Capitol special partea II
In urma cu 1 an.
Luca's Pov.
Ma trezesc buimac din cauza Herei care nu se mai oprea din latrat. Imi iau telefonul de sub perna si mq uit la ceas dsr ochii imi fug la data de azi 31.
Sar din pat ca ars si merg repede la baie unde imi fac rutina de dimineata, apoi ma imbrac cu un tricou alb, blugi negri si tenisi de aceeasi culoare cu bluza.
Imi iau telefonul, si cu cea mai mare viteza cobor jos unde ii vad pe mama si tata mâncând liniștiți. Uf, am scapat ieftin.-- Neatza familie, ii salut si apoi o sarut pe mama pe obraz.
--Neatza puiule, dar ce e cu dispozitia asta buna?
--Mama azi este...
--31, raspunde nonsalanta.
Ati spune ca o femeie de aproximativ 45 de ani ar putea fi mai matura de atat, dar nu, e acelasi copil de care mia povestit unchiul.
--Si pe 31 este...
-- Sfanta zi de duminica.
--Cum ai ajuns tu mama?
-- Intreabal pe tatal tau, spune cu gura plina si aratand cu furculita spre tata care viziona linistit.
--Tata, ce zi e azi?
--Aaaaaa... cate variante de raspuns am?
--E ziua meeeeaaaa, o aud pe Kayla de sus.
Ma ridic si merg spre sora mea care va implini în curând 17 ani.
Toata dimineata a fost aeriana, asta până ce nesuferitul de Kayel a venit sa o ia in oras.*****
Kayla's Pov.
Am ajuns in fața Mall-ului si am urcat sus unde neam intslnit cu Mira, Lori, Jack si Dylan. Ne-am așezat toti la o masa apoi neam comandat fiecare câte o cafea.
--Deci, Keik, ce faci de ziua ta? intraba sorbind din cafea Jack.
-- Nu stiu, nu prea am planuri. Ma gandeam sa merg cu Luck la Kevin, pentru a il vedea pe Marco.
Marco este fiul lui Kevin si al Maiey, in varsta de vro 6 ani. Marco este o scumpete de băiat si nu ratez nicio șansă de al il revedea, mai ales cand face acei ochi verzi mari, si isi ciufuleste putin parul negru, este adorabil.
-- Marco poate sa vina si el la ziua ta, noi vorbim de cum ai de gand sa sărbătorești.
-- Nu stiu...
--O sa sărbătoreasca cu iubitul ei, iaaa nu mai stați asa pe capul ei, intervine Kayel.
--*tuse*fraier*tuse*, o aud "subtil" pe Lori.
-- Ai spus ceva Lolo?
--Nu, scumpul meu amic, Kayel, absolut nimic.
-- Ei bine, imi pare rau ca trebuie sa plec, dar ne vedem diseară, bine iubire?
--Mmmm bine.
Kayel imi da un sarut scurt pe buze apoi pleaca fara sa ii mai salute pe restul.
--Nu inteleg cum poti sa fi împreună cu un misogin ca el. intervine Lori.
--Asa cum si tu eati impreuna cu Mayc, ma intrerupe Mira.
-- Mayc si Kayel sunt persoane total diferite.
--Sunt frati!
--Bine, daca ati terminat drama, sa mergem ai noi pe pista, si asa mam plictisit.
CITEȘTI
I need your love
Romance( Volumul 2 dintrilogia Iubire Periculoasa) Cum va fi fica Evei, dacă nu cu un trecut la fel ca al mamei sale. Kayla și Lucas, noii frați Evens, merg împreună cu prietenii lor, Dylan și Mira, in vacanța de vară în Miami. Cu cine se vor întâlni...