01.

1.1K 95 20
                                    


Își rotea obiectul din argint pe întreaga suprafață a degetului inelar, pășind în spațioasa casă cu câteva bagaje ce îl împovărau. Rânjind când observă sticlele ce odată erau pline cu licoarea magică, șatenul era pregătit să îi strice planurile iubitului său, urcând scările cu nonșalanță. Primirea sa era una promițătoare, sperând ca (,) căpșuna băiatului să îi fi ținut locul cât mai bine cu putință.

Așezându-și degetele lungi și reci pe clanța ușii din lemn masiv, Jungkook îi surprinse pe cei doi amorezi în același pat, Jimin îmbrățișându-l pe brunet ca pentru următoarele zile ce îi vor lipsi atingerile sale pline de tandrețe. Ciocănind amuzat în speranța că le va atrage atenția -deși era imposibil după mirosul așternuturilor-; Jungkook își așeză telefonul asupra urechii stângi.

- Alo? Taehyung? M-ai sunat în seara precedentă? Ah, am fost ocupat cu strângerea de bani pentru biletul de a mă aduce înapoi în această țară mizeră. Din ce cauză? Păi voiam să îmi revăd iubitul, însă l-am surprins în pat cu o altă persoană! accentuarea ultimelor cuvinte i-au determinat pe cei doi să tresară, Jimin clipind des pentru că vederea îi era încețoșată.



Observând că declarația sa nu a fost decât o irosire a timpului, Jungkook își încrucișă brațele la piept, oftând în stilul său ironic. Însă fierbea pe interior.

- Pleacă, acum! îi porunci blondului, acesta frecându-se obosit la ochi.

- Nu poți aștepta până mâine dimineață? își lăsă glasul răgușit la iveală, șatenul pierzându-și răbdarea.



Culegându-i din zbor câteva haine cu miros înțepător de alcool, i le izbi în față, Jimin începând să râdă cu poftă din cauza schimbărilor bruște de comportament ale unui simplu copil. Trăgându-l de braț până în exteriorul casei ce îi aparținea, nu îi păsa de băiatul ce era gol, evitând să îi privească pielea fină și albă.

- Momentan să te ascunzi, căci mă voi răzgândi și te pot găsi oricând! rosti acesta în timp ce îi închise ușa în nas, după mai multe secunde de meditat, apăsând clanța astfel încât silueta lui Jimin să fie poziționată în același prag prăfuit al încăperii: Ah, să mă suni, îi făcuse cu ochiul, scanându-l din cap până în picioare.




Înaintând spre bucătărie pentru a-și clăti mâinile, un căscat îl determinase să își rotească privirea, surprinzând un Taehyung la bustul gol, cu întreaga sa claie învălmășită.

- Jungkookie, mi-ai ascultat chemarea! spuse acesta zâmbitor, simțind cum avea să reînvie.

- Văzând cum m-ai așteptat, cu siguranță relația noastră înflorește! pufnește, căutând în dulapuri vreo urmă de șervețele uscate.


Taehyung își încolăci brațele în jurul bazinului iubitului său, zâmbind în timp ce își mișca capul pe spatele musculos al șatenului. Acesta îi acceptă apropierea, fiindu-i dor de atingerile drăgăstoase și pline de voioșie ale băiatului ce refuza să își continue studiile.

- Taehyung, m-am gândit în timpul cât am fost plecat, începuse să își expună punctul de vedere acesta, întorcându-se astfel încât să își așeze palmele pe umerii băiatului.

- Nu te mai gândi așa mult, iubire, am nevoie doar de tine în pat. Acolo nu îmi vei vorbi de literatura coreeană, ci îmi vei pronunța doar numele! rosti fără a gândi prea mult acesta, voind să își lipească buzele pline de cele ale șatenului.

- Nu, nu, nu, se împotrivi cât se putea de natural, astupându-i buzele băiatului cu palma sa încă umedă.

Taehyung îi sărută dosul palmei, șatenul topindu-se la un asemenea gest neașteptat. Prinzându-l cu garda jos, brunetul îi zdrobise buzele cu ale sale, preluând controlul limbii iubitului său. Aroma acestora îi lipsise, aducându-l în pragul nebuniei. Gemând destul de tare, provocându-l mai mult pe Taehyung, Jungkook se puse în mișcare astfel încât brunetul să nu observe că pășise în exteriorul locuinței.

- Tu ai avut parte numai de distracție în aceste luni, mi-a răsărit o idee genială, întrerupse sărutul destul de înflăcărat, lăsându-l pe Taehyung cu sprâncenele ridicate, neîntelegându-i schimbarea bruscă de comportament. Avem nevoie amândoi de o pauză, eu cu ale mele, tu cu ale tale!



Aplicând aceeași metodă ca și cu Jimin, își deplasă trupul până în baia spațioasă, observându-și reflecția în propria sa oglindă. Avea buzele umede și roșiatice din pricina celor două bucăți de carne ispititoare, zâmbind inocent la gândul că iubitul său nu va rezista tentației și se va întoarce la el.




------------------------------------------------

Sunt debusolată total din cauza revenirii celor din BTS. 😕

Beautiful || VkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum