Pov MyraIk wordt langzaam wakker en kijk om me heen. Ik zie dat de muren helemaal wit zijn. Net wanneer ik weer ga liggen komt Niall binnen. 'Myra je bent wakker' roept Niall zachtjes en blij. 'Huh, hoe bedoel je ? Waar ben ben ik ?' zeg ik wanneer ik de kamer rond kijk. 'Je bent in het ziekenhuis.' zegt Liam snel voordat Niall kan antwoorden. Ik knik en ga weer goed liggen. 'Ah je bent wakker, ik ben meneer Jansen, ik ben jou dokter. Ik kom even wat testjes bij je doen, zouden jullie even weg willen gaan ?'' De jongens staan op en lopen weg. Na paar testjes komen de jongens terug en is de dokter weggegaan. ''Hey, wanneer mag ik weg ?'' vraagt ik. Net dat Niall zei dat ze het niet weten, komt de dokter weer binnen. ''Myra, je mag naar huis.'' Ik knik en de meneer Jansen haalt de naald weg. ( Snap je die naald van soort infuus ofzo.) Ik sta op en loop met de jongens na buiten. Voor de deur aangekomen, staat er paparazzi. Ik zucht en kruip dicht tegen Niall aan. Hij geeft me een rustgevend kneepje. We lopen door de paparazzi en fans heen. Ik negeer alle vragen zoals, Ben jij nieuwe vriendin van Niall ? Ben je zwanger ? Hoe ken je de jongens ? Ze hebben mij nog niet bekend gemaakt dat ze iemand geadopteerd hebben. We zijn de laatste tijd best vaak gespot, tenminste ik met One Direction dan. Snel lopen we naar de auto toe, nadat de jongens met sommige fans nog op de foto gingen. Als we allemaal in de auto zitten, begint Louis te rijden.
✽
We zitten nu thuis met ze alle op de bank. ''Jongens ik verveel me. Wat gaan we doen ?'' De jongens zijn druk bezig op hun telefoon terwijl ik beetje aan het rond zappen ben. Ik begin zo'n kuch geluid te maken. En gelijk kijken de jongens op. ''Ik vroeg, Wat gaan we doen, ik verveel me.'' De jongens maken een ohw gebaar met hun mond, en gaan gelijk weer veder op hun telefoon. Ik zucht en sta op en begin me om te kleden. Ik trek me sportkleding aan en pak me oordopjes. Ik doe me schoenen aan en zeg nog snel tegen de jongens dat ik ff weg ga. Natuurlijk geen antwoord. Als ik naar buiten loop is het rustig en der staat geen paparazzi.
✽
Na een uur zie ik iets veder op een parkje, en ga der heen lopen. Inmiddels is het al 6 uur 's avonds. Ik zit op een bank je in een park. Ik ben de weg kwijt geraakt en weet dus niet waar ik ben en het is nog al koud buiten. Ik loop naar het bankje toe. En pak me telefoon. Net wanneer ik me telefoon aan doe zie ik dat ik heel vaak gebeld bent. Ik wil net Niall bellen als me telefoon uit valt. ''Shit !!'' Roep ik zachtjes. Ik besluit maar veder te lopen. Uiteindelijk ben ik in een bos beland. Zuchtend ga ik tegen een boom aan zitten. En val ik langzaam in een koude slaap. ''Louis ga een deken halen ze is helemaal koud.'' Ik doe langzaam mijn ogen open en zie Niall voor me ogen staan. ''H-hey'' zeg ik zachtjes. ''Hey Myra, wat doe je hier midden in de nacht in het bos ?'' Net daarna Niall dat vroeg kwam Louis aanlopen met een deken en slaat die om mij heen. ''Ik was verdwaalt, ik zei tegen jullie dat ik ga hardlopen. Maar niemand reageerde.'' zegt ik zachtjes omdat ik het koud heb. We lopen ondertussen naar de auto. ''Sorry Myra, we hadden beter moeten luisteren en opletten sorry.'' roept Niall half boos op zich zelf. ''Rustig maar Niall, het lag ook aan mij ik had briefje ofzo achter moeten laten.'' Niall knikt. ''Maar Myra, waarom nam je niet op dan ?'' komt Louis tussen ons gesprek in. ''Toen ik keek was mijn mobiel leeg.'' Louis knikt en begint dan te rijden, aangezien we onder tussen bij de auto aangekomen zijn. Thuis aangekomen loop ik gelijk naar boven en ga slapen.
---
Heey,
Sorry dat ik zolang niet geupload heb. Echt sorry ik had het druk met school. Ik zit nu dan ook in de les dit te schrijven. even kort stukje vandaag. Zal morgen nog hoofdstuk proberen, beloof niks. Maar ik ga nu maar weer eens opletten in de les.
XMe
JE LEEST
Lost Sister // One Direction ✔
Fanfic''Myra, ik ben euh je b-broer'' Begonnen: 30 december 2016 Einde: 11 mei 2018 Hoogste rank in fanfictie: #31 (13-05-18) Copyright Niets uit deze uitgave mag gekopieerd worden zonder mijn schriftelijke toestemming. ...