Chapter 33

388 9 9
                                    

Pov Myra

Ik wordt wakker van de felle zon die van buiten komt. Zodra ik naast me kijk zie ik dat Niall er niet meer is. Net wanneer ik de rest van de kamer wil rond kijken komt hij aangelopen met ontbijt. Hij geeft een bord aan mij en de andere voor hem zelf. Als ik kijk wat er op licht schrik ik wel een beetje, 2 croissantjes, een appel en 1 pistolet met nog sinaasappelsap. 'Moet dit allemaal op ?' Zeg ik en slik er bij. Zoals verwacht knikt Niall en begin ik aan het croissantje die ik met tegen zin op eet. Ik drink ook nog de sinaasappelsap op en schuif dan me bord aan de kant. 'Ik zit vol.' Niall kijkt me met medelijden aan en zegt dan dat ik alleen nog de appel moet eten. Ik knik en eet die op. Net wanneer ik hem op heb, sta ik op en ren ik naar de wc. Alles komt er uit. 'Gaat het Myra ? Sorry ik had niet moeten zeggen dat je de appel ook moest eten.' Ik schud mijn  hoofd. 'Maakt niet uit Niall, je wist het niet en ja het gaat wel.' Hij knikt en helpt me dan omhoog komen en loop dan met mij naar me bed toe. Ik klim weer op me bed en ga weer liggen. Ik pak mijn telefoon en doe dan muziek op terwijl De jongens op Niall na mijn tas thuis aan het inpakken zijn. Niet veel later komende jongens aan met mijn tas en Niall's gitaar. 'De gitaar is voor die 3 weken dat je geen contact mag met ons aangezien je dan ook geen muziek mag luisteren. Dacht ik laten we de gitaar van Niall pakken en die mee geven. ' Zegt Louis. Ik knik en zeg dat hij de spullen in de hoek mag neer zetten. De jongens komen ook bij mij en Niall op bed zitten. Ik ga tegen Louis aan liggen, echt ik ga hem zo erg missen. De dokter komt binnen lopen en zegt dat de taxi klaar staat. Ik knik en sta op van me bed. Ik pak mijn spullen en loop samen met de jongens in stilte naar buiten. Ik geef de jongens een knuffel, als ik iedereen gehad heb kom ik bij Niall aan. En barst ik in huilen. 'Niall, ik ga je zo erg missen.' Hij zegt het zelfde en geeft me nog een kus op me voorhoofd en een knuffel. Ik draai me om en loop naar de taxi toe, ik kijk nog een keer achterom. Ik zie dat Niall met zijn hoofd op Liam's schouder ligt, te huilen. Ik stap in de taxi  en de taxi rijd weg. Ik doe me oortjes in en doe me afspeellijst op en ga naar buiten lopen staren.

Skip de autorit 

Aangekomen bij de kliniek stap ik uit en pak ik mijn spullen. Ik loop met tegen zin naar binnen en meld me bij de receptie. 'Hoi Myra, ik ben James. Ik ben je begeleider hier  in de kliniek. Ik ga op jou letten de komende weken, volg mij maar naar je kamer.' Ik knik en pak mijn spullen en loop naar mijn kamer toe. 'Je hebt een kamer genoot maar die zit nu bij de psycholoog. Ik slaap in de kamer tegen over je mocht er wat zijn.' Ik knik en loop me kamer binnen, de muren zijn wit er staan 2 bedden en 2 kasten. Ik besluit me kast te vullen met kleding en doe stiekem me telefoon in me kussen. Me gitaar zet ik tegen de kast aan en ga op me bed zitten. 'Hey, ik ben Jaden.' Ik kijk op en stel me zelf ook voor. 'Waarom zit jij hier ?' Vraag ik geïnteresseerd. 'Ik zit hier omdat ik depressief ben en mezelf snij. En jij ?' Zegt Jaden en komt naast me zitten. 'Ik zit hier omdat mensen zeggen dat ik anorexia heb wat niet zo is, ik bedoel ik heb een te dik lichaam daar voor. En omdat ik me snij en ook depressief ben.'  Hij knikt en lijkt een beetje geschrokken. 'Myra, ik weet dat je me niet gaat geloven maar je bent echt niet dik.' Zegt Jaden lief. Ik glimlach naar hem en laat me achterover op bed vallen. Jaden doet me na waardoor ik zachtjes begin te lachen omdat hij op dezelfde manier doet als hoe ik het deed. 'Ik ga even naar buiten ga je mee ?' Ik schud mijn hoofd en hij loopt weg. Ik pak me telefoon en begin met Niall te appen.

U: Niall ik mis je echt zo, ik wil je zo graag spreken maar jammer genoeg laten ze dat niet toe.

Brother: Myra ! Ik mis jou  ook zo en hoezo ben je op je telefoon, bedoel die is toch afgepakt ?

U: Nee ik heb hem verstopt onder me kussen.

Brother: Viel te verwachten haha. En heb je al nieuwe mensen leren kennen. 

U: Ja, heb kamergenoot Jaden hij zit hier om zelfde reden alleen heeft hij geen anorexia.

Brother: Mooi en is die ook een beetje lief ?

U: Ja, maar ik moet gaan volgens mij komt me begeleider er aan. Zeg ff tegen Louis dat ik van hem hou. Bye Nialler x

Brother: Bye Myra en hij zit naast me 

U: okayy Bye Louis x I love youu

Brother: love you to Myra

Snel wil ik me telefoon nog onder me kussen leggen maar het is al te laat, me begeleider staat er al. 'Myra, ik was vergeten je telefoon te vragen maar lever die gelijk maar in. En kom je eten ?' Ik geef me telefoon aan hem en begin dan met praten. 'Nee ik wil niet eten, heb geen honger pak straks wel wat.' Hij knikt twijfelend en loopt dan weg. Daar kwam ik mooi onder uit, gelijk ga ik wat sit-ups doen. Niet veel later komt Jaden binnen. 'Myra, moet je niet bij het eten zijn ? Ik bedoel ik zag je namelijk niet.' Ik schud me hoofd en vertel dan dat ik geen honger heb. Hij knikt en trekt me dan in een knuffel. 'Waarom een knuffel ?' Hij haalt zijn schouders op. 'Gewoon ik had zin in een knuffel.' Ik knik en ga dan weer goed zitten. 'Is het goed als ik even ga douchen.' Vraag ik. Hij knikt en loopt dan de kamer uit, waarschijnlijk weer naar buiten of zo iets. Ik loop naar de badkamer en zie daar een schroef liggen, die uit het kastje is gevallen. Zal ik het doen of niet ?

---

Whats upp guyss, 

Ik heb voor het eerst dit jaar lopen zonnen haha, worden jullie ook al snel bruin of niet ? Want volgens mij ben ik van eventjes in de zon al aardig bruin geworden. En hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag? 

Ik ben vandaag wezen zonnen, schrijven, gitaar spelen en me posters opgehangen van One Direction. Want heb weer die oude posters 

Lost Sister  // One Direction ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu