Pov Myra
Ik wordt wakker van iemand die me kamer binnen loopt. Ik zie dat het Niall is. ''Hoi, je bent wakker.'' Ik knik en stap me bed uit. Ik kijk op me telefoon en zie dat het al 10 uur is. ''Mooie tekeningen.'' Ik glimlach. ''Dankjewel'' Ik heb zin om Niall te knuffelen dus ik begin random met hem een knuffel geven. Ik hoor hem zachtjes lachen. ''Maar ik kwam om te zeggen dat we straks een interview hebben waar jij mee heen moet.'' Ik knik. ''Hoe laat moeten we weg dan ?'' Hij denkt even na. ''Om 12 uur begint het dus we moeten om 11 uur weg omdat het best wel een stuk rijden is.'' ik knik en duw Niall me kamer uit en ga vervolgens mezelf klaar maken. Ik pak een zwart jurkje die tot net iets boven me knieën komt en zwarte balarina's. Ik kan namelijk niet op hakken lopen. Ik loop naar de badkamer en doe de douche aan. Ik stap onder de douche en na 10 minuten ga ik er weer onder weg. Ik droog me af en doe me jurkje aan met balarina's. Ik doe nog een beetje mascara op. Ik steek me haar voor de helft op. Als ik klaar ben loop ik naar beneden toe en pak een broodje. Als ik klaar ben, loop ik nog even snel naar boven en pak ik mijn telefoon uit de lader. Als ik weer beneden ben zie ik dat iedereen al in de gang is. ''Is iedereen klaar ?'' Hoor ik Liam vragen. Ik knik net zoals de rest. We stappen met ze alle in de auto, met naast me niall en louis. Na 10 minuten zijn we aangekomen bij de plek waar de jongens hun interview hebben. ''Myra, wil je vandaag bekend maken dat ik je broer bent ?'' Ik knik en we lopen naar een kamer voor make-up en kleding. ''Hey boys, ga zitten. En wie ben jij ? Ik ben Lou.'' ik glimlach en trek der in knuffel terwijl ik mezelf voorstel. Als de jongens klaar zijn gaat ze mijn make-up nog een klein beetje bijwerken en ben ik ook klaar. Na samen nog een tijdje gepraat te hebben moeten we naar het interview toe.
Skip het interview
Als we weer backstage zijn lopen we naar Paul toe. ''Hoi boys'' zegt Paul en de jongens mompelen nog wat terug. ''Hoi Myra.'' Ik begin heel erg te zwaaien naar hem, ''Hoi Paultje'' ik hoor Niall zachtjes grinniken. Na nog zo even gezeten te hebben lopen we weer naar de bus toe en zoals gewoonlijk zitten Niall en Louis naast me. Ik leun tegen Louis schouder aan en val langzaam in slaap. Na 10 minuten wordt ik wakker gemaakt door Louis die zegt dat we er bijna zijn. Als we thuis op de bank zitten vervelen we ons dood. ''Zullen we gaan zwemmen ?'' stel ik voor. Iedereen stemt er mee in en inmiddels zijn Louis en Niall super hyper, eigenlijk ik ook wel. Ik ren naar boven toe naar mijn kamer ik doe een zwarte met witte stipjes bikini aan. Als ik weer beneden ben zie ik dat de rest al buiten in het zwembad zijn, ik loop naar buiten toe. Niemand heeft me nog opgemerkt dus ik neem een aanloop en spring in Louis zijn armen. Louis kijkt mij even boos aan maar ik zie hem dan al grinnikend kijken. Hij gaat met mij onderwater als ik boven komt zit mijn mond vol water, wat Louis aan het lachend maakt. Na nog even gezwommen te hebben lig ik nu op de trampoline. Ja de jongens hebben een trampoline. Na een tijdje zo gelegen te hebben komt Louis naast me liggen. Ik zie dat Liam en Harry de barbecue aan het klaar zetten zijn, dus blijkbaar gaan we barbecueën. Na 10 minuten zo gelegen te hebben naast Louis, moeten we komen eten. Zoals gewoonlijk vallen Niall en ik het eten aan. Als we klaar zijn ga ik weer op de trampoline liggen. Na een tijdje komt Louis weer naast me liggen en ga ik in zijn armen liggen. Ik weet het nu zeker ik heb gevoelens voor Louis.
Pov Louis (had je die zien aankomen ?)
Myra ligt al een tijdje in me armen. Het is ondertussen donker. ''Louis, kijk een vallende ster.'' Ik knik en bedenk me dat ze dat niet kan zien. ''Ja, nu mag je een wens doen. Ze sluit haar ogen en doet een wens. ''Wat heb je gewenst ?'' vraag ik nieuwsgierig. Ze schut haar hoofd en kijkt me aan dat ik dat nooit komt te weten blik. We kijken elkaar nu tegelijk aan, en blijven elkaar zo even aan kijken. Langzaam komen onze lippen dichter bij elkaar en druk ik mijn lippen op die van haar. We blijven even zo zitten, daarna haal ik mijn lippen van haar af, en loop ik weg. Wat heb ik gedaan, ik heb een relatie met Larissa. En dan ga ik met Myra zoenen wat ook nog eens Niall's zusje is, als hij daar achter komt dan wordt die ook boos denk ik. Ik ga naar mijn kamer en besluit om nog even netflix te kijken en vervolgens val ik denkend aan Myra in slaap. Ik weet het zeker dat ik wat voor haar voel.
--
Hoi mensen,
Wat zal Myra der van vinden, dat ze gezoend hebben ?
omdat ik zolang niet meer geupdate heb hebben jullie geluk en hebben jullie vandaag 2 hoofdstukken te lezen. Ik zal nu vaker gaan updaten. Ik heb bijna vakantie ik moet nog 1 week naar school ;( #Sadlife maar 1 voordeel nu ik vakantie heb zal ik meer kunnen uploaden. Ik heb wel vakantiebaantje dat is wel jammer maar ik zal meer kunnen uploaden. Ik weet niet of jullie ook gezien hebben dat ik in mijn bio heb staan: Binnenkort nieuw boek. Nou ik zal al een klein beetje over zeggen. Ik ga eerst veder met dit boek en als ik veder in dit boek ben ga ik mijn andere boek online zetten. Het is een Fanfictie over One Direction. Meer ga ik er nog niet over zeggen. Ik heb veder niks te zeggen dus doei aardappelen van me.
XMe
JE LEEST
Lost Sister // One Direction ✔
Fanfiction''Myra, ik ben euh je b-broer'' Begonnen: 30 december 2016 Einde: 11 mei 2018 Hoogste rank in fanfictie: #31 (13-05-18) Copyright Niets uit deze uitgave mag gekopieerd worden zonder mijn schriftelijke toestemming. ...