Prolog-Capitolul 1.
15 ani mai târziu...
Kayla's Pov.
Ultima zi de liceu! Exista niste cuvinte mai frumoase decât acestea. Pentru mine sigur nu.
Sunt în camera mea pieptănându.mi părul auriu. Ușa camerei s-a deschis și pe ea a intrat dragul meu frate însoțit de Hera, cățelușa noastră.
-- Ce face sora mea, pregătită pentru liceu? mă întreabă având un rânjet inervant pe față.
-- Nu! Sunt în pijamale, nu vezi?
-- Tu și Mira puteți merge la liceu, chicoteste, in timp ce eu și Dylan mergem pe pistă.
--Ce?! Nici să nu te gândești Evens, dacă tu poți să chiulesti de la liceu pentru a merge pe pistă, atunci și eu pot. Cine ți-a dat voie sa mergi?
-- Tata. spune nonșalant dând din umeri.
-- Nu îmi trebuie mai mult, spun și îl apuc de mana tragandu-l cu mine la parter.
-- Tata, de ce Dylan și Lucas pot veni pe pistă iar eu și Mira nu.?
-- Am spus eu că nu puteți veni? Puteți să veniți atâta timp cât mama nu află nimic.
-- Ce sa nu aflu dragilor? întreabă mama venind din bucătărie.
Tata se așează intre mine și fratele meu, acum fiind toți trei așezați în linie dreaptă.
-- Baftă! ne șoptește tata.
-- Deci, unde să mergeți?
-- La pistă, spun eu lăsând capul în jos.
-- In niciun caz, nu! Este ultima zi de liceu și trebuie să fiți prezenți.
-- Prezenți două ore pentru ai asculta discursul bosorogului aluia pe care îl caută moarte acasă, răbufnește frate meu.
-- Fiule, vorbește frumos, poate te aude cineva, glumește și mama, dacă nu mergeți azi la liceu nu veți merge nici diseară la petrecerea de pe pistă.
-- Merg să mă pregătesc, țipăm atât eu cât și Lucas și o zbughim pe scări.
Intru în cameră un dau de Hera care doarme liniștită pe patul meu.
Eu și Mira avem același tip de câine. Ambi albi, doar că eu o am pe Hera iar Mira pe Max.
Mă apropii de bila de puf alb și o mângâi. Acesta sare ca arsă și vina lângă fata mea, apoi mă linge pe obraz.
--Bine, Hera, nici eu nu vreau sa te las singură, dar ști ce s-a întâmplat ultima dată când te-ai întâlnit cu directorul.
Merg la dulapul din față patului. Îmi scot de acolo...
CITEȘTI
I need your love
Romance( Volumul 2 dintrilogia Iubire Periculoasa) Cum va fi fica Evei, dacă nu cu un trecut la fel ca al mamei sale. Kayla și Lucas, noii frați Evens, merg împreună cu prietenii lor, Dylan și Mira, in vacanța de vară în Miami. Cu cine se vor întâlni...