Chapter 23

495 10 2
                                    

Pov Harry (woow voor het eerst volgens mij)

Als ik net me haar heb gedaan hoor ik dat er iemand wakker wordt, en even later komt Louis de badkamer binnen gelopen. 'Hoi Hazza' Ik zwaai terug en loop vervolgens naar het leef gedeelte en zie ik dat Niall en Liam daar al zitten. Als Louis er is bij komen zitten beginnen we aan ons eten. En niet veel later komt Myra aan gelopen in haar sportkleding. Ze pakt 2 crackers met kipfilet. Als we ons eten op hebben zijn we aangekomen bij ons hotel, vanavond en morgen hebben we een concert hier in Liverpool, vanaf daar vliegen we naar Ierland en dan naar rest van Europa. 'Jongens, als we zo onze spullen in onze kamers gezet hebben, ga ik buiten ff in het park hardlopen.' Zegt Myra opkijkend van haar telefoon. Iedereen knikt en ik breng me spullen naar mijn hotel kamer. Ik pak mijn laptop en begin netflix te kijken. Als ik een paar afleveringen van me serie heb gekeken besluit ik eten te gaan halen. Beneden aangekomen zie ik zoals verwacht Niall al bij het eten zitten, ik lach en pak ook wat te eten het is tot slot al 12 uur. Ik zie dat Myra net binnen komt lopen - vanaf hier heb je uitzicht op de deur - en naar ons zwaait. Ik sta op als ik me eten op heb en ga weer naar mijn kamer toe. En ga veder met mijn serie, Stranger Things. Voor de rest van de middag heb ik niks meer gedaan dan serie kijken. 

Pov Myra

Ik kom net binnen lopen bij het hotel van het hardlopen en zie Niall en Harry bij het eten zitten en ik zwaai even. Ik loop door naar me kamer en stap onder de douche. Ik trek een zwarte skinny jeans met gaten aan met daar boven een rode crop top. Ik doe me haren vandaag in een hoge staart en als make-up mascara en wat highlighter. Vervolgens loop ik naar de gezamenlijke ruimte en pak ik een appel en een flesje water. De jongens zitten op hun telefoon behalve Harry die is in zijn kamer. Ik pak ook me telefoon en maak random selfies met Louis en plaats ze op me snapchat story. Als ik geen zin om foto's te maken ga ik naar mijn kamer en pak ik mijn gitaar en loop ik naar de hal van het hotel en ga daar beetje gitaar spelen. Net wanneer ik Voodoo Doll aan het spelen bent komt 5 seconds of summer binnen. (die slapen in ander hotel omdat het anders hier bom vol met fans staat) Ik maak mijn nummer af en loop dan naar hun toe om iedereen een knuffel te geven. 'Hey Myra' schreeuwen ze tegelijk. Ik doe meteen me handen op me oren. En zeg hoi terug. We lopen met ze allen naar boven naar de woonkamer. 'Wie heeft deze 4 hyperactieve jongens gevraagd om langs te komen, nu hebben we 6 mensen die druk zijn.' terwijl ik dat zeg schud ik mijn hoofd heen en weer, de jongens kijken me beledigend aan net zoals Niall en Louis. Iemand hoor k nog net zeggen run en dan ren ik weg met een gitaar in me handen en met 6 jongens achter me aan. Ik zie een trap dat naar het dak gaat en kijk snel achterom gelukkig zijn de jongens niet zo snel. En ga k snel de trap op als ik net boven aan sta, komen ze aangelopen gelukkig kunnen ze me niet zien. Ik ga op het rand van het dak zitten, denkend aan de reacties die ik gekregen heb op sociaal media. Ik kijk op insta tussen me insta dm's, alleen maar haat.

(A/N Het volgende stukje: Dit is niet persoonlijk bedoelt. Als jij iemand kent met deze namen, Sorry daarvoor ik heb net random namen lopen bedenken. Ook is dit niet bedoelt naar jou toe, Zit je zelf in de problemen zoek iemand op waar mee je kunt praten. Je kunt mij ook altijd een berichtje doen of iemand anders die je ziet die een reactie achter laat. Voel je niet aangevallen door deze woorden. Sorry als je dat voelt en snap dat ik het niet zo bedoel. Ook kan het volgende stukje triggerend zijn voor sommige mensen, ik geef dan aan vanaf waar je weer kunt lezen als je niet zo goed tegen de volgende dingen kan: zelfmoordgedachtes)

OneDirectionFangirl17:

Hey Myra, ik hoop snel dat je weg gaat bij hun of we komen met ze allen je wat aan doen. Met je dikke varkens lichaam. Ik hoop dat je dood valt. 

Directionerforever3:

Val dood ofzo niemand mag jou. Iedereen haat je !

Brilliam24:

Je bent zo lelijk als het maar kan, zolang je maar niet aan de jongens komt want dan doe ik je wat. 

Ik heb niet eens door dat ik moest huilen. Ik kijk naar beneden en zie dat het hoog is. Zal het hoog genoeg zijn ? Terwijl ik er aan loop te denken begin ik automatisch harder te huilen me telefoon licht al op de grond naast me. Inmiddels ben ik al opgestaan en ga ik iets dichter bij de rand staan. Ik kijk naar beneden en denk de hele tijd aan de haat. Ben ik het leven echt niet waard ? Moet ik echt dood ? Ben ik dik  ?  Haat iedereen me echt ? Lijk ik op een varken ? Allemaal vragen spoken er door me hoofd. Ik wil nog klein stapje dichterbij zetten, maar dan val. Ik wordt nog net vastgepakt. Als ik omhoog kijk zie ik dat het Liam is. Hij trekt me omhoog. Hij gaat zitten op de vloer en ik ga op zijn schoot zitten, ik begin direct te huilen. Liam probeert me te troosten. 'Myra ? Waarom ?' Hij kijkt me verdrietig aan, waardoor ik direct weer moet huilen. Ik pak mijn telefoon nadat ik weer iets rustiger ben en laat de dm's lezen aan Liam. Liam trekt me gelijk weer in een knuffel. 'Myra, je moet niet dood, wij mogen jou, je bent niet dik en je lijkt al helemaal niet op een varken. Wij houden van jou, de echte fans houden ook van jou.' Liam lijkt het te menen en trekt me gelijk nadat gezegd te hebben nog een keer in een knuffel. 'Oke' Zeg ik nog niet helemaal overtuigend van wat Liam zijn. Iedereen zegt het toch ? Behalve Liam, Louis, Niall, Harry, Luke, Ashton, Michael en Calum hun doen het alleen maar om mij niet te kwetsen. Misschien is het gewoon beter als ik stop met leven, of ik moet dun worden. Prachtig dun wat je altijd ziet, die meiden zijn perfect. 

(A/N vanaf hier kun je ongeveer wel weer lezen denk ik) 

'Liam ?' Zeg ik terwijl ik mijn gitaar pak. Hij kijkt mij aan als teken dat ik mag praten. 'Wil je dit niet tegen de jongens zeggen ?' Hij knikt. Als ik me telefoon wil pakken houd Liam mij tegen. 'Nee Myra, ik hou voor de rest van de dag je telefoon ik denk dat even beter is als je vandaag niet meer op sociaal media kijkt.' Zegt hij iets te overbezorgd. Ik knik en loop naar binnen toe. Als ik bij de woonkamer kom zie ik dat iedereen daar zit. 'Daar ben je Myra, ik kon  je al nergens meer vinden.' doet Louis heel overdreven. Wat een gelach van de andere jongens oplevert, zelf lach ik alleen niet echt mee. Ik doe maar gewoon als of ik lach. 'Ik ga naar mijn kamer.' Met dat gezegd te hebben loop ik naar mijn kamer en ga ik daar gitaar spelen. 

---

Hey,

Daar ben ik weer, dit was misschien een wat heftigere hoofdstuk dan normaal nogmaals sorry daar voor. Als iemand van jullie ook zo zwaar kut voelt, praat er over met iemand. Ze kunnen je helpen, ook mag je altijd mij een berichtje sturen. En ik weet zeker dat er lezers hier zijn die je ook zou steunen. Maar goed ik ga nu maar eens stoppen met schrijven want het is al laat en begin moe te worden.

XMe

Lost Sister  // One Direction ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu