Cafeneaua si Apelul--Capitolul 3
Kayla Pov.
Intru in casa si raman stana de piatra cand vad cine era pe canapeaua din sufragerie. Pe canapea era acel sufletel mic si bland. Parul lui auriu ca razele soarelui si ochisorii aceia ca marea, care ma fixeaza imi provoaca fiori pe toata sira spinarii.
-Kaily! tipa micutul si se da jos venind si inconjurandu-mi picioarele cu bratele sale micute.
-Ce face regele meu? spun intrand in casa si asezandu-ma langa mama iar Marco vine si se aseaza in bratele mele.
-Mama m-a adus aici. spune el mandru jucandu-se cu parul meu.
-Dar tu nu aveai gradinita?
-Kay, sunt in vacantaaaaa, se plange.
Chicotesc la spusele blondului, dar toata veselia si starea mea minunata, dispar odata cu aparitia fratelui meu in living
-Marco, vrei sa mergem la mine in camera? il intreb aruncandu-i o privire discreta lui Lucas. Acesta nu ezita sa faca acelasi lucru si ce nu pot eu sa observ este vro emotie. Really? Nici macar nu iti pasa ca m-ai lasat acolo? Halal frate.
Micutul aproba apoi ma trage de manuta pe scari pana in camera mea. Marco imi da drumul la mana si se aseaza pe pat iar eu merg la dressing de unde imi iau o pereche de boxeri negri si un tricou de-al fratelui meu.
Ies din dressin si observ ca alaturi de micuta raza de soare statea si Lucas a.k.a Idiot Evens.
-Marco, ne lasi putin singuri pe mine si sora mea? il intraba acesta zambindu-i.
Piticul aproba apoi vine la picioarele mele iar eu ma aplec pentru a fi la acelasi nivel cu el. Imi ia fata in manutele lui fragile si imi depune un pupic pe obraz apoi iese rapid din camera mea.
-Ce vrei ? il intreb fara sa il privesc.
-Vrei sa nu mai fi asa de nervoasa, nu te inteleg!
-Ah, acum eu sunt cea care e nervoasa, dar tu? Tu, tu esti complicat. Cum de esti impreuna cu Mell, nici nu o cunosti.
-Deci asta e problema ta?! Serios?! De cand iti pasa tie cu ce fete ma vad?
-Nu imi pasa! Dar ma doare sa o vad pe Mira suferind din cauza unuia ca tine, plus ca astazi m-ai lasat de izbeliste in parcarea liceului si ai plecat cu Mell.
-Am fost...
-Nu imi pasa unde ai fost ! tipam unul la altul de parca eram nebuni, si ma mira faptul ca nici unul dintre parinti nu si-a facaut aparitia pana acum. Tot ce vreau este sa iesi afara si sa ma lasi impace.
-Kayla...
-Nicio Kayla. Nu mai sunt fraiera aia care le inghitea pe toate.
-Surioara te rog nu...
-Lucas !
-Surioara...
-Iesi !
-Nu face asta, te rog.
Nu il mai bag in seama si merg la usa pe care o deschid, apoi imi las privirea in jos asteptand ca freatele meu sa iasa. Stam cateva minute in liniste apoi sunetul tenisilor sai sparg toata tacerea care se asternuse. Odata ce Lucas iese trantesc usa cu putere aceasta scotand un sunet infernal cand face contact cu tocul.
Dau frau liber lacrimilor apoi ma arunc in pat si adorm...*De dimineata*
Imi caut disperata telefonul ce suna fara incetare undeva prin pat. Cand il gasesc raspund fara sa ma uit cine ma apela.
CITEȘTI
I need your love
Любовные романы( Volumul 2 dintrilogia Iubire Periculoasa) Cum va fi fica Evei, dacă nu cu un trecut la fel ca al mamei sale. Kayla și Lucas, noii frați Evens, merg împreună cu prietenii lor, Dylan și Mira, in vacanța de vară în Miami. Cu cine se vor întâlni...