Chapter 32

443 8 7
                                    

Tijdsprong van 2 maanden

Pov Niall

Ik wordt wakker van de mensen en de velle lichten in het ziekenhuis. Ik ben vannacht blijkbaar in slaapgevallen. Myra is nog niet wakker geworden jammer genoeg. Ik loop haar kamer binnen en ga naast haar zitten. 'Myra, wordt alsjeblieft wakker. We missen je, ik kan niet zonder je leven.' Ik sta op en geef Myra een kus. 'Bye Myra.' Met dat gezegd te hebben wil ik me omdraaien en weg lopen maar in plaats daarvan, beweegt haar hand. Ik druk op die knop, weetje wel waar mee de doktoren komen. 'Wat is er aan de hand ?' Vraagt een dokter die langskomt. 'Ze bewoog haar hand net ! Wordt ze wakker ? ' Vraag ik enthousiast. Ik draai me om en zie dat ze haar ogen langzaam probeert open te doen. De dokter duwt me zowat aan de kant en gaat bij Myra kijken of alles wel goed gaat. Wat een irritante dokter zeg, jezus. Ik ga aan de kant zodat de dokter er goed bij kan. Ik stuur gelijk berichtje naar de rest van de jongens, die momenteel in de studio zijn voor ons nieuwe album. Ik had mijn stukje gisteren al gedaan en morgen doen we ons gezamenlijke nummers als ze op tijd klaar zijn. De dokter zegt dat ik er bij kan. Ik loop naar Myra toe en ga naast haar bed zitten. We kijken allebei elkaar aan met tranen in onze ogen. 'Sorry Niall.' Fluistert ze zachtjes. Ik knik en kijk verdrietig naar haar. Ik wil niet dat me eigen zusje zich uit hongert. 'Niall ?' Hoor ik zachtjes naast me. 'Ja Myra, wat is er ?' Zeg ik terwijl ik bij haar op bed komt zitten. 'Ik zag toen ik in coma lag allemaal flashbacks. Ik wilde nog sorry zeggen voor hoe ik reageerde op jou.' Ik knik en trek haar in een knuffel. 'Myra, waarom ? Waarom honger je jezelf uit en snij je jezelf. Vertel het me alsjeblieft.' Begin ik meteen, zonder na te denken wat ik eigenlijk zeg.  'Niall, zie je het dan niet ? Ik ben te dik voor deze wereld. En ik snij me omdat ik het verdien de pijn, zoals de fans ook zeggen. Het is gewoon beter als ik er niet meer ben.' Ik schrik van haar woorden, ze verdient het wel om te leven. 'Myra, de zogenaamde fans zijn geen fans, zei mogen echt weg van hier. Je hebt echt een prachtig lijf, ze zijn jaloers op je. En je bent echt super dun Myra, te dun zelfs nu. Eerder was je zo prachtig dun echt waar.' Probeer ik haar te overtuigen met geen succes. Er valt een dodelijke stilte, die de jongens verbreken door net binnen te komen. 'Heey Myra.' Zeggen ze allemaal niet zo vrolijk. Myra zegt zachtjes hoi terug en dan valt er een dodelijke stilte. Niet veel later komt de dokter de kamer binnen gelopen. 'Jongens, zou ik jullie even kunnen spreken ?' We kijken elkaar verbaast aan maar knikken toch. Als we bij zijn kantoor zijn ben ik er achter gekomen hoe hij heet, Dr. Tits. Als we allemaal zitten in zijn kantoor begint hij met vertellen. 'Jongens, we hebben overlegd en denken dat het beter voor Myra is als ze naar een kliniek gaat daar kunnen ze haar goed behandelen. Ze staat ingeschreven en gaat er morgen al heen. Ze zit hier in de kliniek gewoon in Londen.' Zegt dr Tits. Iedereen zag het wel een beetje aankomen, maar niemand had verwacht dat het echt zou gebeuren. 'Mogen we haar daar ook nog bezoeken ?' Vraag ik meteen. 'De eerste 3 weken is er geen contact met de buitenwereld toegestaan. En vanaf dan kun je elke week in het weekend langs komen.' Gelijk begin ik sip te kijken, ik kan niet 3 weken lang zonder haar. Ik knik als teken dat goed is en loop net zoals de rest kamer uit. Als we in de gang zijn zucht ik hoorbaar. 'Sorry Niall.' Hoor ik Liam zeggen. 'Je kunt er niks aan doen Liam, alleen de eigenaar van de kliniek.' Hij knikt als teken dat ik gelijk heb en we lopen Myra's kamer in. Ik kijk haar met medelijden aan. Ze kijkt verbaast terug. 'Myra, je moet vanaf morgen naar een kliniek en we mogen de eerste 3 weken geen contact, ook mag je niet met andere mensen praten buiten de kliniek om.' Zeg ik verdrietig. 'Wat ! Ik wil helemaal niet naar die stomme kliniek, gaat toch goed met me of niet dan.' Roept ze boos. 'Myra, nee het gaat niet goed met je, zie je dan niet dat je te dun bent. En dat jezelf beschadigen ook niet bepaald goed is ?' Komt de dokter zich in het gesprek mee mengen omdat hij waarschijnlijk het geschreeuw op de gang nog hoorde. Verslagen gaat Myra weer liggen op bed. Ze kijkt boos voor zich uit en de dokter is inmiddels al weer door gelopen. 'Sorry.' Mompel ik zachtjes. Myra kijkt me aan met de blik dat het niet mijn schuld is. Ik knik en doe me handen in me haar. Waarom mag ik haar niet spreken, bij die gedachtes begin ik beetje boos te worden. Ik heb net me zusje terug, mag ik haar niet spreken voor 3 weken. Nu denk je vast stel je niet zo aan 3 weken is zo om. Maar voor mij is het 3 weken te veel. 'Jongens ik ga slapen ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik ben echt moe.' Ik kijk op me telefoon en zie dat het al 10 uur is. 'Is goed, wij gaan nu ook naar huis toe Goodnight Myra.' Zegt Liam. Iedereen knikt en loop de kamer uit. 'Wacht Niall.' Ik kijk vragend om.  'Wil je hier blijven slapen ?' Ik knik en loop naar het best naast haar en schuif die tegen haar bed aan en ga dan in het bed liggen. 'Ik ga jullie de komende 3 weken zo erg missen, daarna ook wel als ik er nog zit maar ik wil gewoon bellen en kunnen appen.' Zegt ze verslagen. Ik knik en sla dan me armen om me heen. Zo te zien is ze na een tijdje zo gelegen te hebben in slaapgevallen. Ik gaap en val dan ook langzaam in een diepe slaap, dromend over Myra.

---

Heyhoi, 

Vandaag het 2e hoofdstuk die al online komt. :)

Ik heb slecht nieuws voor jullie, het boek begint zijn einde al te zien. :(  Ik vond het echt leuk om dit boek te schrijven maar goed elk boek heeft zijn einde. Gelukkig is dit niet zijn einde maar binnenkort is die er wel. 

XMe 

Lost Sister  // One Direction ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu