Păstrând o distanță semnificativă între trupurile tensionate, Yoongi își lăsă mâneca hanoracului să îi acopere degetele vineții. Inima îi bătea cu putere în piept, sughițuri jenându-l destul de semnificativ în acele momente stresante. Își tamponă fără a percepe umărul de cel al brunetului, înghițind în sec odată cu oprirea mișcărilor de înaintare.
- Îmi pare rău..., sparse tăcerea ce predomina sufocant de mult, Hoseok preferând să aprobe prin mimica capului, zâmbind scurt și fals.
Privirea decăzându-i pe asfaltul ce avea să îi poarte spre ieșirea din parc, Yoongi își clătină capul pe-o parte, buimac și cu gândurile învolburate. Porni la pas după scurgerea a mai multor sentimente contradictorii, neavând de unde percepe că Hoseok se învinovățea.
*
Își unduiau șoldurile mecanic, stelele încântând bolta întunecată. Brunetul își trecu limba peste buzele ce îi erau uscate, temător așezându-și palma pe umărul băiatului. La acest contact fizic, Yoongi tresări, îndepărtându-se vizibil confuz și bulversat. Acest amănunt îl descurajă semnificativ pe cel mai mic ca vârstă.
- Mulțumesc că m-ai condus..., rosti cu tonul scăzut al vocii, rotindu-se pe călcâie pentru o cale liberă spre apartamentul lui Jimin. Dorea cu toată ființa sa depărtarea de Hoseok, pentru a reuși să își pună în aplicare planul de ordonare a gândurilor.
- Sper că mă vei însoți la majoratul acelui prieten, i se adresă verzuiului, cel din urmă păstrând distanța. Își mușcă interiorul obrazului frustrat, voind să refuze.
- Pot să îl aduc și pe el? îl întrebă cu subînțeles, Hoseok întristându-se. Își îndesă pumnii încleștați în buzunarul jachetei colorate, urmând să adopte tipicul său zâmbet plin de voioșie: în ciuda că Yoongi nu avea să observe din pricina întoarcerii spatelui la el.
- Bineînțeles. De ce nu?
Fără să-și ia rămas bun, brunetul plecase pe calea opusă băiatului. Auzind cum pașii se depărtau cu adevărat de trupul său ce începuse a tremura, Yoongi oftă, aerul ce îl ținuse captiv atâta timp sufocându-l de-a dreptul. Lacrimi i se formase în colțul ochilor, surprinderea fiind atunci când camerele erau goale, părăsite și ordonate. De parcă nimeni nu ar fi locuit vreodată.
**
Taehyung sorbea din paharul său răcoritor. Temperaturile ridicate îl topeau atât fizic, cât și sufletește. Copleșitor de mult, încât refuzase invitația iubitului său la cinematograf.
- Ce faci? îl întreabă Jungkook, rotindu-și ochii la auzul scurgerii paiului, gest intenționat săvârșit de brunet.
- Practic câteva minute pentru a învăța cum să te satisfac mai bine, îl uimește prin cuvintele sale murdare, cel mic oftând înfrânt. Vrei să mi te alături?
CITEȘTI
Beautiful || Vkook
RandomȘi vreau să plâng, să râd, să zâmbesc atunci când îmi amintesc de tine. 09.02.2017 Te iubesc doar pe tine, Jeon Jungkook. #215 în altele - 21.02.2017 #101 în altele - 17.03.2017