Ziua lui Sam--Capitolul 13
După o săptămână.
* De dimineață *
Kayla's Pov
Aud telefonul cum suna și încearcă să îmi strice somnul. Îmi mut mâna de sub pernă, pe birou și răspund fără să observ cine mă apela.
Convorbire Telefonică...
-- Alo !
-- Neatza somnoroaso, vi azi la curse?
-- Crish, ai putea sa mă întrebi mai târziu asta, nu la prima ora a dimineții.
-- Dar blondo, este ora 12.
-- Ce?!
-- Hihi, știam eu că ai uitat. Si știu că ai uitat și că astăzi este ziua lui Sam.
-- Haha, razi tu. Dar nu, nu am uitat că azi este ziua prietenului meu. Vorbim pe pistă ochi albaștri.
-- Bine frumoaso, te aștept.
Convorbire Încheiată...
Nu pot să cred că am uitat de ziua lui Sam.
Mă dau jos din pat și merg la dulap de unde îmi scot...Intru în baie și dau drumul dusului apoi intru sub jetul de apă.
A trecut o săptămână. O nenorocita de săptămână de când aștept un semn de la el. Un amărât de " hey ". Dar nimic, a și uitat de mine, sunt sigură.
Ies din duș și mă îmbrac cu hainele alese, apoi mă încalț cu o pereche de converse negre.
Părul îl îndrept și îl împletesc, lasandu-l lejer intr.o parte.
Îmi iau rucsacul de pe canapea, ochelarii de soare, apoi cobor jos unde îl găsesc pe fetele meu jucandu.se cu părul Mirei.-- Nu știu dacă sa va spun sau nu, dar azi este ziua lui Sam.
-- Așa și...
-- Voi nu veniți la petrecere?
-- Ba normal că venim, de ce sa nu venim Kay?
-- Dar tu de când îl agreezi atât de mult pe Sam?
--Sys, niciodată nu l-am urât, doar că nu îmi plăcea că se atingea de ce este al meu. o sărută tandru pe frunte, pe Mira.
-- Ei bine eu plec pe pistă și...stai asa, unde e blondu' ?
-- A plecat la Lussy, intervine Mira.
-- Ok, ăștia sunt mai ciudați pe zi ce trece.
L-am sărutat pe Lucas pe obraz apoi am îmbrățișat.o pe Mira.
Am ieșit din casă indreptandu-ma spre mașină.Aveam ciudata senzație că mă urmărește cineva, m-am întors dar nu am văzut pe nimeni înafară de bătrânica de vizavi.
CITEȘTI
I need your love
Romance( Volumul 2 dintrilogia Iubire Periculoasa) Cum va fi fica Evei, dacă nu cu un trecut la fel ca al mamei sale. Kayla și Lucas, noii frați Evens, merg împreună cu prietenii lor, Dylan și Mira, in vacanța de vară în Miami. Cu cine se vor întâlni...