Pov Niall
Ik zit nu thuis in me slaapkamer, een beetje op me gitaar droevige nummers te spelen. De jongens moesten me mee slepen vanaf het ziekenhuis omdat ik niet bij Myra weg wouw. Ik mis haar zo erg. Ik kan haar niet kwijt raken als ik haar net terug heb. Ik besluit me afspeellijst maar aan te doen. Als we een paar nummers veder zijn komt Half A Heart op, het nummer dat Myra schreef. Ik begin gelijk te huilen. Ik pak me telefoon en smijt hem tegen de muur aan. Waarom, waarom niet ik ? Waarom zei ? Kan iemand het tegen me zeggen. Ik zak op de vloer en begin nog harder te huilen. Louis komt binnen lopen en trekt me gelijk in een knuffel, waarschijnlijk hoorde hij dat ik me telefoon weg smeet. Die het inmiddels niet meer doet. 'Louis ik kan het niet, ik kan niet zonder haar leven.' Hij schud zijn hoofd en kijkt me aan. 'Niall, ik kan ook niet zonder Myra, ze betekende echt alles voor me.' Louis, laat nu ook een traan en samen zitten we op de vloer in mijn kamer te huilen. Om één persoon die zo veel voor ons betekend, Myra. Ze is nog niet zo lang bij ons maar betekend al zo veel voor ons. We kunnen niet zonder haar. Ik sta op en neem Louis mee. 'Kom Louis we gaan naar Myra toe.' Hij knikt en we lopen samen naar mijn auto toe. Ik stap snel in en rij gelijk weg wanneer Louis ook in de auto zit.
Aangekomen bij het ziekenhuis lopen we naar Myra's kamer toe. Maak er maar eerdere rennen van haha. Bij haar kamer aangekomen lopen we meteen naar binnen en zak ik op de stoel naast haar neer. Ik pak haar hand en laat hem niet meer los. Louis doet precies het zelfde maar dan aan de andere kant van haar bed. 'Myra, wordt snel wakker alsjeblieft. We missen je zo.' Fluister ik zachtjes.
Pov Myra
Ik wordt wakker en zie alleen maar wit, voor de rest helemaal niks anders alleen wit. Ik doe me ogen dicht en weer open. Als ik me ogen open heb ben ik in de woonkamer van mijn oom en tante. Ik wil weg door de deur lopen maar het kan niet ik zit hier vast. Ik zie me tante, vastzitten naast mij. 'Waarom moet ik dit herbeleven ? Ik wil dit niet !' schreeuw ik. Me oom komt aangelopen met me ouders. 'Nee please ik wil dit niet stop !' Schreeuw ik nog een keer maar weer hoort niemand me. Iemand luister nou is. En voor ik het weet liggen me ouders op de grond, voor me omringt met bloed. Me oom pakt mijn arm en sleurt me mee, weg van hier. Als we buiten zijn, komt er een vel licht en sta ik weer ergens anders. Ik zie me nu zelf bij de boom zitten, waar ik sliep toen ik verdwaalt was. Wat doe ik hier ? Ik begin me erg moe en duizelig te voelen. Ik probeer te zitten maar het lukt niet. Waarom kan ik niet zitten ? Zoveel vragen waar ik maar geen antwoord op krijg. Net wanneer ik bijna val van de duizeligheid, kom ik ergens anders. Ik lig in bed ruzie te maken met Niall en de rest van de jongens. Ik schrik best wel van dit beeld, waarom deed ik dit ? De jongens geven veel om me zo te zien en ver al Niall. Er rollen een paar tranen over me wangen heen, waarom deed ik ze dit aan ? Zodra Niall de kamer uitloop zie je dat ik een mesje pak en mezelf snijd. Ik kijk naar me arm maar ik zie geen wonden. Ik stap uit me bed, en zie dat ik best wel dun bent. Maar ik ben niet dun, ik ben dik dat is wat ik denk. Ik probeer naar beneden te lopen, daar aangekomen val ik op de grond. En toen werd alles zwart voor me ogen. Ik probeer nog wat te roepen maar ik krijg niks uit me keel. Ik hoor allemaal piepjes om mee heen en hoor nog Niall schreeuwen. Ik probeer terug te roepen maar het lukt niet. Lig ik dan in coma ? Ik voel niks, ik kan me niet bewegen. Dat is zo frustrerend !
Pov Louis (lekker veel verandering in pov)
We horen het apparaat voor hartslag van Myra een lange piep maken. Niall drukt gelijk op de rode knop. We worden uit de kamer gehaald en Niall werkt tegen, waardoor hij een kalmeringsspuit krijgt, arme jongen. Ik bel gelijk Liam en Harry op dat ze moeten komen. En binnen 10 minuten zitten ze bij mij in wachtkamer tot we meer antwoorden krijgen op de vraag wat er aan de hand is. Niall zit inmiddels gestrest naast ons, ik snap het wel. Hij heeft eindelijk zijn zusje terug, gaat ze misschien wel dood. Na nog even gewacht te hebben komt de dokter aangelopen. 'Hoe gaat het met Myra ? Leeft ze nog ? Mag ik naar haar toe ?' Vraagt Niall gelijk. '1 voor 1, Het gaat goed met Myra. Ja ze leeft nog en je mag naar haar. Ze had een hartstilstand en heeft die overleeft. Ze ligt nog wel in haar coma' Zegt de dokter. We knikken en de dokter loopt weg. We kijken allemaal naar Niall als teken dat hij naar binnen mag. Hij loopt naar binnen terwijl wij in de wachtkamer wachten. 'Jongens willen jullie ook wat drinken ?' Ze knikken en ik haal 3 bekers water. En geef ze aan de jongens. Als we onze drinken op hebben komt Niall de kamer weer in lopen en zegt dat ik heen mag. Ik ga naar binnen, het is zo verschrikkelijk om haar te zien liggen. Ik besluit maar te gaan zingen, ook al hoort ze me waarschijnlijk niet.
Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this mind it was meant to be
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to meI know you've never loved the crinkles by your eyes when you smile
You've never loved your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlesslyI won't let these little things slip out of my mouth
But if I do, it's you, oh it's you, they add up to
I'm in love with you and all these little thingsYou can't go to bed without a cup of tea
Maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations are the secrets that I keep
Though it makes no sense to meI know you've never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weigh
You still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to meI won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true, it's you, it's you, they add up to
I'm in love with you and all these little thingsYou never love yourself half as much as I love you
You'll never treat yourself right darling but I want you to
If I let you know, I'm here for you
Maybe you'll love yourself like I love you ohI've just let these little things slip out of my mouth
Because it's you, oh it's you, it's you they add up to
And I'm in love with you (all these little things)
I won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true, it's you, it's you they add up to
I'm in love with you, and all your little thingsAls ik klaar ben loop ik de kamer uit naar de rest van de jongens.
---
Heyy,
Hoe gaat het bij jullie ? Bij mij gaat het super. Ik heb net met voedselvoorraad aangevuld. Voor de mensen die het nog niet wisten ik ben nog al iemand die 24/7 eet. Me leven bestaat uit: Eten, One Direction, gitaar, golven en wattpad. Ja nog wel meer dingen maar ga dat nu niet allemaal op noemen haha. Jammer genoeg golf ik niet zo vaak. :( Aangezien we hier in de buurt geen golfbaan hebben.
Maar ik heb niet meer zo veel te vertellen jullie wel ?
XMe
JE LEEST
Lost Sister // One Direction ✔
Fanfiction''Myra, ik ben euh je b-broer'' Begonnen: 30 december 2016 Einde: 11 mei 2018 Hoogste rank in fanfictie: #31 (13-05-18) Copyright Niets uit deze uitgave mag gekopieerd worden zonder mijn schriftelijke toestemming. ...