Pov Myra
Ik spring uit me bed zodra ik wakker ben en ga ik me omkleden. Ik trek me hardloop kleding aan en ga me veder klaar maken. Ik pak pen en papier ik schrijf even op dat ik ga hardlopen, en dat ik zo weer terug ben. Als ik dat gedaan heb ga ik een stuk hardlopen. Ik kom bij het park uit waar we gisteren gingen voetballen ik besluit om even te gaan zitten. Na even gezeten te hebben ga ik veder met hardlopen, na een tijdje begin ik weer moe te worden, vandaag heb ik besloten dat ik een ana wordt. Na inmiddels uurtje hardlopen ben ik weer terug bij de tourbus. Ik pak een flesje water, zodra ik hem open maak zie ik dat er ''Van Niall blijf af, anders zal je boete.'' op staat ik begin te lachen. Zoals verwacht komen de jongens kijken. 'Mevrouw Horan heb je mijn flesje gestolen ?' Ik knik en kijk hem aan. ''Ooit komt karma je halen.'' met dat loopt die weg en zoals verwacht gaat die naar game-kamer. Uiteindelijk gaat iedereen er heen, ja ik ook. 'Myra, sins wanneer drink je water ?' vraagt Harry. 'Sins nu.' beantwoord ik zijn vraag. Hij knikt en gaat dan veder met zijn wedstrijd tegen Liam. Uiteindelijk heeft Liam gewonnen met 3-2. Net wanneer ik op wil staan, begint de bus te rijden waardoor ik op Liam, Niall, Louis en Harry val. 'Euhm, ja oeps.' Op dat moment begint iedereen te lachen. Ik sta op en loop naar de slaapkamers en ga op me bed zitten. Ik pak me laptop en ga naar Pro-ana site toe. Ik kijk bij de babbelbox en begin verhalen van andere te lezen. Zij zijn al mooi dun, kon ik dat al. Ik besluit iets te plaatsen. Hey, ik ben nieuw en ben 17 jaar hebben jullie misschien tips om aftenvallen ? Als ik klaar ben met mijn bericht typen klik op plaatsen en ga ik offline op de site. Ik loop weer naar de woonkamer toe en ga verkeerd om op de bank zitten. 'Ik verveel me' roep ik door heel de bus heen. Ik krijg een paar ik ook's terug. Ik bedenk me net dat ik al lang niet meer afgesproken heb met Fleur. Ik pak me telefoon en stuur haar een berichtje, hey girl. Ik klik op verzenden en besluit maar is goed te gaan zitten op de bank. Ik kijk naast me en zie dat de rest van de jongens naast me zitten op de bank. 'Wat gaan we doen ?' zeur ik. 'We kunnen doen truth or dare ?' stelt Liam voor. Iedereen stemt in en gaan we uiteindelijk doen. Ik bedenk me net dat ik nog niks gegeten heb, ik ben echt blij dat de jongens niet door hebben dat ik niet eet en water drinkt, beter toch ? denk ik bij mezelf. 'Myra, truth or dare ?' vraagt Harry, waardoor ik uit me gedachtes schiet. 'Euhm doe maar truth' Harry kijkt even bedenkelijk en zegt dan uiteindelijk. 'Waar zat je net met je gedachtes.' 'Ik dacht aan Louis.' Ik begin te blozen ook al is het niet waar, maar hij is zo schattig, lief en nog zo veel meer. Louis staat naar me op en gaat op me schoot zitten, trekt me vervolgens in een knuffel en geeft me dan een kus op me voorhoofd en loopt terug naar zijn plek. Waardoor ik nog meer begin te blozen. 'Euhm, Niall ? Truth or dare ?' Hij kijkt bedenkelijk. 'Truth.' zegt die verzekerd. 'Hou je van kerst.' Iedereen begint opeens te lachen. 'Myra, het is nog maar oktober en dan kom je aan met je kerst maar ja ik hou van kerst.' Ik spring op en ren naar hem toe in hoe verre het kan, als je het nog niet wist ik ben fan van kerst kan dat ? Vast wel. Ik spring boven op hem en begin hem helemaal dood te knuffelen. 'Myra, mag ik lucht ?' Ik schut me hoofd en dan staan opeens de jongens achter ons en trekken ons in een knuffel. En zo belanden we in een groepsknuffel, wat hebben de jongens met knuffelen. Volgens mij als het aan hun licht knuffelen ze heel de dag. Ach, het blijven gekke jongens, niet dat ik dan zelf gek ben want ik knuffel zelf ook graag. 'Zullen we gaan eten want ik heb honger, want het is al. 2 uur.' Stelt Niall voor, iedereen stemt mee in alleen ik heb nog geen antwoord gegeven ze kijken me nu aan of ik mee kom. 'Sorry maar ik heb niet zo honger.' Wow dit is de eerste keer dat ik tegen hun lieg bedenk ik me als ze weggelopen zijn naar de keuken. Het voelde niet goed maar het moet wel als ik wil afvallen. Zodra ik klaar ben, hoop zo snel mogelijk, hoef ik niet meer te liegen en hoef ik alleen maar gezond te eten. Ik zit op de bank beetje te tv te kijken. Zo gaat het heel de dag door. Als avond eten moest ik frietjes een paar gepakt omdat ik ''me niet zo lekker voelde'' wat natuurlijk niet zo was maar ik had gewoon geen zin om al dat vet te eten. Ik lig nu in me bed, ik denk aan alles en voor ik het weet val ik in slaap.
Heyy, ben ik weer
Ik probeer zo snel mogelijk weer te uploaden, het liefst wil ik nog een hoofdstuk voor maandag online maar ik ga ff kijken of dat lukt. (27-09-17) Veder heb ik niet echt veel te zeggen dus bye
Xme
JE LEEST
Lost Sister // One Direction ✔
Fanfiction''Myra, ik ben euh je b-broer'' Begonnen: 30 december 2016 Einde: 11 mei 2018 Hoogste rank in fanfictie: #31 (13-05-18) Copyright Niets uit deze uitgave mag gekopieerd worden zonder mijn schriftelijke toestemming. ...