Pov Myra
'Myra, wordt je wakker' hoor ik Louis Verweg roepen. Ik draai me om en probeer veder te slapen, wat niet lukt omdat Louis me wakker maakt. Ik hoor Louis zuchten en dan word de dekens van me afgetrokken. Ik rol me bed uit en kom op de grond te liggen. 'Kom je zo beneden als je klaar bent ?' Ik knik en daarna hoor ik dat Louis mijn kamer uitloopt. Logische dat ik op grond kom ik kom niet in een keer beneden. Ik sta op en loop naar me kleding kast, ik besluit mijn hate monday trui aan te doen met een zwarte skinny jeans en daaronder witte all-stars. Als ik klaar ben loop ik gelijk door naar de badkamer en doe mijn ding. Mijn koffer staat gelukkig al beneden, ik pak nog snel me telefoon uit de oplader en doe die in me rugtas, als ik dat gedaan heb loop ik naar beneden en zie ik dat iedereen er al zit op Harry na. Ik kom bij de rest aan tafel zitten en begin met eten. Na 10 minuten een beetje met me eten gespeeld te hebben omdat ik niet erg honger heb, ruim ik het op en ga ik in de woonkamer wachten tot iedereen klaar is. Als iedereen klaar is hoor ik al getoeter van buiten en gaan we met ze alleen naar buiten naar de tourbus, ik ren naar binnen toe en claim snel het bovenste bed. Ik zie dat Louis bed onder me claimt en Niall boven naast mij, Harry en Liam lopen veder door naar achter en claimen daar de 2 bedden. Als we allemaal ons bed geclaimd hebben lopen we door naar de woonkamer. Ik ga op de bank zitten en kijk beetje op Twitter, zoals gewoonlijk alleen maar haat, haat en nog is haat. Ik lees beetje tussen de haat en zie dat mensen me dik en lelijk noemen ik krijg traanogen en loop naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel en zie dat ze gelijk hebben, ik ben dik en lelijk. Ik spoel de wc door zodat ze denken dat ik naar de wc ben geweest. Ik loop weer naar de woonkamer en zie dat iedereen op zijn telefoon zit, behalve Louis hij klopt op zijn schoot als teken dat ik bij hem mag komen zitten. 'Hoelang moeten we nog ?' Vraag ik. '20 minuten, onze tour begint in Londen bij The arena 02. ' Ik knik op Louis antwoord. Ik ga tegen hem aan liggen en hij begint met me haar te spelen. Langzaam val ik in slaap doordat Louis aan me haar zit.
--
Ik wordt wakker van gezang, ik open me ogen en zie ik dat ik op een bank ligt geen idee waar. Ik sta op en loop naar het gezang toe, ik zie de jongens op het podium staan net wanneer ik naar hun toe wil lopen wordt ik tegen gehouden door een bewaker. 'En wat moet dat hier ?' Ik draai me om en zie dat se man me chagrijnig aan kijkt. 'Ik wouw naar hun toe.' Probeer ik zo normaal mogelijk te zeggen. 'Je hebt hier niks te zoeken, dus maak dat je hier weg komt.' Zegt die nu boos, en hij sleurt me mee. Ik roep nog snel Niall en hij draait zich om en rent naar ons toe. 'Meneer de bewaker zei hoort bij ons.' Hij draait zich om en laat me los en loopt dan veder. Ik wrijf over mijn pols heen en zie dat die klein beetje rood is, gaat wel over denk ik bij mezelf. Ik loop met Niall terug naar de rest van de jongens. Als Louis mij ziet rent die gelijk op me af en geeft die een knuffel. 'Euhm Myra zou jij met mij op date willen ?' Ik glimlach en zeg meteen ja. Daarna spring ik in Louis zijn armen wat die niet verwachte en daardoor valt met mij boven op hem, ik voel mezelf rood worden. Ik sta op en help hem ook overeind. Ik loop nu naar rest van de jongens en geef hun ook een knuffel. Ik ga op rand van podium zitten en kijk naar de jongens hoe ze aan het zingen zijn, tenminste ik zit meer in me gedachten. Zou ik echt dik zijn ? Zou niemand mij mogen ? Zo gaan de vragen nog een tijdje door tot dat de jongens klaar zijn en naar achteren lopen, ik loop ze achter na en laat het voor wat het is nu. Ik zie dat ze naar Louise toe lopen, ik ken haar al aangezien ik der altijd naar de keek op insta omdat ze zo mooi kan make-uppen. Ik loop naar binnen en zie der staan, ik loop naar de toe. 'Hoi ik ben Myra, en jij bent toch Louise.' Ze knikt, 'Je mag wel Lou zeggen hoor.' Nu ben ik de gene die knikt en gaat op bank zitten. Na nog even gepraat te hebben met de boys en Lou is het tijd voor hun om podium op te gaan. Ik sta met Lou aan de zijkant van podium zodat de fans ons niet zien maar de jongens ons wel. Ondertussen staan we te praten over de jongens, terwijl zei beginnen met Best Song ever.--
Als de show is afgelopen komen de jongens terug, nou ja Louis komt rennend op me af en geeft me een knuffel. 'Louis ga eerst douchen je stink naar zweet.' Louis laat me los en zie dat iedereen me aan kijkt met een grijns. 'Ik zou vluchten' hoor ik achter me, ik herken de stem en weet dat het Lou is. Snel draai ik me om en ren weg, na 5 minuten hoor ik de jongens niet meer als ik me omdraai zie ik ze niet meer. Ik besluit even op adem te komen, ik schrik als ik opeens geknuffeld wordt. Ik draai me snel om en zie daar iedereen staan. 'Laat me los, jullie stinken.' Ik hoor ze lachten. 'Stinken wij zo erg ?' Ik knik. Daarna wordt ik gelijk in een knuffel getrokken. 'Boys, nu moet ik ook douche.' Ze lachen en lopen dan naar de douches, ik loop achter hun aan. 30 minuten later staan we met ze allen weer in de tourbus. Ik loop door gelijk naar mijn bed en de rest doet het zelfde. Na een tijd ben ik nog niet in slaap gevallen. Zou ik echt dik zijn ? Spookt er door mijn hoofd.
--
Hey aardappelen van me,
Ben der weer zoals ik zei, ik zou minder uploaden omdat laatste tijd niet mega goed gaat. School begint jammer genoeg weer bijna (Maandag) de meesten van jullie zitten waarschijnlijk al weer op school. Veder heb ik niet echt veel te zeggen meer hier.
XMe
JE LEEST
Lost Sister // One Direction ✔
Fanfiction''Myra, ik ben euh je b-broer'' Begonnen: 30 december 2016 Einde: 11 mei 2018 Hoogste rank in fanfictie: #31 (13-05-18) Copyright Niets uit deze uitgave mag gekopieerd worden zonder mijn schriftelijke toestemming. ...