Capitolul 27

1.9K 121 6
                                    

Ziua 4 -- Capitolul 27

--Sara, spun eu soptit.

--Oh, deci ai auzit de mine. spune ea vesela.

--Nici nu ai idee, o informez privind-o socata.

--Ei, Kayla, vezi. Ti-am indeplinit si dorinta de a o intalni pe " misterioasa Sara", spune Dixon, eu va las sa vorbit si voi ca fetele.

Sara vine langa mine si ma ia incet de mana apoi urcam amandoua in camera mea. Eu, inca speriata, ma asez pe pat, iar ea vine si se aseaza in fata mea.

--Deci...Kayla, de ce esti asa de speriata de mine?

--Sara, imi fac si eu curaj, tu nu trebuia sa fii moarta?

--Cine ti-a spus toate asta?

--Ammm...prietenii tai, fratele tau.

--Oh...deci mi-ai cunoscut prietenii.

--I-am cunoscut pe toti, sunt foarte de treaba.

--Deci nu s-a schimbat nimeni. Fratele meu cum este?

--In regula...cred, nu prea vorbesc cu el.

--Pari o fata minunata, Kayla, sigur ai un iubit pe masura.

--Unul care ma iubeste mult, spun eu rusinata si cu speranta inn glas.

--Mda...si eu am un iubit care ma iubeste, si care a fost disptrus cand a aflat ca am murit.

--Dar, cum de esti aici?

--Dupa accidentul de motor, am vrut sa raman putin singura si sa ma gandesc la niste lucruri, asa ca am convins--o pe Dixon sa ma ajute.

--Ti-ai inscenat propria moarte.

--Da, si regret enorm de tare. Deabia astept sa imi revad iubitul, cred ca e distrus.

--De ce ar fi? spun putin rautaciosa.

--Pentru ca el si fratele meu si-au stricat prietenia din cauza mea...si pentru ca peste 4 zile este ziua in care am murit, si de aici mi s-a rupt firul.

--C-cum il cheama p-pe iubitul tau? 

Te rog nu stiune Aryan, te rog nu spune Aryan, te rog nu spune Aryan.

--Aryan, dar de ce intrebi?

Fuck.

--Deci tu esti acea Sara?

--Kayla...despre ce tot vorbesti? intreaba suspicioasa.

--Sara lasa-ma sa te luminez, tresar cand ii aud vocea babaciunii ce statea tocul usii.

--Ce este?

--Kayla, aici de fata, este noua iubita a nepotului meu.

--Ce?! tipa si se ridica in picioare,iar eu strang tare din ochii pentru a nu incepe sa plang.

--Scumpo, nu tipa.

--Uscatura asta?! Urata asta?! Parasuta asta de copila este tarfulita de care imi spunea ca mi l-a furat pe Aryan?!

--Hei eu nu am spus nimic de tine, ma trezesc eu vorbind si mai bine taceam.

--Nimeni nu te-a bagat in seama! Ridica-te!

--P-poftim?

--Ce? Acum esti si surda? Am spus sa te ridici!

Ii ascult "ordinele" si fac in tocmai. Ma trage de mana acum fiind fata in fata. Ma priveste intens in ochii si apoi ma intreaba:

I need your loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum