(Iedereen lees onder aan de mededeling belangrijk)
Pov Louis (Toen Louis ff weg ging)
Ik zit nu in de auto naar het Modest! Als ik Steal My Girl hoor begin ik mee te zingen. Na een tijdje ben ik aangekomen bij Modest! Ik loop naar binnen toe, en loop naar Simon's kantoor toe. Als ik aangekomen ben, loop ik naar binnen toe, en ga ik zitten. ''Simon, ik moet je iets laten zien.'' Hij knikt en ik laat het filmpje van Myra zien.'' Ik ruim me telefoon op en wacht op zijn reactie.
Als gesprek klaar is loop ik het gebouw uit en stap weer in me auto. Ik pakeer mijn auto voor de starbucks, en stap uit. Ik loop naar binnen en haal drinken. (weet al die namen niet) Als ik weer naar buiten loop bots ik tegen iemand op. ''Sorry, zal ik voor je een nieuw shirt kopen ?'' roep ik beetje bezorgt. ''Geef niet, en graag.'' zegt ze beetje bot. ''Kom zeg ik en wat is je naam ?'' zeg ik terwijl ik naar mijn auto loop. ''Larissa.'' Ik knik en stap in als we bij de auto zijn. We rijden naar de stad, in de stad aangekomen gaan we naar H&M. Ik zie dat ze met paar t-shirt in hand staat en ze niet kan kiezen. ''Neem ze allemaal maar.'' Ik merk dat ze schrikt dat ik achter de sta. Ze knikt en we lopen naar de kassa. Ik betaal en geef haar de spullen. ''Wil je mee naar mijn huis ?'' vraag ik een beetje onzeker. ''Is goed, en je hoeft niet zo onzeker te zijn hoor.'' Ik knik en we lopen naar de auto. Onderweg kletsen we veel en inmiddels zijn we aangekomen bij mijn huis nou eerder villa. ''Wow, dit is groot'' zegt Larissa verbaast. ''Klopt.'' Ik parkeer de auto en stap uit. We lopen naar de deur en ik doe de deur los. ''Ben thuis, ik ben boven.'' Hoor wat gemompel uit de woonkamer weg komen, en we lopen naar boven naar mijn kamer. We zitten de hele tijd te kletsen.
Pov Myra
Ik zit in de kelder met Niall te gamen. We spelen nu fifa en het staat 4-2 voor mij. Na een paar minuten is het potje afgelopen en heb ik gewonnen met 5-2. Ik begin te springen en spring daarna op Niall's schoot. ''Ben thuis, ik ben boven.'' Hoor ik Louis roepen. ''Die is ook weer huis.'' Niall knikt vrolijk. Hij begint me op te tillen en legt me op de bank neer en begint me te kietelen, iets waar ik totaal niet tegen kan. ''Niall s-stop'' roep ik lachend uit. ''Als jij zegt dat ik de knapste en aardigste broer van de wereld ben.'' Ik schut mijn hoofd. ''oke oke, Niall je bent de knapste en aardigste broer van de wereld.'' Hij stopt met kietelen, en gaat van me af. ''Ik ga naar boven doei.'' Hij knikt en mompelt nog iets wat ik niet versta. Als ik boven ben, wil ik naar Louis kamer gaan, zijn deur staat op een kier en ik kijk naar binnen. Mijn ogen worden groot, ik zie Louis en een ander meisje samen zoenen. Ik krijg tranen in me ogen en ren naar mijn kamer. Ik ben van Louis gaan houden. Ik loop na 1 uur naar beneden en zie dat de rest in woonkamer zit, terwijl ik nog huil ga ik er snel aan langs. En loop ik door naar de keuken, ik pak een bak ijs. En loop weer naar boven. Niemand had mij gelukkig door. Als ik boven ben kijk ik een film en ga ik mijn ijs opeten. Ik doe me laptop weg als de ijs op is en film afgelopen is. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat ik paar berichten heb
(me: Myra La: Laura)
La: Waarom ga jij met Louis om ?
Me: Hij is soort van mijn vader denk ik
La: Dit had je wel mogen zeggen hoor wat ben jij voor vriendin !
Me: Ik dacht dat je dat wel wist.
La: Nou nee, zoek maar andere vrienden bitch.
Me: Waarom ?
Laura heeft je geblokkeerd.
Ik zucht en begin weer te huilen, ik had toch het vertelt in de skype call toen met Fleur ? Ik hoor de rest nog naar boven lopen naar hun eigen kamer, en dan val ik in slaap.
Ik word wakker van iemand in kamer naast me. Ik hoor wat gebonk tegen de muur. Ik stap me bed uit en loop naar Louis kamer en gluur naar binnen. ''Larissa zou jij mijn vriendinnetje willen zijn ?'' Ze knikt ja en beginnen te zoenen. Ik ren weer huilend naar mijn kamer. Als ik uitgehuild ben ga ik douchen. Ik kleed me om en doe maar haar enzo. Als ik klaar ben schrijf ik een briefje :
Hey gene wie dit leest,
Ik ben ff weg buiten aan het wandelen
Groetjes Myra
Ik pak het briefje en leg het op tafel beneden, als ik daar aangekomen was. Ik doe mijn jas aan en loop naar buiten toe. Als ik buiten ben begin ik een stukje te lopen. Na een tijdje zie ik dat ik gebeld ben door Niall, ik besluit hem terug te bellen. ''Heey Niall'' zeg ik terwijl ik moet stoppen voor verkeerslicht. ''Myra waar ben je ?'' vraagt Niall ongerust. ''Ben buiten aan het wandelen, heb je het briefje niet op tafel gezien ?'' Ik voel mijn jaszakken na of ik hem niet in me jas heb gestopt. ''Nee, der lag niks op tafel. Maar kom je zo naar huis ?'' ik knik maar bedenk me dat die dat niet kan zien. ''Ja ik kom der aan doei.'' Ik hang op en loop veder.
Als ik thuis ben doe ik de deur open en loop ik naar binnen. Ik zie dat iedereen op de bank zit, ook Louis en dat ene meisje Larissa ofzo. ''Hoi, ik ben Larissa.'' zegt Larissa dus. Ik knik ''ik ben Myra.'' Nu knikt zei. Na een tijdje wordt ik gek van dat klef gedoe van Louis en Larissa. Niall merkt het en zegt dat ze dat maar boven moeten doen, ik kijk hem aan met een dank je-blik. We gaan nu met ze alle behalve Louis en Larissa dan, een film kijken. Jammer genoeg is het Toy Story al weer. Na een tijdje val ik in slaap op Liam's schouder.
Ik schrik wakker als de film afgelopen is. Ik sta op en ga beginnen met het eten koken, op een duur neemt Harry het over en ga ik boven me ff omkleden, ik trek een unicorn onesie aan. ''Komen jullie eten!'' roept Liam vanaf beneden. Ik trek snel me onesie aan en loop naar beneden, en zie dat Larissa op mijn plek zit. ''Daar zit ik normaal'' zeg ik bot. ''Ja, nu zit Larissa daar ga maar ergens anders zitten. Ik zucht en pak wat eten en loop naar de woonkamer, en ga daar zitten. Niall komt der aangelopen en komt naast mij zitten. Samen eten we ons eten in stilte op. Als iedereen zijn eten op heeft doe ik de vaatwasser samen met Niall. Als we klaar zijn gaan we met ze alle horror film kijken. Omdat ze dat zo graag wouden, we kijken de film annabel. Ik zit achter Niall verschoven. Niall zet de film op pauze en we gaan naar boven toe. ''slaap lekker'' roep ik nog naar woonkamer toe. Ik krijg nog wat gemompel terug. Als ik boven ben ga ik eerst mijn tanden poetsen.'' En ga dan in me bed liggen. En ik val langzaam in slaap.
Ik schrik wakker ik heb een nachtmerrie gehad. Ik probeer weer veder te slapen, maar het lukt niet. Ik ga naar Niall toe en maak hem wakker. ''Myra wat is er het is midden in de nacht.'' Ik begin zachtjes te snikken. ''Ik had een nachtmerrie.'' Gelijk wordt ik in een knuffel getrokken en hij legt me naast hem neer in zijn bed. ''Blijf hier maar slapen.'' Ik knik en val in slaap
--
Heeey,
Ik kan vanaf dinsdag (28 maart 2017 (28-03-17) ) niet meer uploaden tot 4 april 2017. Want ik doe met school mee met uitwisseling, en dan komen zij hier heen. Maar veder wat vonden jullie van dit hoofdstuk iets langer dan normaal. En Larissa wordt gespeeld door larissa_wuppie volg ook haar en lees ook der boek. Ze is normaal niet zo sukkel (Ik jat ff je woord) als in dit boek hoor. *slijm* En ander onderwerp ik heb een 7,8 op wiskunde maar mijn docent is dom en heeft het bij Nask ingevoerd. (nask= natuur-scheikunde) Maar ik heb veder niks te vertellen dus doei.
XMe
JE LEEST
Lost Sister // One Direction ✔
Fanfiction''Myra, ik ben euh je b-broer'' Begonnen: 30 december 2016 Einde: 11 mei 2018 Hoogste rank in fanfictie: #31 (13-05-18) Copyright Niets uit deze uitgave mag gekopieerd worden zonder mijn schriftelijke toestemming. ...