Capitolul 7

1.8K 134 6
                                    

Dixon se intoarce--Capitolul 7


Kayla's Pov.

- Pleaca, nu ai ce cauta aici !

- Kayla, vrei sa te calmezi?

- Nu imi spune tu ce sa fac, ai inteles? De esti aici, de ce sunteti aici?

- Nu este logic?

- A venit sa te vada Kaily, intervine micul Marco apucandu-ma de mana.

Nu pot sa cred ca tocmai am tipat aici, de fata cu el. Aryan ar fi trebuit sa ramana la locul lui si sa nu imi mai provoace mie probleme. Nu putea sa stea si el linistit in Miami? De ce nu vrea sa ma lase impace? Dupa toate cele intamplate intre noi, acum, vine aici?! Si ce?! Crede ca ma voi arunca in bratele lui? Dupa ce mi-a spus in fata ca m-am transformat intr-o curva? Nici gand.

Nu mai iau pe nimeni in seama si il apuc de mana pe Marco apoi urcam in camera mea si ne aseza pe pat.

- De ce ai tipat la el?

- Pentru ca...

- El este Aryan, nu?

- Da, dar...

- Ai spus ca il iubesti.

- Il iubesc dar...

- Dar? Mama mi-a spus ca nici o relatie nu este perfecta, a ta de ce vrei sa fie perfecta?

- ...

- Kay?

- P-prentu c-ca...ia stai asa! De cand vorbesti tu cu mama ta despre asa ceva?

- Nu schimba subiectul ! imi atrage el atentia ridicand un degetel.

- Bine, chicotesc.

"Discutia" noastra ne este intrerupta de doua batai repetate in usa. Mormai un intra, apoi imediat in camera isi face aparitia nimeni altul decat Aryan.

- Te-ai mai calmat? intreaba sfios.

- Sa zicem...

- Mersi pustiule, ii spune lui Marco cand acesta trece pe langa el.

Aryan vine si se aseza in fata mea, pe pat, apoi isi aseaza mana pe obeazul meu trasmitandu-mi mii de fiori in corp.

- De ce faci toate astea? De ce ma indepartezi de tine?

- Nu pot sa trec cu vederea asa usor vorbele tale, Aryan. spun evitandu-i privirea taioasa.

- Sti bine ca nu am vrut sa o spun, nu am vrut sa se inteleaga ceva gresit.

- Stiu, spun cu o voce scazuta. Deci...ce facti toti aici?

- Noi?! Aaaa...pfff...nimic interesan. Am venit si noi sa vedem cum ne urmareste o babaciune prin aeroport.

Inzbucnesc in ras cand aud prin ce au trecut prietenii mei, dar totusi...

- Ai aflat al cui este numarul? in intreb tragandu-l langa mine si asezandu-mi capul pe pieptul sau.

- Chris a spus sa nu imi bat capul. Nu am de gand sa imi stric vacanta deci...

- Aryan?

- Da iubito.

- Cat timp o sa stati aici?

- Deja vrei sa plec? intreaba ridicandu-se de pe pat

- Nici sa nu te gandesti sa ma parasesti, il opresc tragandu-l inapoi.

Acesta se avanta asuprea buzelor mele pe care le devoreaza apoi imi cere permisiunea pe care i-o acord, apoi el explorand fiecare coltisor al gurii mele. Ii apuc marginea tricoului tragand de el pentru a il indeparta. Dupa ce acesta dispare de pe brunel, acesta imi ataca din nou buzele, dar nu mult dureaza momentul nostru ca pe hol aud niste pasi grabiti ceea ce ma face sa l indepartez pe Aryan si sa ii fac semmn spre tricou, acesta incruntandu-se si imbracandu-se.
Fara sa ma astept, pe usa intra Mira, mai zambareata ca niciodata. Aryan se ridica in picioare iar ea ii sare in brate strangandu-l cat de tare poate ea.

- Ce faci aici Blake?

- Ce e verisoara, nu te bucuri sa ma vezi?

- Ba normal ca ma bucur blegule.

- Asa ziceam si eu White, spune el strangand-o si mai tare.

- Dar de noi nu ti-a fost dor? intreba Lucas si Dylan si usa.

Acestia intra in camera si ei si dau mana cu Aryan, apoi in incapere isi fac aparitia ri restul prietenilor nostri. Si nu mare mi-a fost mirarea cand am fost asaltata la propriu de Zoe, Lara si Lussy care nu imi mai dadeau drumul din imbratisarea lor. Dupa ce insfarsit pot respira , ma dau jos din pat si merg intr-un suflet in bratele lui Chris, Sam si Klaus care mi-au lipsit enorm.

* Seara*

- Si...nu mai este nimic nou pe la Miami? intreb curioasa cand ne asezam la masa din clubul de pe pista.

- Cam pustiu fara tine, spune Chris si chicotesc.

- Aryan, ce s-a intamplat? il intreb cand vad ca privea ecranul telefonului in gol.

- N-nimic. se balbaie el.

- Nu ma mintii, ce s-a intamplat?

Aryan's Pov.

Hmmm...cum sa ii spun.
Simplu si usor.
Nu am cum sa o iau asa de direct.
Ba da.
Daa...sigur.
Serios.
Da. Pur si simplu ii spun ca am primit un mesaj de la numarul acela dubios in care am aflat ca Dixon s-a intors. Aici. In Los Angeles. Si ca o pandeste pe Kayla.
Exact. Ce poate fi asa de greu?
De unde pot sa imi cumpar o alta constiinta?

- Cine este Asher? incerc eu sa schimb subiectul in speranta ca voi afla cateva si despre acesta baiat.

Kayla nu imi raspunde. Doar isi lasa privirea in jos si o mai sageteaza din cand in cand pe Mira.

- Deci?

- Nimeni important, spune ea stresata.

- Iubito, nu vreau sa ne certam. In locul tau as spune cine e...desigur, daca nu vrei sa spun eu cine este. la auzul cuvintelor mele isi ridica, instinctiv, privirea intalnind-o pe a mea.

- Aryan...

- Nu am de gand sa fac nimic, asta daca imi promiti sa rupi ori ce fel de legatura cu el.

- Promit, spune aproape soptit.

Kayla's Pov.

Aryan se ridica, impreuna cu baietii, de la masa apoi ma saruta pe frunte si iese din club. Profit de momentul ca si-a uitat telefonul aici. Il deschid si intru la ultimele apeluri ignorand protestele fetelor. Nu gasesc nimic. Intru si la mesaje si imi pica fata cand citesc mejasul.

-Kay, ce scrie? intreaba Mira.

-Dixon se intoarce...

I need your loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum