Trofors

1.5K 55 5
                                    

Jeg sætter mig ind på bagsædet, tager mine høretelefoner på, sætter en tilfældig play-list fra Spotify på og falder i søvn. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg vågner til lyden af en sang, jeg aldrig har hørt før. Den er norsk og lyder faktisk overraskende god. Jeg låser min mobil op og kigger på klokken. 15.23 "Godt du er vågnet, vi er her snart" bliver jeg afbrudt af min mor. Jeg låser min mobil igen og kigger ud af vinduet. "Mor hvad med skole?" "De har ferie i Norge lige nu, og efter ferien starter du"

Vi kører ind af en lille vej. Jeg lægger mærke til et stort hvidt hus. Jeg spotter hurtigt et fodboldmål i haven og får straks lyst til at spille. "Kan vi få et fodboldmål i vores have far?", "Det må vi lige se på snuske, vi skal lige have nogle vigtigere ting på plads først". "Hvad er vigtigere end fodbold far?" Han smiler og drejer ind i indkørselen til huset ved siden af det store hvide hus, som er der vi skal bo. Jeg står ud af bilen, tager mine kufferter og går ind. "Vælg det værelse du gerne vil have skat" råber min mor ude fra bilen, da jeg er på vej ind.

Jeg åbner døren og bliver blændet af lyset som skinner ind igennem de store vinduer og rammer gulvets lyse brædder. "Det er helt utroligt. Det er så stort, og der er så meget plads!" Jeg går op ad den store trappe til første salen. Jeg åbner døren ind til det første rum, "Shit, det er stort". Det har store vinduer, som går fra gulvet til loftet, der er også et badeværelse og et ekstra rum.

Det næste rum jeg går ind i er et lidt mindre rum og med en skrå væg. Jeg hører nogle komme op af trappen, og før jeg ved af det er min lillebror, William, inde i rummet. "Jeg vil gerne have det her rum som mit værelse Isabel", "haha, det er helt i orden, jeg snupper bare det andet så". Jeg løber ned ad trappen og ud til flyttebilen, hvor jeg hjælper med at bære nogle møbler og kasser ind. "Jeg har valgt mit værelse". "Super skat" siger mor. "Far der er et ekstra rum på mit værelse, må jeg godt få lavet det om til et walk in closet?". "Selvfølgelig bette", "Tak" siger jeg og begynder at løfter mine kasser op på mit værelse. Mine forældre og flyttemændene kommer med nogle af mine møbler, og jeg kan endelig begynde at pakke ud. Da jeg er i gang med at pakke mit tøj ud, finder jeg mit DBU forboldtøj. Jeg fælder en lille tåre ved tanken om mit gamle hold.

Senere på aftenen efter vi har spist pizza, lægger jeg mig i min seng og tjekker de sociale medier. Der popper en snap op, den er fra Liam. "Jeg savner dig!" står der. Jeg tager et selfie, hvor jeg laver et trist ansigt og skriver "jeg savner også dig utroligt meget!" Jeg går ud på mit badeværelse, hvor jeg børster mine tænder og finder en oversize t-shirt, som jeg skifter til. Jeg smutter ned og siger godnat til mine forældre. "Far kan jeg godt blive meldt ind i en fodbold klub imorgen?". "Det må vi lige se på snuske" Jeg går oven på, lægger mig under min varme dyne og falder i søvn.


Her er afsnit 2, håber i kan lide deeeet<3


The only one?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora