Capitolul 1

2.3K 125 2
                                    

Nu am mai putut astepta. Primul capitol din Volumul II este gata. Va vreau toate parerile fie ele pozitive sau negative. Lectura placuta dragilor.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Prolog--Capitolul 1


Nu imi place sa recunosc, dar poate ei chiar aveau dreptate. Poate chiar nu am fost facuti unul pentru altul. Poate ca cineva acolo sus, nu ne-a vrut impreuna si cel mai bine a fost sa ne desparta.
A trecut o saptamana de cand m-am intors in Los Angeles si, aparent, nu s-a schimbat nimic. Dar totusi am mari dubii ca ceva merge prost, ca noi facem ceva, dar o facem gresit fara sa ne gandim. Doar acctionam.

Facem ceea ce credem ca e bine, ca e corect, fara sa luam in consideratie sfaturile celor din jurul nostru, fara sa ne gandi ca acei oameni pe care ii credeam dusmani, defapt vor sa ne dea o mana de ajutor. Eu nu am ascultat pe nimeni...iar acum sunt in Los Angeles, departe de prietenii mei. Departe de acel grup de persoane  pe care il numeam familie.

Singurele persoane cu care am reusit sa tin legatura au fost Zoe, Sam, Klaus, Lara, Nick si Lussy. Nu am mai auzit absolut nimic de Aryan. Am incercat sa il sun si nu imi raspunde nimeni, de la Chris am aflat ca si-a schimbat numarul de telefon, iar de la Josh am aflat ca este plecat cu Zoe. Eram atat de nervoasa pe el incat nici macar nu am vrut sa aflu unde.

Dar...stiti ceva, ma lungesc cu povestea deja.

Sa ii dam drumul! 

PAC!

Iubirea unui Demon. Volumul II.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*De dimineata*

Ma tot foiesc in pat din cauza razelor, aurii ale soarelui, care patrund in camera. Ma ridic din pat si merg adormita pana la ferestre, apoi trag draperiila mai aproape una de alta pentru a se face bezna in camera. Ma trantesc inapoi in pat dar nici doua minute nu trec ca incepe sa imi sune telefonul iar eu raspund fara sa ma uit cine ma apeleaza.

-Cine e la tel...

-Daca in urmatoarele 5 minute nu esti jos, vin la tine in camera si te dau din patul ala cu forta.

-Mira, ce-i cu tine asa de dimineata?

-Unu la mana, este ora 12 P.M. si doi la mana, ai spus ca mergem la Mall cu Jack si Anna.

-Si trei la mana. Nu cobor.

-Atunci vin dupa tine.

-Da unde esti tu femeie?

-Jos cu Dylan.

Sar din pat ca arsa si dau draperiile la o parte apoi in ochi imi sare masina blondului.

--Cobori?

-Vin acum.

Ii inchid brunetei apoi merg la dulap si imi aleg hainele cu care sa ma imbrac.

Ii inchid brunetei apoi merg la dulap si imi aleg hainele cu care sa ma imbrac

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
I need your loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum