleden. Ik doe een zwarte broek met gaten der in en een t-shirt aan. Als ik me haar, tanden en make-up gedaan heb loop ik naar beneden, waar in middels iedereen al zit. We zitten nu met ze allen op de bank, terwijl Louis weer met Larissa klef zit te doen. ''Ik ben de klaar mee, Larissa ga weg naar je eigen huis ofzo'' roep ik. ''Rot toch lekker zelf op'' roept Louis naar mij om Larissa te verdedigen. Ik zucht en loop weg. Ik loop naar boven toe en pak mijn tas, ik doe de belangrijkste spullen der in en ga weg.
Ik loop nu al een tijdje buiten, Niall volgde me eerst maar ik was te snel. Ik zit nu ergens bij een meer, om het meer zit eerst een stukje gras, waar ik dus zit, en daarna struiken en bomen. Ik wil kijken hoe laat het is, maar zie dat mijn telefoon leeg is. Ik zucht. Ik sta op en loop richting huis. Na half uurtje ben ik nog steeds naar huis aan het lopen. Na inmiddels al weer een uur, ben ik thuis aangekomen. Ik zie de klok vanaf hier al en zie dat het inmiddels al weer 1 uur is, ben ik dan zo lang weggeweest ? Ondertussen loop ik naar binnen, eenmaal binnen doe ik mijn schoenen en jas uit en loop naar de woonkamer. En zie daar Niall zitten met een bloedneus.
Pov Niall (Toen Myra weg ging)
Ik ren achter Myra aan. Maar ze is sneller, na een tijdje geef ik het op en loop ik weer terug naar huis. Als ik weer in de woonkamer ben vraag ik om Louis mee te komen na de gang. ''Waarom heb je er voor gezorgd dat mijn zusje weggelopen is '' roep ik kwaad naar Louis. ''Ze wouw mijn dat mijn vriendin weg ging !'' roept hij nu kwaad terug. Ik voel een hand in me hand in gezicht. gelijk voel ik aan mijn wang. Ik geef gelijk Louis daarna een stomp op zijn arm. Hij slaat mij een bloedneus. En net wanneer ik hem wilt slaan houd Liam en Harry me tegen, en trekken me weg. Louis gaat naar boven terwijl ik naar de woonkamer ga. Ik wordt de bank neer gepleurd. ''En nu ga je ons is uitleggen, waarom jij een bloedneus hebt'' zegt Harry terwijl Liam een doekje aan het halen is. Ik kijk weg naar buiten en zie dat Myra daar loopt en richting deze kant op komt. Als ze in de woonkamer is rent ze op mij af en knuffelt ze me. Wanneer ze zich terug trekt, merk ik dat er bloed. ''Euh Myra, der zit bloed op je t-shirt sorry'' zeg ik zachtjes. Ze kijkt me aan van is niet erg. Uit het niets begint Myra te huilen. Ik trek haar dicht tegen me aan en zeg rust gevende woorden tegen haar, terwijl ik met 1 hand het doekje tegen me neus hou. Als Myra wat rustiger is kijk ik haar aan. ''Niall, het spijt me.'' zegt ze zachtjes. Inmiddels staan alle jongens bij de deuropening. ''Myra, nee het spijt mij ik had niet zo bod moeten doen.'' zegt Louis. Myra knik als teken dat het goed is. Ik zet Myra naast me op de bank neer en loop naar de keuken toe. Ik pak een zak chips en gooi het doekje weg. Als ik weer op de bank zit zet ik een film aan en til ik Myra weer op mijn schoot. Terwijl ik chips eet. Na een tijdje is mijn chips op en ga ik aan Myra's haar zitten. Ik zie dat ze langzaam in slaap valt. De film is nu al even afgelopen. Ik begin langzaam weg te vallen van moeheid. Ik hoor net de jongens nog naar boven gaan en ik val in slaap.
Pov Myra
Ik wordt langzaam wakker, ik zie dat ik nog op de bank lig op Niall's schoot, ik kijk op me telefoon en zie dat het 2 uur 's nachts is. Ik sta op en loop naar de keuken, ik pak een glas en hou hem onder de kraan. Ik drink rustig me drinken op als ik Liam naar de keuken zie binnen komen. 'Waarom ben jij benden ?' zeg ik terwijl ik me glas weg zet. Liam schut zijn hoofd. Hij loopt weg en laat mij verbaast achter. Ik zie dat het inmiddels al weer half 3 is. Net wanneer ik terug wouw lopen komt Niall aangelopen. 'Wat doe jij in de keuken om -' hij kijkt ff op zijn telefoon. 'half 3' zegt die een beetje verbaast. 'Ik werd wakker en liep naar de keuken voor wat drinken, maar je bent nu toch wakker zullen we naar boven lopen en daar veder gaan slapen?' Hij knikt en samen lopen we naar boven. 'Myra, wil je bij mij slapen ?' Ik knik en loop achter Niall aan naar zijn kamer. Ik ga tegen hem aanliggen met mijn hoofd op zijn borst. Ik val langzaam in slaap. Ik wordt nog een paar keer wakker.
--
Hoi mensen,
Dit is een korter hoofdstuk dan normaal maar ik had niet mega veel inspiratie. Zoals ik al eerder zei ik ga eerst allemaal hoofdstukken schrijven en dan later uploaden omdat ik niet zoveel inspiratie heb zoals ik al zei en daarom wel hoofdstukken heb. Ik schrijf dit nu in de vakantie dus hoe was jullie (meivakantie) mijne kut want ik had maar 1 week vakantie, terwijl de meeste die ik ken 2 weken vakantie hadden. Ik heb zin om te uploaden dus ik ga niet luisteren wat k zei maar ga uploaden wanneer ik zin heb dus ik ga doei 😂😂
XMe
JE LEEST
Lost Sister // One Direction ✔
Fanfiction''Myra, ik ben euh je b-broer'' Begonnen: 30 december 2016 Einde: 11 mei 2018 Hoogste rank in fanfictie: #31 (13-05-18) Copyright Niets uit deze uitgave mag gekopieerd worden zonder mijn schriftelijke toestemming. ...