Gaverne

1K 38 7
                                    

Hjemme hos Marcus og Martinus sidder vores familier spændt på at hører om weekenden. 

"Som i nok har bemærket går Isabel ikke så godt. Isabel blev taklet hårdt lørdag middag og er endt med en forstuvet fod. En lidt hård start, som også resulterede i at hun ikke kunne spille resten af weekenden. Men Isabel er en sej pige som ikke piber, så selvfølgelig tog hun det pænt" forklare Martinus. "Det var den sørgelige del af det, men der er også sket noget utroligt" siger jeg og kigger over på Marcus. "Der er sket det at... Martinus, Isabel og jeg er alle tre blevet udvalgt til privat træning, en hel sæson, af nogle af verdens største og bedste fodboldtrænere" siger Marcus. Både familien Gunnarsen og min familie springer op af sofaen og begynder at klappe og siger tillykke. Hvorefter de kommer hen og giver krammer. Pludselig går døren op og ind kommer Lone. "Hejsa" siger vi alle. "Halløj. Jeg ville lige komme forbi for at give jer dem her". Hun rækker Marcus, Martinus og jeg en æske hver. "LONE JOKER DU?" siger Martinus. "ER DU SERIØS?" siger Marcus. Jeg kigger op på hende med store øjne, "tusind tak Lone, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige" tilføjer jeg. Lone står med et stort smil, "kan i bruge det?" spørg hun. "JAAAA, tusind tak" siger vi alle tre og smutter op og giver hende en ordenlig krammer. 

Det er nu et par timer siden vi var hos Marcus og Martinus. De nye træningsdragter og fodboldstøvler som vi fik af Lone er jeg virkelig glad for. Tænk at jeg skal have undervisning af nogle af verdens bedste fodboldtræner. Og at det skal forgå sammen med nogle af mine bedste venner. Jeg kan stadig ikke forstå det. I morgen starter jeg på min nye skole, det er jeg virkelig nervøs for. Jeg skal følges med Marcus og Martinus i skole. Det er rat at vide man har nogle man stoler på, tæt ved sig, når man bliver sat ind et helt nyt fællesskab. Jeg glæder mig, men jeg er virkelig nervøs. 

Hej alle. Min computer er gået i stykker, så jeg ved ikke hvor lang tid der går før næste afsnit kommer op. Ja jeg har hentet appen på min mobil, men den fucker totalt op. Jeg kan sagtens lægge afsnit op fra min mobil, men jeg kan ikke skrive her på. Jeg lover jer der kommer et afsnit op så snart jeg får min computer tilbage<3 håber i alle får en god uge<3

The only one?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang