Pov Myra
''Jongens ik heb honger'' roep ik op een duur. De jongens beginnen te lachen, terwijl ik ze niet begrijpend aan kijk. ''Niall heeft ook altijd honger.'' zegt Harry. ''Ik ben ook een Horan wij hebben altijd honger'' roep ik naar hun toe. Ze beginnen te lachen en we gaan zitten terwijl Liam pizza gaat bestellen. ''Myra, wat voor pizza wil jij ?'' schreeuw Liam vanuit de keuken.'' ik denk even na en kies dan voor hawaii. Ondertussen als Liam pizza besteld ga ik naar boven op me bed liggen muziek te luisteren. En denken aan alles wat er tot nu toe gebeurd is. Vanaf dat ik mijn broer kwijt was tot aan nu dat ik geadopteerd ben en me broer weer gevonden heb."Myra kom je eten ?" wordt der vanaf beneden geroepen. Ik sta op en loop naar de deur. Ik ren van de trap af, en ga snel zitten op de bank. Als ik mijn pizza heb gekregen, begin ik te eten. ''Op'' roep ik als eerste. Heel even later roept Niall ook dat die het op heb. Iedereen kijkt mij verbaast aan. Ik kijk ze vragend aan. ''Normaal heeft Niall het als eerst op.'' zegt Louis nog steeds verbaast. ''Eens een Horan altijd een Horan.'' zeg ik terwijl ik Niall een high-five geef. Als iedereen klaar is loop ik naar de keuken om Liam te helpen met de vaatwasser. "Dankje dat je me hielp." zegt Liam als we klaar zijn. "Geen dank." Ik loop de keuken uit en ga naar boven toe, naar de muziek studio. Als k boven ben ga ik achter de piano zitten en begin I won't give up te spelen. Zonder dat ik het door heb begin ik zachtjes mee te spelen. (liedje in media) als het liedje is afgelopen hoor ik geklap achter me. Ik draai me om en zie daar Louis staan. Ik begin zachtjes te blozen. "Dat was geweldig" roept Louis. "D-dankje" zeg ik verlegen en kijk weg."Je hoeft niet verlegen te zijn. Alleen nu ga ik naar beneden toe de rest het laten zien. Ik kijk hem verbaast aan en hij laat de video zien waar ik aan het zingen ben. "Nee Louis dat ga jij niet laten zien" roep ik. Zodra die de trapaf rent, ren ik achter hem aan en uiteindelijk zijn we in de woonkamer. "Louis ik smeek hem om het niet te laten zien." Hij schud zijn hoofd en laat de video zien, ik wil op zijn rug springen maar wordt tegen gehouden door Niall. "broers soms" mompel ik zachtjes. "Wat zei je ?" roept Niall in me oor. "Dat je me doof hebt gemaakt." Hij knikt en gaat dan weer veder de video afkijken. Als de video afgelopen is geeft iedereen mij complimenten dat het goed is, ik schaam me dood. "Jongens en meisje, ik kom zo terug ik moet even wat doen." zegt louis met een sneeky lach. De jongens kijken hem terug sneeky aan. Ze zijn wat van plan waar ik niks vanaf weet. Ik loop naar de kast toe en pak toys storie en zet hem op. Liam begint zodra die ziet dat het toys storie is, me dood te knuffelen. "Laat je me zusje heel ?" zegt Niall tussen door. Hij knikt en gaat de film aanzetten terwijl Niall eten haald. Als de film afgelopen is roept Louis, die onder de film thuis gekomen is. "SLEEPOVER." Ik spring happy op een neer terwijl Harry en Louis de matrassen naar beneden halen. "doe is rustig" roept Liam beetje geirriteerd als Niall ook mee begint te doen. Als alles klaar is zijn Louis, Niall en ik heel druk. We zitten met ze alle spelletje op die wii te doen, just dance. Ik moet nu tegen Niall. "Niemand heeft nog nooit van mij gewonnen." Ik begin een liedje te zoeken. Uiteindelijk heb ik voor best song ever gekozen. Als we klaar zijn heb ik gewonnen, en begin ik weer te springen. "Myra, jij kan goed dansen." zeggen Niall en Louis te gelijk. Ze kijken elkaar aan en beginnen te lachen. "Nouis" roep ik tussen hun gelach door. "Zullen we gaan slapen zeggen dit keer Niall en ik te gelijk. Iedereen stemt voor en gaat liggen. Recht tegen over mij ligt Niall daarnaast Harry, Liam. En naast mij ligt Louis. Langzaam val ik inslaap, iedereen lach al te slapen behalve Louis en ik. Bij de naam Louis begin ik te glimlachen en val in slaap.
--
heyhoi,
Hoe is het met jullie, met mij goed ik heb niks te vertellen. Ik heb een 7,8 op wiskunde gehaald. Normaal altijd een 8 of hoger. Wat vinden jullie van dit boek ? En nu heb ik niks meer te zeggen dus ja. Sorry ik heb iets veranderd nu is hoofdstuk redelijk kort sorry maar had al bekend gemaakt dat ze broer en zus waren dus jaXMe
JE LEEST
Lost Sister // One Direction ✔
Fanfiction''Myra, ik ben euh je b-broer'' Begonnen: 30 december 2016 Einde: 11 mei 2018 Hoogste rank in fanfictie: #31 (13-05-18) Copyright Niets uit deze uitgave mag gekopieerd worden zonder mijn schriftelijke toestemming. ...