Capitolul 8

2K 131 6
                                    

Probleme peste probleme--Capitolul 8

-Dixon se intorce...

Fetele se uita in liniste la mine, timp de cateva minute, apoi izbucnesc in ras de parca m-ar crede o nebuna.

-Foarte amuzant Kay, spun Mira punandu-si mana pe umarul meu

-Dar eu...

-Ai facut una dintre cele mai bune glume.

-Dar...

-Dar nimic, ma intrerupe Lara putin serioasa, Dixon nu a mai dat vreun semn de viata de la moaretea snoabei aleia. Nu s-a m-ai intors nici la mafie, nici la conac.

-Lasa-i telefonul lui Aryan si hai sa mergem si noi afara, intervine si Mira.

Accept ideea brunetei de a uita pentru putin timp de probleme, si imi iau lucrurile apoi iesim afara unde vad ca baietii erau la linia de start.

-Au de gand sa faca o cursa?! intreaba Mira putin socata dar tot odata entuziasmata.

-Asa se pare.

-Hei, fetelor, ce ziceti de niste pariuri? ii aud vocea uchiului din spate si nu ezit sa ii dau o imbratisare. Accept propunerea lui si toate ne gandim pe cine sa punem pariul.

-Toate ne gandim la aceiasi baieti? intreaba Lara.

-Evens si Blake. spunem toate in cor.

-Varul meu o sa ii bata pe toti, spune increzatoare Zoe.

-Bnuuuu, Luck o sa castige, ii aud vocea mica si suava a blondutului si cand ma intorc dau de Marco, Jack si Anna.

-Hei blondule, il salut eu luandu-l in brate si acesta inconjurandu-mi gatul cu manutele sale mici.

-Kay, vorbim? ma treage Jake de mana putin mai departe de gup.

-Ce este?

-Ce a fost tot scandalul acela din holul liceului?

-Nimic important, stai linistit.

-Nimic important?! Ash i-a dat o bataie zdravana lui Kayel dupa ce ati plecat.

-Ce?! De ce?

-Pentru ca Ash a presupus ca esti iubita lui si a vrut sa il indeparteze de tine.

-E nebun?! intreb aproape tipand si pot sa observ ca mai toti se uitau la mine.

-Eu zic sa vorbesti cu el.

-Nu pot.

-De ce?

-I-am promis lui Aryan ca nu ma mai apropii de el.

-Cui i-ai promis?

-Iubitului meu...

-Asa deci. Tu chiar ai un iubit. Stia Roxy ce stia.

-Pfff nu stia nimic.

Imi dau ochii peste cap la gandul ca luni trebuie sa il infrunt pe Ash si toanele lui proaste. Ies pe marginea drumului si ma sprijin de bara rece din metal, urmarind cu atentie ce ultimi 5 kilometri pe care ii mai aveau baietii de parcurs. Doua masini trec in viteza pe langa mine si trec linia de sosire, iar din masina castigatoare, fara niciun dubiu, coboara Aryan. Acesta ma priveste cu ranjetul sau specific si apoi se apropie de mine luandu-mi mainile intr-ale sale, apoi dandu-mi un sarut scurt pe buze. Eu inca priveam in spatele sau, in gol, fara sa spun nimic.

-Ce s-a intamplat? ma intreaba dupa ce imi observa starea destul de prosta.

-Sunt putin ingrijorata la lucrurile care ar putea avea loc in viitor.

I need your loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum