Capitolul 21

2.2K 127 6
                                    

Numaratoarea inversa...--Capitolul 21
Ziua 10

****************************
Kayla's Pov.

Dupa ce am coborat din masina lui Aryan, l-am asteptat si pe Sam, apoi am intrat toti trei in casa, unde eram asteptati de mama, unchiul, Dylan, Mira si fratele meu.
Cand l-am vazut pe Luck teafar si nevatamat, cateva lacrimi mi s-au scrus pe obraji si am sarit in bratele lui.

--Esti bine, am spun soptit.

--Normal ca sunt bine sys, dar tu nu esti bine deloc.

--Despre ce vorbesti Lucas, il aud pe Aryan.

--Aryan, este un subiect destul de delicat si nu vreau sa faci ceva ce vei regreta mai tarziu.

--Eva, cu tot respectul, nu cred ca este chiar atat de grava situatia incat sa fac ceva necugetat.

Toti ne asezam pe canapea, Aryan venind lângă mine si punandu-si o mana pe dupa umerii mei. Mama impreuna cu Marc, se aseaza pe fotoliile din mata noastra privindu-ne trist.

--Deci...incepeti?

--Kayla, spune-mi cinstit. Unde ai fost?

--...

--Iti spun eu atunci, ai fost rapita de Derek. De ce?

--Pentru ca am pierdut un pariu.

--Ba nu, el a vrut altceva. spune si il priveste pe Aryan care privea in gol si ma strangea din ce in ce mai tare.

--Ce vroia?

--Pe tine.

--Ba nu, e imposibil, incepe Aryan.

--Aryan, daca Derek vrea sa se razbune pentru faza cu Sara? il intraba Sam.

--Nici sa nu aduci vorba de Sara, tipa Aryan.

--Cine e Sara? intreb eu soptit.

--N-nimeni important, spune Sam panicat.

--Poate fi si asta, spune Marc, dar Derek a inceput sa lucreze pentru bunica ta Aryan.

--Daca era vorba de Dixon ar fi actionat de mult, spune mama, aici e vorba doar de Sara.

--Cine e Sara? ma ridic tipand, vocea mea auzindu-se in toata incaperea.

Aryan se ridica nervos si da sa treaca pe langa mine, spre usa, dar il prind pe mana inainte sa iasa.

--Daca nu te opresti in momentul asta, si pleci fara sa imi dai o explicatie...poti sa uiti de relatia noastra si mai ales de mine.

Aryan nu ia in seama cele spuse de mine si se smuceste din stramsoarea mea, apoi iese din casa si urca in masina plecand fara vro tragere de inima.

--Tradatorule, tip cat sa ma auda tot cartierul, apoi fug pe scari in camera mea.

Il urasc.
Oficial, este o persoana pe care o sa o urasc toata viata.
Am si motive sa il ursac, este nepotul dusmanului, este secretos, ma abandonat a nu stiu cata oara.

Ma trântesc in pat si incerc sa pun lucrurile cap la cap.
Ok, deci, ar fi cateva inbrebari.
Cine e cu adevarat Derek?
De ce el si Aryan nu mai sunt prieteni ca inainte?
Cine e Sara?
Am si eu o intrebare.
Care e aia?
Ce ai de gand sa faci in ultimele 10 zile de vacanta? A inceput numărătoarea inversa. In maxim 10 zile trebuie ca tu si restul sa va întoarceți in L.A.
10 zile?!
D-dar, e imposibil, nu are cum.
Ba are.
O sa ma gandesc la asta mai tarziu, acum am cateva lucruri de aflat si stiu cine ma poate ajuta.

*

--Dar de unde ai aflat de Sara?

--Chris, conteaza asa de tare? Cine e tipa asta si ce legatura are cu Aryan.

--Ce legatura a avut, mormaie in speranța de a nu il auzi.

--Chris, daca il intreb pe Sam, ii va spune totul imediat lui Aryan.

--Blondo, pana acum tiam spus mai tot ce ai avut nevoie, ei bine...asta e un caz mai delicat si chiar nu pot sa iti vorbeac despre el.

Imi dau ochii peste cap si ma ridic de la biroul sau, merg la usa si apas incet pe clanta, dar ma opresc si ii spun fara sa ma intorc.

--Credeam ca suntem prieteni.

Am trantit usa in urma mea, apoi am iesti pe pista unde am observat fara sa vreau masina lui Aryan care tocmai parcase. Acesta iese nervos trantind portiera si vad cum calca apasat spre mine. Nu il iau in seama si merg la masina mea dar cand deschid portiera, aceasta este trantita la loc de mana lui.

--Lasa.ma in pace, marari la el clar si raspicat.

--Ai spus ca vrei sa sti cine e Sara, vino si o sa iti spun, imi intinde mana lui.

Il privesc câteva minute neutru, apoi din instinct mana mea face contact cu obrazul sau stang, Aryan intorcandu.si capul si ramanand asa. Cativa curiosi se strang si mare imi este mirarea cand vad ca nu sunt singurii care se strang, toata pista s.a adunat in jurul nostru.

--Tu crezi ca poti sa vi aici, sa te dai mare si tare ca doar esti Aryan Blake nepotul lui Dixon, femeia care imi vrea familia moarta, si te astepti ca eu sa iti sar acum in brate? Ei bine nu, nu stiu cine a fost sau este Sara, nu imi pasa, dar vreau sa sti un singur lucru. Cu mine nu iti merg prostiile tale Blake.

--Kayla, maraie el.

--Nicio Kayla, crezi ca poti sa ai totul la picioare si ca toți ți se supun ție, ei bine daca continui sa mergi pe conceptul asta o sa ramai singur. Orgoliul si răzbunarea te au facut sa nu mai observi ce se intampla in jurul tau. Iai pierdut pe toti, pa Chris, pe Derek, pe mine...

--Kayla, tu nu sti ce a fost in trecutul meu, tipa la mine de parca asta ar fi fost singurul lucru pe care l.a auzit.

--Nu stiu, si nici nu vreau sa stiu. Tot ce stiu este ca mai am de stat 10 zile in infernul asta, alaturi de un demon ca tine.

Cu acestea fiind spune il las cu ochii in soare si urc in mașină apoi plec de acolo.
Urmatoarea locatie de vizitat?
Casa lui Derek.

Va urma...

I need your loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum