Epilog

2.2K 139 12
                                    

Los Angeles--Epilog
(cititi ce scrie la sfarsit, este important)


Acum e acum.
O sa ma intorc si nu am nici o alta sansa sa raman.
Trebuie sa imi termin studiile.


Trebuie sa imi termin bagajele, este deja tarziu si pot sa pierd avionul, nu ca m-ar deranja asta, dar mama ma va omora daca il pierd. Tresar cand aud trei batai repetate in usa. Mormai un "intra" iar in camera mea isi face aparitia Mira.

--Hei, spune ea stins, cum esti?

--Minunat, nu se vede.

--Sincer? Nu. Hei, uite Kay, stiu ca iti este greusa te desparti de ei, iti sunt ca o familie, si eu m-am atasat destul de tare de ei, dar nu avem alta solutie. O sa te obisnuiesti.

--Dar nu vreau sa ma obisnuiesc, spun incet si imi pun toate bagajele la usa pentru ca baietii sa le duca la masina.

Mira nu mai spune nimic si iese afara, iar eu raman cu ochii pe chieile masinii mele.
Masina mea, pe care am castigat.o cinstit de la Chris.  Imi amintesc  si acum reactia lui. Era una memorabila. Am atatea aminti din vara asta care parca a durat cateva secunde.

Iau chieile si cobor apoi incui casa si merg la masina.

--Kay, ce faci? il aud pe Lucas.

--Ne vedem la aeroport, ii spun si urc in masina.

Stiu mai mult ca sigur ca vor fi cu totii acolo, am de gand sa ii inapoiez masina lui Chris.
Ma doare atat de tare ca imi las prietenii aici, parca toate amintirile mi se deruleaza in minte.
Toate aventurile de care am avut parte...
Cum am cunoscut gasca de pe pista...
"-- Hey, voi trebuie să fiți noi pe aici, nu? Nu v-am mai văzut.
   -- Mda, eu sunt Kayla și ea este Mira.
   -- Eu sunt Elenor, ea este Lussy iar ei sunt Sam și Maxy...
  -- De ce râdeți fetelor.
  -- Te cheamă ca pe câinele meu."

Cum l-am cunoscut pe Aryan...
"-- Ai concurat bine pentru o fată, aud vocea brunetului în spate.
  -- Nici tu nu ai fost rău.
  -- Aryan, îmi întinde el mâna.
  -- Kayla, îi strâng mâna."

Cum am cunoscut-o pe Sofia...
"-- Aryan, iubitule,  oh, dragule de ce nu mi-ai răspuns la telefon, mi-am făcut griji.
   -- Am fost ocupat Sofi, își dă ochii peste cap.
  -- Aaaa tu trebuie sa fi Sofia, iubita lui Aryan, accentuez cuvântul iubită, eu sunt Kayla.
  -- Sofia Carson, încântată."

Aryan care tot intra in casa mea fara sa imi dau seama...
"1.) Incep sa ma cațăr in copac pana in vârf. Pun piciorul pe una din crengile groase apoi fac una din mișcările lui Cichi Cean si ajung pe balconul blondei. Intru in camera si o vad așezată in fata unei oglinzi pieptănâdu-si parul. Lasă peria jos si cand se întoarce dă se tipe dar ii pun mana la gura.
  --Nu țipa, bine?
Aceasta aproba dând din cap iar eu imi îndepărtez mana.
  --Ce naiba cauți aici?!

2.)Intru in casa si observ ca ușa era descuiata, dar totuși luminile erau stinse.
  --Lucas? strig eu deja speriata, Dylan? Băieți?
  --Săracul de tine, șoptesc si il sărut pe frunte, de ce trebuie sa suferim amândoi din dragoste?
  --Tu, una, este prea orgolioasa, de-asta suferi, tresar cand aud vocea mult prea cunoscuta a lui Aryan.
Ma intorc si il vad stand sprijinit de tocul ușii.
  --De data asta cum ai intrat, ușa balconului este închisă. ii arat cu degetul ușa.
  --Ai uitat ușa de la casa deschisa, chicoteste el."

Cand am facut-o prima data...
  "-- O să încerc să fiu blând, ești sigură că vrei sa faci asta?
  -- Tragi de timp Blake, il mai sărut odată la fel de pasional."

Cand a trebut sa plece pentru a ma tine pe mine in siguratat...
"-- Kayla ! Kayla calmează.te, o strâng tare in brațe ea dând drumul lacrimilor.
  -- De ce? De ce ai făcut asta ?
  -- Kayla, lucrurile astea sunt periculoase, dacă tu ai pățit ceva nu mi-aș ierta.o niciodată.
  -- Este adevărat ce spunea mama?
 Că ai o legătură cu Dixon și că mă poți răni?
  -- Da, Dixon este bunica mea, dar asta nu înseamnă că te-aș rănii vreodată. Ai devenit singură mea slăbiciune Kayla, te urăm. Este adevărat,dar am dezvoltat sentimente pentru tine, nu știu ce m-aș face dacă tu ai păți ceva.
  -- O să îmi lipsești prințeso !
  -- Nu face asta, te rog !
  -- Te iubesc, nu uita asta iubito.
  -- Și eu te iubesc Black."

I need your loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum