De acum in colo voi posta doar duminica.
Lectură plăcută! 😘❤
*****************
Cursa
partea I--Capitolul 17Kayla's Pov.
Îmi deschid leneșă ochii, din cauza razelor de soare care pătrund in camera fara probleme.
Mă întorc cu spatele la geam și îmi afund capul în pieptul gol al iubitului meu, apoi il aud chicotind.-- Neatza' raza mea de soare. îmi ureaza și mă sărută pe frunte.
-- Mmmm hey, cât e ceasul?
-- Vrei să pleci, intreabă întristându.se.
-- Nu o să plec, spun chicotind și îl.sarut dulce, dar fratele meu o să se îngrijoreze daca nu îl sun măcar.
-- In regulă, dar e inca devreme și el sigur doamne. Lucru care și noi ar trebui să îl facem. Asta sau... spune și începe să îmi sărute umărul dezgolit din cauza tricoului care îl port.
-- Mmmmm Aryan, termină. Nu azi, nu acum.
-- De ce? Eu a trebuit sa stau fara tine o lună întreagă, iubito.
-- Și cu siguranță nu vei muri daca mai rabzi o zi.
Îi spun acestea apoi merg spre noptieră unde observ câteva haine aduse de Gabriela, pentru că ale mele se udase.
Asta însemnând un tricou alb, o pereche de pantaloni scurți, albaștri, și hanoracul lui Aryan pe deasupra.Îmi trag hanoracul și cobor la parter unde Josh și sora lui discutau liniștiți.
-- Buna dimineața, îi salut cu un zâmbet strâmb.
-- Neatza' printeso, mă salută Josh.
-- Aryan e inca sus? întreabă mătușa sa.
-- Mda, nu a vrut sa...nu termin propoziția că în următoarele secundă simt cum ceva se lasa usor pe umărul meu stâng.
-- Ba sunt chiar aici, și nu mai plec, continua mai încet încât să îl aud doar eu.
-- Asta ai spus și înainte, spun la fel de încet apoi ies din hotel pentru a il suna pe fratele meu.
Convorbire Telefonică
-- Hey frat...
-- Kayla?! Unde naiba este femeie, tu ești sănătoasă? Mai aveam puțin și îi sunam pe ai noștri.
-- Nu ! Sunt bine Lucas, serios.
-- Unde ești, Sam a zis că ai plecat cu Josh.
-- Mda, este o poveste lungă care o să ți-o povestesc acasă.
-- Când vi?
-- Nu știu sigur.
-- In regulă, cedează el, anunță.ma dacă ai nevoie de ceva.
CITEȘTI
I need your love
Romansa( Volumul 2 dintrilogia Iubire Periculoasa) Cum va fi fica Evei, dacă nu cu un trecut la fel ca al mamei sale. Kayla și Lucas, noii frați Evens, merg împreună cu prietenii lor, Dylan și Mira, in vacanța de vară în Miami. Cu cine se vor întâlni...