Chapter 35

338 9 3
                                    

~Tijdsprong, 3 weken~

Pov Niall

De afgelopen dagen heb ik niet veel gedaan behalve in bed liggen. Ik mis Myra, ze is sterk maar ik heb het gevoel of ze alleen maar achteruit gaat. Ik loop naar beneden en zie dat de jongens al aan tafel zitten, wachtend op mij. Vandaag hebben we opnames in de studio voor het nieuwe album. Ik heb het gevoel als of er vandaag iets niet klopt, er gaat wat gebeuren maar ik weet niet wat. Ik zit aan tafel en begin aan me broodje, de afgelopen dagen heb ik ook niet veel gegeten. Maar gelukkig kan ik Myra over 2 dagen zien. Als ik me 2 broodjes met kaas op heb, ga ik weer naar boven om me klaar te maken. 

Pov Myra

 ik stap onder de douche en bekijk me zelf overal zie ik littekens, verschrikkelijk. De eerste week dat ik hier zat ging het slecht me me ik ben verschrikkelijk erg achteruit gegaan. Maar de andere 2 weken is het beter gegaan, ik mis Niall en de rest maar Jaden heeft me heel erg geholpen. Als ik onder de douche vandaan ben trek ik mijn zwarte skinny jeans, oranje topje met daarover heen spijkerjasje. Ik kam mijn haren en loop weer naar de slaapkamer toe. Ik zie dat James daar zit en trek hem in een knuffel. Hij is nu een van mijn beste vrienden geworden. We lopen samen naar het ontbijt toe en beginnen met eten. Ja ik eet ook weer gewoon normaal. Jaden is al eerder weg gegaan omdat hij met iemand anders had afgesproken. Als ik klaar ben, besluit ik maar eens rond te kijken aangezien ik dat nog niet gedaan heb. Aangekomen bij een oude deur besluit ik maar eens naar binnen te lopen en rond te kijken. Er ligt een oude matras, wat dozen, een kast met waarschijnlijk wat spullen er in. Als ik veder wilt kijken wordt ik vastgehouden en wordt er tape op mijn mond gedaan. Ik probeer los te komen maar het lukt niet, hij of zei is te sterk. Ik wordt op de  grond neer gelegd. Ik probeer te kijken wie het is maar dat kan niet aangezien hij zijn hoofd bedekt is. Ik mompel wat door de tape. Hij trekt me kleren uit en doet zijn ding. 

Hij laat me hier achter, mijn kleren zijn kapot gescheurd en ik zit onder de blauwe plekken omdat ik tegenwerkte. Ik blijf zo liggen, nadenken. Ik voel me vies en misbruikt, ik probeer op te staan maar me lichaam doet zeer. Dus blijf ik liggen. Na een tijdje komt dezelfde gene weer binnen alleen dan zonder iets op zijn hoofd, James. 'James waarom ? Ik dacht dat je hier was om te helpen !' Hij kijkt me grijnzend aan en er komen 2 mannen binnen gelopen. 'Jij blijft even een poosje hier.' Ook beginnen de andere mannen nu te grijnzen. Ik begin weer tegen te stribbelen maar krijg een klap tegen me wang en besluit maar mee te werken. 

(Ik zal jullie de details besparen)

Uitgeput lig ik weer op de grond. Ik sta dit keer met alle kracht op en loop weer naar mijn kamer. Aangekomen in me kamer loop ik naar de douche en neem snel een douche en ga weer in bed liggen. Jaden komt de kamer ook ingelopen en gaat gelijk in zijn bed liggen. 'Waar was je bij het middag eten en avond eten ?' Vraagt Jaden. Ik schud mijn hoofd en draai me om en val langzaam in slaap.

Ik wordt wakker van Jaden die uit bed gevallen is. Ik moet zachtjes lachen als ik zie hoe hij er bij ligt. 'Knuffelde de grond lekker ?' Vraag ik terwijl ik me best doe om niet in lachen uit te barsten. Hij staat op en komt naar me toegelopen, ik probeer veder achteruit te gaan maar als ik me bedenk dat ik al tegen de muur aan lig gaat dat niet. 'Lachte jij mij nou uit ?' Vraagt Jaden als die bij mij is. Ik schud mijn hoofd, en Jaden komt op mij zitten. Ik raak beetje in paniek, straks doet hij het zelfde als James. Nee zo is Jaden niet, maar dat dacht ik ook van James. Ugh. Jaden begint mij te kietelen waardoor ik in lachen begint uit te barsten. Na nog even zo gelegen te hebben kleden we ons om en gaan we ontbijten. Morgen kan ik eindelijk de jongens zien ik heb er echt veel zin in. 

Vandaag zijn we voor het eerst -voor mij dan- naar buiten geweest. We hebben lopen picknicken, nadat we broodjes hebben gestolen bij het ontbijt. Daarna zijn we wezen gitaar spelen, Jaden kan het ondertussen ook al. En voor de rest hebben we niet zo veel gedaan. We liggen nu in mijn bed film te kijken, This is us. Ik heb Jaden overgehaald om deze film te kijken. Na nog een paar films gekeken te hebben, val ik langzaam in slaap op zijn borst. 

---

Hey,

 jullie ook alweer hier ? Ja ik ook Hallo gaat het nog steeds goed? 

Goed moet ik dus dit boek afmaken en dan nieuw boek schrijven of ondertussen tijd een boek schrijven over een groepsapp met One Direction ?

XMe

Lost Sister  // One Direction ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu