Planul--Caputolul 5
Ne desprindem din sarut iar el isi lipeste fruntea de a mea.
Si acum iata-ma aici. Pe canapea, in mijlocul furtunii, cu un baiat pe care l-am cunoscut acum 4 zile.
Esti asa de complicata...
Stiu...Ash ma apuca de maini si ma trage in liceu unde atragem destul de multe priviri. Printre multe altele, o observ si pe cea plina de venin dar tot odata de ingrijorare, a fratelui meu. Aceste vine intr-un foc alaturi de Dylan, si il impinge cu putere pe Ash, el lovindu-se destul de tare de dulapuri.
-Ce i-ai facut surorii mele? il intreaba acesta nervos apucandu-l de guler.
-Acum ti-ai dat si tu seama ca sunt sor-ta?! Acum iti faci griji?! tipam cu putere la el, iar o multime de elevi se adunau in jurul nostru Luck dandu-i drumul lui Ash. Ai auzit vrodata de ploaie?! Am fost afara, bine? Acum daca nu te superi, vreau sa ma schimb, si mai vreau sa ma asigur ca nu intram, iar, in probleme. Pleaca!
-Kay inceteaza cu prostiile astea, spune el razand superior si dandu-si ochii peste cap.
-Taci odata! Ce e cu tine? De cand ne-am intors din Miami te comporti ciudat, ce e ineregula cu tine?!
-Pot sa iti raspund eu la intrebarea asta, aud o voce mult prea cunoscuta venind din usa de la intrarea in liceu.
Toti ne intorcem privirea spre acel loc unde il vad pe nimeni altul decat...Kayel. In momentul acela am crezut ca mi-a fugit pamantul de sub picioare. Nu l-am mai vazut pe Kayel de o groaza de timp, iar acum vine aici si imi spune asta? Si de ce are atatea rani. El in loc sa le ascunda, poarta tricouri? Pe ploaie? E nebun.
-Kayel nu te amesteca, marai clar si raspicat strangand din ochii.
-Vreau sa te ajut iubito, spune el melancolic.
-Tu, Luca si...Aryan, toti trei vreti asta, nu? Voi trei meritati un glont zdravan in cap.
Si cum eu nu ma pot abtine de la nimic, am dat bomba. Imediat cu rostirea acelui nume nenorocit, tot liceul a inceput sa sopteasca fel si fel de intrebari de genul " Cine e Aryan?" sau "Este cumva acel baiat misterios din Miami".
-Kayla, cine este Aryan? se trezeste Roxana sa intrebe.
-O persoana pe care nu o vei cunoste vrodata. Lucas sa mergem.
Il apuc pe fratele meu de mana si il trag pana in parcare apoi urcam in masina. Acesta porneste intormba din locul sau iar pe drum nici unul dintre noi nu scoate vreun sunet. Ajunsi acasa eu cobor fara sa ii mai spun ceva iar el ofteaza greoi. Intru in casa unde ii observ, cu coada ochiului, pe parintii mei si Marco. Nu ii iau in seama si urc in camera mea unde imi schimb hainele ude cu o pereche de colanti negri si un tricou larg, singurul pe care il mai am, de la Aryan.
Imi iau telefonul din geanta si cu lacrimi in ochii caut prin agenda numarul acestuia. Cand il gasesc stau cateva secunde pe ganduri daca sa il sun, dar cand sa apasa pe ecranul telefonului, pe usa intra, neinvitat, fratele meu.
-Inainte sa imi reprosezi ceva, spune el cand vede ca vreau sa spun ceva, imi pare rau, continua el asezandu-se langa mine.
-...
-Nu am vrut sa spun sau sa fac ceva din cele intamplate zilele astea. Si sti bine ca asa am fost mereu, bine?
-Nu. Nu e bine Luca. Tu nu ai fost asa, si stiu de ce esti asa acum. Si ea e distrusa. Va faceti rau unul altuia si nu imi place asta. Tu esti un incapatanat iar ea o orgolioasa, chicotim amandoi, va potriviti de minune.
-Nu stiu Kay...e complicat...
Eu nu mai spun nimic si imi strijin fruntea de genunchi iar mai apoi ii simt mana lui Luck pe capul meu, mangaindu-ma usor.
-Tu si...
-Suntem certati, i-o tai eu repede.
-Am auzit ca ati vorbit.
-Corectie. Am tipat unul la altul, spun fara sa ma clintesc.
-Si? Ati ajuns pana la urma la un armistitiu?
-Vom sta departe unul de altul pentru a nu ne ranii reciproc si pentru ca asa e cel mai bine...
Aryan's Pov.
-Sam, coboara mai repede ca plec fara tine, tip la brunet de la intrare.
-Ai auzit vrodata de rabdare? Ah stai, tu ai uitat de ori ce fel ce bunatate. Toate astea si mai ales de Kayla.
-Nici sa nu te gandesti sa aduci vorba de ea, marai la el cand intram in masina.
-Ai fost destul de dur azi-dimineata...
-Stiu...
-Si...ce ai de gand sa faci?
-Momentan? Nu stiu. Astept un semn de la Kayel. Daca blonda are probleme o sa mergem in Los Angeles. Daca blonda nu are probleme...tot o sa mergem in Los Angeles pentru ca daca mai stau departe de ea inca o secunda cred ca voi inebunii.
-Tu esti deja nebun, cum sa mai inebuneschi, spune el incepand sa rada zgomotos.
-Cum?
-Nebun..dupa Kay. Da, da, asta am vrut sa spun.
-Mda...sigur.
Parchez masina in fata clubului apoi amandoi intram si ne asezam alaturi de prietenii nostri.
-Hei Ary, Samy, ne saluta Luss.
-Hei, raspunde brunetul in timp ce eu imi comand ceva de baut si ma asez langa Chris.
-Nu, gata, deci gata ca tu ma inervezi. tipa asta si ma face sa tresar. Ce e cu tine? Toata ziua ai fost asa...mort. Ce ai? ma intraba uitandu-se insistent la mine. Ce are? il intreaba mai incet pe Sam, de parca eu nu il aud.
-S-a certat dimineata cu Kayla.
-Upss, I'm sorry.
-Dar, chiar asa. De ce v-ati certat?
-Sam, sti bine ca nu o sa iti spun.
-Oh, bine. Si eu care credeam ca vrei sa iti sarbatoresti ziua de nastere alaturi de iubita ta. Sti tu, faci 20 de ani, devi barbat cu adevarat si o ai pe ea alaturi de tine si...
-Nu spune ca fac 20. Par batran. Si sunt deja barbat.
-Aha, spun toti prietenii in cor.
-Doar ca ai momente cand o mai dai in bara.
-Ca de exemplu?
-De ce te-ai certat cu Kayla?
-Ne-am certat, am tipat unul la celalat, apoi am spus eu ceva gresit din care ea a dedus ca am facut-o curva.Si normal ca s-a suparat.
-Esti prost.
-Spune-mi ceva ce nu stiu deja, ma rastesc inervat la Chris.
-Ai un plan? intreaba Crhsi.
Dau sa ii raspund dar telefonul imi vibreaza si observ ca este un mesaj de la Kayle. Il deschid si zambesc draceste cand observ ca pe ecran scria negru pe alb: "Daca nu vi in L.A. un anume Asher ti-o va fura pe blonda".
-Deci?
-Defapt...chiar am unul.
-Si care e ala?
-Doua cuvinte... Los Angeles.
Va urma...
CITEȘTI
I need your love
Romantizm( Volumul 2 dintrilogia Iubire Periculoasa) Cum va fi fica Evei, dacă nu cu un trecut la fel ca al mamei sale. Kayla și Lucas, noii frați Evens, merg împreună cu prietenii lor, Dylan și Mira, in vacanța de vară în Miami. Cu cine se vor întâlni...