Chapter 22

534 11 8
                                    

~*~*~ Extreem lang hoofdstuk ~*~*~

Pov Myra

Ik wordt wakker van een hyper actief kind, die me wakker maakt door middel van op me bed springen. Je kunt al raden wie dit is, Louis. 'Louis, doe is rustig ik ben wakker.' zeg ik vermoeit omdat ik net wakker ben. Ik kijk op de klok en zie dat het 9 uur is. 'Hey, vandaag hebben we dagje vrij en wouden naar pretpark gaan wil je mee ?' Ik knik vrolijk en ben gelijk klaar wakker. 'Kom je dan nu voor het ontbijt.' zegt Liam die net binnen is komen lopen. Ik knik en loop naar mijn koffer en zoek een leuk setje kleding uit. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een zwarte skinny jeans met daarboven een wit simpel t-shirt. Ik stap onder de douche. Als ik bij de eetzaal ben aangekomen is het al half 10. Ik pak snel een cracker met kipfilet, en ga ik vervolgens bij de rest zitten. 'Myra, hoef je echt niet meer je eet de laatste paar dagen al best weinig ?' Ik schud mijn hoofd maar als nog legt Liam zijn broodje op me bord. Ik eet hem met tegen zin op en loop als ik alles op heb naar de wc toe in het restaurant. Ik kots alles er uit en neemt zoals altijd daarna kauwgom. 

Inmiddels zijn we aangekomen bij het pretpark. Als ik zie dat alles leeg is kijk ik ze raar aan en bedenk me even daarna dat ze alles af zullen gehuurd hebben. Als ik een grijpautomaat zie ren ik er op af net zoals Niall. Ik probeer een teddybeer te grijpen. Na een paar keer is het Niall gelukt met zijn pikachu. 'JA, het is me gelukt ik heb een teddybeer.' roep ik hard en blij na nog een keer proberen. Als we ons omdraaien zien we de jongens in een achtbaan zitten. Wij rennen naar de uitgang en gaan wachten tot ze klaar zijn. Als ze er aan komen lopen gaan we door naar de volgende attractie en zo gaat het nog even door. Uiteindelijk is het 12 uur en gaan we wat eten, jammer genoeg. Als we zitten heeft  iedereen al wat besteld en kijken ze mij nu aan. 'Nee dankje ik hoef niet.' Zeg ik tegen de vrouw die ons helpt en ze loopt weg. 'Myra, waarom hoef je niet. Laatste paar dagen heb je al amper gegeten.' Zegt Harry vragend. 'Ik heb gewoon geen zin in eten nu mag dat niet ?' Zeg ik geïrriteerd. Zo gaat ons gesprek nog veder tot ik er klaar mee ben. 'Ik heb gewoon geen honger klaar.' Roep ik inmiddels en met dat loop ik weg, weg van hun, even voor me alleen. Ik loop naar ergens blijkbaar achter in het park. Ik zie daar een meertje met een bankje er bij, en besluit daar te gaan zitten. Diep ingedachte verzonken zit ik op het bankje. Na een tijdje nagedacht te hebben en steentjes in het meer gegooid te hebben komt Niall aangelopen. Hij gaat naast me zitten en trekt me in een knuffel. Als ik me uit zijn knuffel trek blijft het stil, zo blijven we een tijdje zitten. Na een tijdje begin ik maar te vertellen dat het me spijt. 'Je moet niet bij mij zijn Harry zit er duidelijk mee dat je zo reageerde hij voelde zich gelijk schuldig.' Ik knik, nadat Niall dat zei loop ik naar Harry toe. 'Sorry Harry, dat ik zou deed.' Hij knikt begrijpelijk en trekt me dan in een knuffel.' We blijven nog even zo staan en gaan dan veder het park op. Als we in een achtbaan gaan zit ik naast Niall, helemaal voor in. Zelf hou ik niet zo van achtbanen, maar de jongens hebben me weten overhalen om een keer mee te gaan. 'Jongens, nog een keer ! Echt alles wat ik zei over achtbanen was grapje kom Louis nu met jou.' Roep ik enthousiast. Iedereen begint te lachen terwijl Louis en ik naar de volgende achtbaan rennen. Net wanneer we halve wegen zijn komt Louis te vallen omdat die op zijn eigen veter stond. Ik begin natuur kei hard te lachen net zoals de rest en Louis zelf. Ik wil veder rennen maar net wanneer ik begin te rennen kom ik zelf te vallen, gevallen over een steen. 'Karma kwam je halen.' Schreeuwt Louis in me oor. Ik begin mee te lachen met de rest. Ik sta op en loop nu rustig naar de achtbaan toe. 

Na nog de hele dag in het pretpark geweest te zijn. Komen we weer aan bij het hotel. Ik heb gelukkig geen avond eten gehad. De jongens aten patat, ik ging zogenaamd naar de wc en zag toen nog een leuke glijbaan staan, en ging toen van de glijbaan, zodat het leek dat ik vergeten was dat ik moest eten. Nu zit ik in me kamer, achter me laptop. Ik zie me camera staan die ik laats gekocht had. Ik besluit een nummer te leren en dan morgen een video op te nemen voor we weg gaan. Ik pak daarom nu alvast me kleren voor morgen en stop alles wat ik niet meer nodig heb in mijn koffer. Ik loop nog even naar de gezamenlijke ruimte en zie dat iedereen op de bank film zit te kijken, een een of andere comedy film. Ik kijk nog een stukje mee van de film en ga daarna naar mijn eigen kamer. Morgen gaat mijn wekker wel vroeg. 

Lost Sister  // One Direction ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu