Capitolul 8

3.5K 157 6
                                    

Intrare prin Efracție
part. I-- Capitolul 8

„Dacă toți oamenii ar ști ce vorbesc alții despre ei, nu ar mai exista nici patru prieteni în lume."

****
Kayla's Pov.

--Ce naiba cauți aici?! îi șoptesc pentru a nu mă auzi fratele meu.

-- Mă gândeam că poate ție dor de mine. spune în timp ce privește prin cameră.

-- Te flatezi singur, de ce sa îmi fie mie dor de tine.

-- Ei haide iubito, sigur ți-am lipsit, spune făcând o fata de cățeluș plouat.

Mi de fiori mi-au străbătut corpul la auzul acelui apelativ folosit de el.

-- Nici cât vârful de ac, îl enervez și mai tare, acum dacă nu te superi vreau sa dorm așa că...

-- Genial și eu sunt obosit, mă întrerupe și în următoarea secunda este în pătura făcându.mi semn să vin lângă el.

-- Eu mă refeream sa pleci.

-- Iubito, este ușor să urci intr.un copac, dar nimeni nu a spus că e ușor sa și cobori, spune și îmi face cu ochiul.

Nu îl mai bag in seama și merg la dulap pentru a îmi lua altele pijamale pentru că acestea sunt incomode.

Nu îl mai bag in seama și merg la dulap pentru a îmi lua altele pijamale pentru că acestea sunt incomode

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Intru în baie și îmi schimb hainele, apoi intru înapoi în camera unde îl văd pe Aryan uitându.se insistent la una din pozele de pe noptieră.

-- Ce este așa de interesant la acea poză? tresare la auzul vocii mele și pune poza înapoi la locul ei.

Se așează pe pat și se da mai in spate făcându-mi și mie loc, apoi îmi face semn să mă așez.

-- Nu am nicio șansă să te fac sa pleci nu?

Acesta dezaprobă iar oftez, merg la ușa camerei pe care o incui in caz că cineva vrea sa mă viziteze in toiul nopții, apoi mă așez pe porțiunea de pat liberă.

Mă întorc cu spatele la Aryan, acesta puanandu.si mâna pe porțiunea de piele ne acoperita de bluză. Mă trage mai aproape de el și mă sărută protector pe cap, la acel gest renunț la ori ce fel de acțiune și mă las moale în brațele lui.

-- Noapte buna! șoptesc eu.

-- Noapte buna iubito!

Aryan's Pov.

-- Noapte buna iubito, îi urez și eu micului îngeraș ce doarme fara probleme în brațele mele.

Nu este vina ei că se întâmplă toate aste, nu mă înmoi pentru o blondă, dar totuși ea și Lucas sunt chiar nevinovați. Nu au nicio vină.

Sincer sa fiu nu am avut un plan așa de bine gândit. Am crezut că o să intru o să o răpesc și totul o să fie Ok. Dar uite unde sunt acum. Sunt in pat, in toiul nopții, ținând.o strâns pe Kayla. Mă simt așa de bine cum stă în brațele mele, nu i-aș mai da niciodată drumul.

I need your loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum