Capitolul 12

1.7K 135 3
                                    

! IMPORTAN !
Hei dragilor, stiu, postez cam rar dar am o scuza. Lucrez la cartea cea noua ce va fi postata pe data de 16 iunie. Abia astept sa va vad parerile. Lectura plecatua. Nu uitati de pareri.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Sper sa merite" - Capitolul 12

Kayla's Pov.

Am iesit nervoasa din sala de clasa si am mers afara asezandu-ma pe o banca libera. 

Imi scot telefonul si ii formez numarul lui Chris.

- Hei Kay, ce e cu tine? Nu trebuia sa fi la or...

- Scuteste-ma de asta acum. Am nevoie sa vi sa ma iei de la liceu.

- De ce?

- Deaia!

- Nu pot.

- De ce ma rog?

- Pentru ca ai ore. 

Cu acestea fiind spuse imi inchide telefonul lasandu-ma cu ochii in soare. Mi-l pun inapoi in buzunar si ma gandesc la o solutie de a pleca de aici. De ce? Pentru ca trebuie sa vorbesc cu cineva urgent. Si simnt ca o sa regret asta...dar alta solutie nu am.

- Hai odata, raspunde! telefonul continua sa mai sune de cateva ori apoi ii aud vocea aia ce imi provoaca sila.

- Un moment prost, nu crezi?

- Vino sa ma iei. ACUM !

- Nu tipa. Te aud.

Ii inchid apoi cand ma ridic de pe banca si intru in liceu apoi, sprinijiti de dulapul meu, ii vad pe Liam si Mira, sarutandu-se cu foc. Pasesc apasat spre cei doi indepartandu-l cu o mana pe brunet pentru a da de muntra Mirei.

- Sa inteleg ca in lumea asta ar trebui sa traiesc si eu ?

- Doar vezi-ti de ale tale, ok ? intreaba dandu-si ochii peste cap si dand sa plece dar o apuc de mana.

-Si acum unde plecati domnisoara White ? Va e frica? intreb zambind dracesc.

- De tine Evens? tipatul ei rasunand pe tot coridorul liceului. Sa imi fie frica de tine si de viata ta? De toti cei care te urmaresc? De responsabilitatea pe care trebuie sa o am ca fiind prietena ta? Sa imi fie frica ca trebuie sa fiu mereu cu ochii in patru dupa belele? Nu Kayla, nu imi este frica. Doar ca m-am saturat sa stau cu frica ca as putea sa mor in orice clipa, asta nu e o viata normala...

- Mereu am stiu ca nu o sa avem o viata normala, de ce te temi acum?

- De tine ! tipa si observ o lacrima ce i se scurge pe obraz. Mi-e frica de persoana in care te-ai transformat tu, fratele tau...eu...Mi-e fica de mine. Vreau doar sa ma lasa-ti amandoi in pace, sa imi traiesc viata linistita.

- Daca asta vrei, atunci asa sa fie. Iti e frica sa infruntie neprevazutul.

- Am obosit sa il infrunt, ma corecteaza, nu imi este frica.

Ma intorc sa plec dar dau nas in nas cu prietenii mei care ma priveau cu mila. O vad pe Mell cum apare de undeva din spatele lui Aryan si zambeste dracesc cand trece pe langa mine.

- Vipera, morma eu.

- Daca eu sunt vipera, tu ce esti? intreaba ea razand.

O ignor si incep sa fug spre ierisea din liceu, auzind din spate strigatele lui Aryan si ale lui Lucas. Fug cat mai departe de liceu, ajungand la un non-stop. Ma asez pe banca din fata acestuia asteptand masina idiotului aluia care apara peste cateva minute bune.

- Ai intarziat. spun urcand in masina.

- Da, da. Lasa moralele acum blondo.

- Imi provoci sila, imi rasucesc ochii facandu-l sa chicoteasca.

- Deci ... unde mergem?

Ii arunc o privire urata, de parca nu ar sti. Acesta porneste masina si calca pedala de acceleratie la maxim.

- Daca faci accident, iti jur ca tu imi platesti spitalizarea, Derek !

Mira's Pov.

Kay incepe sa fuga spre iesire cu Luck si Aryan pe urmele ei. 

Imi rotesc ochii si merg la dulap pentru a imi lua cartile pentru urmatoarea ora, dar cand deschid dulapul cineva il trantesc cu putere la loc. Ii arunc o privire acida lui Sam si incerc sa il deschid iar, dar asuez din cauza puterii cu care il tinea inchis.

- Ce vrei ?

- Ce se intampla cu voi doua ?

- Chiar crezi ca am dispozitia necesara sa vorbesc cu tine ?

- Ha,  ce amuzanta esti tu astazi .

- Vai multumesc .

- Mira, daca nu te-as cunoaste si nu ai semana prea tare cu varul tau, as fi putut sa spun ca tu chiar nu esti asa cum lasi sa se vada.

- Dar ...

- Dar tu chiar asa esti, asa ca spune-mi ce e in neregula cu voi doua in ultima vreme.

- Bine Samy, spun cu o voce de copil iar el isi rasuceste ochii. Unu la mana, nu ma mai compara cu Aryan, nu seman deloc cu el. Si doi la mana, eu vreau sa fiu un om normal iar Kayla imi sta in cale .

- Da voi nu erati prietene ?

- Si cu Lucas am fost prietena, si uite unde am ajuns . Nu sti absolut nimic despre familia asta asa ca nu iti poti da cu parerea .

- Oh, serios ? Crezi ca eu si Aryan nu stim nimic despre familia Evens ? Crezi ca eu nu stiu nimic despre tine ?

-...

- Ei bine, poate nu stiu prea multe ...  dar stiu sificient .  Stiu ca la 5 ani tu si Kayla v-ati pierdut in San Francisco, stiu ca la varta de 8 ani l-ai sarutat "din greseala" pe Lucas, mai stiu si ca la 12 tu, Dylan si Lucas ati dus-o pe Kayla intr-un parc de distractii si ati blocat-o in roata cea mare. Mai stiu si ca la 15 te-ai certat rau cu Kayla din cauza unui baiat. Ati stat certate doua luni.

- Eram niste ratati atunci, nu stiam ce e aia viata.

- Dar tu stiai, Mira, stiu ca te-ai maturizat de la o varsta frageda.

- C-ce?

- Stiu ca in acele doua luni ai fost violata. spune in soapta iar mie imi dispare tot aerul din plamani.

Nimeni nu stie asta. Nici macar paritii mei nu stiu. Nimeni nu trebuia sa afle de asta. Era un secret pe care trebuia sa il tin mereu dupa mine, si cu care m-am descurcat pana acum ...

- De unde sti?

- Mai conteaza? Kay a venit la tine, fara sa ma ia in considerare ca erati certate, ti-a fost alaturi chiar daca nu stia despre ce e vorba. Tu de ce nu vrei sa ii fi alaturi?

- Pentru ca asta deja este  un joc pe viata sau pe moarte, iar eu nu vreau sa ma bag.

Am plecat.
Asa cu a facut si ea.
L-am lasat in urma si pe Sam, si pe restul, si am plecat.
Am nevoie de un moment singura...sau mai multe.
Am urcat in masina si am calcat cu putere pedala de acceleratie pana in podea, masina zburand pe sosea. 
O sa ne mai vedem Los Angeles.

Kayla's Pov.

Derek parcheaza masina si cobor cu viteza, intrand in casa imensa. Incep sa strig ca o nebuna prin toata vila. Brunetul intra si el si ma informeaza ca este in birou. Urc rapid pana acolo, apoi intru fara sa mai bat la usa. Statea pe caunul ala nenorocit, de piele neagra, si ma privea zambind, de parca stia ce avea sa se intample.

- Mi-ai lipsit.

- Tu iti bati joc de mine? Ti-am promis ca te ajunt, dar ce fac este deja joaca cu propria-mi viata.

- Micuta si prostuta Kayla. Nu as permite sa patesti ceva. Daca patesti, sunt distruca odata cu tine.

- Oh Dixon, sper sa merita altfel esti moarta.

Va urma...

I need your loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum