Aproape de adevăr-- Capitolul 11
" Multe victorii sunt mai mare decât înfrângerea "
Aryan's Pov.
Parchez mașina in fata casei unde ne așteptau Mira și Lucas care stăteau îmbrățișați, și Dylan care se holba de cand am ajuns.
Cobirâm din mașină și mergem spre cuplul de amorezati.
-- Uite cine s-a împăcat. îi ironizez eu.
-- Vezi-ti de ale tale Black, același lucru as putea sa spun și eu despre tine și Kayla. contra atacă Mira
Amuzant, păcat că acum nu îmi arde de glumă. Ura și reproșul cresc ii mine in fiecare secundă când mă gândesc ce cearta mă așteaptă acasă din cauza relației mele cu Kayla.
FLASHBACK
-- Da Josh!
-- Unde ești?
-- Cu iubita mea, de ce?
-- Pentru că oameni mei mi-au adus niște poze cu așa numita ta iubită. Tu ești conștient că ești în pericol, nu?
-- Nu putem să vorbim acasă despre asta, nu este un moment foarte bun.
-- Aryan ascută.ma tu ești la fel de conștient că și mine, de altfel ,că ești împreună cu Kayla Evens.
-- Vorbim acasă!
FLASHBACK
Nu este vina mea că Eva este aici, de ce eu și Kayla trebuie să stăm departe din cauza bunicii.
Alaturi de Kayla am inceput să înțeleg sentimentul minunat care toți îl numesc iubire. Acum chiar pot să spun că o iubesc pe Kayla, daca ar păți ceva din toată harababura asta nu mi-aș ierta.o niciodată.
Aud vocea suavă a iubitei mele și cobor cu picioarele pe pământ.
-- A-Aryan, ai spus ceva de plecare și un anume Josh. Mama o să pregătească cina, nu ai vrea sa ramai? mă roagă făcând o fata de copil mic, adorabil.
-- Poate că voi rămân daca îmi promiți că o să vi cu mine după. spun și mă apropii considerabil de fața ei.
-- Unde vrei sa mă mai duci Black? îmi zâmbește cald lucru care îl fac și eu.
-- De data asta chiar nu pot să îți spun..
-- Nici data trecuta nu mi-ai spus, ori nu vrei, ori ție chiar îți place să mă amăgești.
-- Ce îți fac acum este nimic în comparație cu îți voi face, o sărut apăsat apoi o trag in casa unde ne așteptau și ceilalți.
Ne așezăm și noi, și începem sa povestim și să râdem. Adam și Eva nu sunt așa de răi precum i-a descris bunica. Totuși aș vrea să aflu și de la Eva ce sa întâmplat, motivul morți părinților mei.
După masă ne ridicăm și mergem în living.
-- Lucas, Kayla,vorbim puțin , îi întreabă mama lor.
-- Eu...incepe Kayla, nu pot. I-am promis lui Aryan că o să merg cu el.
Se ridică și vine spre mine apoi ne apropiem de ușă.
-- Buna seara domnule și doamnă Evens.
-- Aryan stai! o aud le Eva, care e numele tau de familie?
Te-a prins !
-- Black, raspund zâmbind iar Eva rămân șocată.
Ieșim din casă și ne îndreptăm de data asta spre mașina mea. Îi deschid portiera blondei apoi urc și eu și conduc în viteză pe străzile luminate ale Miami-ului.
CITEȘTI
I need your love
Romance( Volumul 2 dintrilogia Iubire Periculoasa) Cum va fi fica Evei, dacă nu cu un trecut la fel ca al mamei sale. Kayla și Lucas, noii frați Evens, merg împreună cu prietenii lor, Dylan și Mira, in vacanța de vară în Miami. Cu cine se vor întâlni...