Pov Liam
Ik zit terug te denken aan net, ik denk dat we het beste kunnen vergeten voor nu. Ik sta op en kijk naar buiten waar honderden fans staan. Ik zwaai even en loop terug naar beneden en besluit maar eens te gaan eten, na een hele tijd op me kamer gezeten te hebben begin ik wel honger te krijgen. Beneden bij de eetzaal aangekomen zit de rest van de jongens ook. 'Vonden jullie ook niet dat Myra zo snel weg ging net ?' zegt Harry. Ik schrik een klein beetje maar laat het niet merken. De jongens zijn het met Harry eens en kijken nu mij aan. Ik zeg het zelfde, gewoon niks zeggen dat is wat ze vroeg. Na mijn broodje opgegeten te hebben besluit ik maar om eens te gaan wandelen, daar ben ik wel aan toe even na denken over alles.
Het is inmiddels avond en ben nu al een tijdje aan het wandelen. Het wandelen heeft geholpen en loop nu weer terug naar het hotel. Als ik even op me telefoon kijk zie ik dat Myra paar keer geappt heeft. Snel beantwoord ik haar berichtje en loop veder. Aangekomen bij het hotel, spring ik onder de douche en ga ik vervolgens film kijken op de televisie.
Pov Myra
Ik zit op me kamer boek te lezen, The Hunger Games deel 1. Ik hoor dat alle jongens naar beneden gaan om te eten, ik blijf op me kamer. Hoef ik ook niet te eten, beter. Als ik op de helft ben van mijn boek, -Ik lees snel ja- komt Niall binnen. 'Hey Myra.' ik zwaai terug en ga veder met lezen. Niall komt naast me liggen en gaat mee lezen. 'Niall, lees je nu mee ?' Hij knikt vrolijk en gaat veder met lezen. Na nog paar bladzijdes gelezen te hebben, pakt Niall me boek en legt hem aan de kant. 'Wat is er Niall ?' Zeg ik chagrijnig omdat hij me boek weg legde. 'Waarom was je gelijk zo snel weg naar je kamer toe ? En heb je wel gegeten want heb je nog niet zien eten en normaal valt dat heel erg op.' Ik ga goed zitten en begin dan met vertellen. 'Ik had niet zo veel zin om bij jullie te zitten wouw me boek lezen. En ja ik heb gegeten blijkbaar na jullie heb ik gegeten want ik heb jullie niet gehoord. En anders kijk maar in die kast ligt ook nog eten heb ik ook wat van gehad.' Niall gaat kijken in de kast of het klopt wat ik zei. Zoals verwacht pakt die al het eten en loopt me kamer uit. Ben ik daar ook weer van af. Ik pak mijn boek weer terug en ga veder met lezen. Na nog even gelezen te hebben ga ik me klaar maken en is naar buiten. Ik doe snel mijn haar nog goed en mijn rode all-stars aan. Ik pak snel mijn telefoon nog en ga naar buiten toe, inmiddels is het al 7 uur. Ik loop naar een parkje toe en ga daar random selfies maken. Als ik wat leuke foto's gemaakt heb, ga ik veder met rond lopen. Als ik nog even gelopen heb zie ik dat Niall me belt en besluit op te nemen. 'Hey Niall.' Ik hoor even wat gegil van Louis waarschijnlijk. 'Hey Myra, waar ben je ? Je zit niet in je slaapkamer.' Zegt die gestrest. 'Oh ik was vergeten te zeggen dat ik ging lopen, sorry ik kom er aan.' Met dat hang ik op en loop ik terug naar het hotel. Als ik via de achter ingang het hotel binnen loop staan daar de jongens al te wachten. Ik loop naar Louis toe en trek hem in een knuffel. Na even zo gestaan te hebben geef ik Niall ook een super lange knuffel, ik ben in een knuffel bui. En geef vervolgens ook de rest van de jongens een knuffel en lopen we naar boven. We gaan met ze allen een film kijken, scream. Als ik ergens niet van hou is het horror. Net voor dat de film begint komt Niall aangelopen met zoals gewoonlijk super veel eten en Louis met het drinken. Louis en Niall komen naast me zitten net wanneer ik een kussen wil pakken. 'Je hebt ons als je bang bent.' Zegt Louis en geeft me een knuffel. De film is nog maar half uurtje begonnen en lig nu al bij Louis in zijn armen. Louis zit druk naar de film te kijken en ondertussen met mijn haar te spelen, wat er schattig uit ziet. Ik begin moe te worden en langzaam vallen me ogen dicht.
Pov Louis (Oeps veel verandering in pov vandaag)
Als ik even naar beneden kijk zie ik dat Myra in slaap gevallen is, snel maak ik een foto en doe hem als achtergrond. Als de film afgelopen is til ik Myra naar haar kamer en leg haar in bed. Ik kleed mezelf uit en ga naast haar in bed liggen en val zo ook langzaam weg in een diepe slaap.
---
Hey guysss,
Ik weet het wordt maar boos op me , ik heb zo lang niet geüpload en kan nu wel als excuus gebruiken dat ik stage had maar dat ga ik niet doen. Maar hoe was jullie dag ? Mijn dag is wel goed ik heb net zoals de rest van de week, bijna geen school haha heel veel uitval. Zouden jullie willen dat ik een Q & A ga doen of niet ? Laat het even weten in de reacties.
XMe
JE LEEST
Lost Sister // One Direction ✔
Fanfiction''Myra, ik ben euh je b-broer'' Begonnen: 30 december 2016 Einde: 11 mei 2018 Hoogste rank in fanfictie: #31 (13-05-18) Copyright Niets uit deze uitgave mag gekopieerd worden zonder mijn schriftelijke toestemming. ...