16.

248 35 27
                                    




Hoseok nu putea să se apropie de băiat, ziua precedentă descurajându-l. Era iritat și frustrat, voia să își ceară iertare, însă își dorise al naibii de mult acel contact fizic. Când cele două buze se izbise una de alta, gustul lui Yoongi îl transforma într-o persoană dependentă de carne vie. Refuzând fiecare pahar ce i se oferea pe pretext de prietenie, chelnerița îi făcea ochi dulci, mișcarea șoldurilor fiind prea lascivă. Ocheadele ce le transmitea îl determina pe brunet să își înghită propria salivă, căutând cu privirea un punct stabil din care nu își va mai ridica irișii în acea seară haotică.

- E o melodie mai lentă, să dansăm, două buze subțiri i se aplecase până la urechea dreaptă, atingerea de pe umeri derutându-l pe bărbat.



Nu îl putea refuza pe Yoongi, conștientizând că era în pielea sa, copilul ascuns protestând în cazul unei asemenea petreceri cu miros înțepător de alcool și muzica volumată la maximul boxelor. Hoseok putea jura că sticlele aveau să cadă de pe suporturi dacă seara va continua să fie atât de dezordonată și prost organizată.  Cu adevărat DJ-ul se gândise să aducă în prim plan o baladă, cuplurile predominând, atingeri surprizându-l deloc plăcut pe brunet. Verzuiul nu băga în seamă fiecare amănunt defavorizant, gândul zburându-i doar la băiatul din spatele său, ce îl urma confuz.  În momentul când găsise un loc prielnic desfășurării trupurilor slăbite, Yoongi își învălui brațele de-a lungul pielii fine a gâtului lui Hoseok. Acesta nu plănuise nici în gândurile sale specifica acțiune ce îi umplea inima cu bucurie, alegând să își așeze palmele tremurânde pe talia băiatului. Încerca să își ascundă tremurul și emoțiile ce îl cuprinsese până în măduva oaselor, Yoongi având o expresie serioasă. Brunetul își confirmase, bărbatul ce îl iubea nu consumase alcoolul otrăvitor.

- Îmi pare rău că m-am comportat atât de josnic, însă sunt foarte confuz. Și speriat, nu știu cum ar trebui să îmi justific sentimentele, îi mărturisi cu glas ridicat, având grija ca doar băiatul din fața sa îl putea auzi.

- Știu prea bine că nu ai cum să mă iubești. La naiba, suntem de același sex! rosti cu nervi atinși la maxim Hoseok, simțindu-se murdar și rușinat de cele petrecute. Yoongi negă, un mic zâmbet întipărindu-i-se pe chipul alb.

- Ești un prostuț. Hai doar să ne creăm propriile noastre amintiri, fără alte negații. Nu te iubesc, într-adevăr. Eu te ador.


Neavând timp să rumege afirmațiile ce i-au fost oferite în cele mai neașteptate și tensionate clipe, Yoongi îi apropiase chipul de al său, lipindu-și scurt buzele de ale partenerului său. Cu ochi măriți, aceștia îi sclipeau lui Hoseok, inima având câteva rețineri din a nu îi părăsi cutia toracică. După câteva secunde de meditat, obișnuindu-se cu cele două bucăți de carne străine, Hoseok trase de talia băiatului, pentru a putea adânci acel sărut plin de tandrețe și dorit de un amar de vreme. Dezmierdând fiecare bucățică din cavitatea-i bucală, chiar și prin rotații simple ale limbilor înfierbântate, Hoseok avea grijă să nu îl rănească pe verzui. Nu voia să îl piardă, când reușise să îl ademenească în capcana sufletului său întortocheat.




Deși era o petrecere pentru oameni normali, cupluri formați dintr-un mascul și o femelă, cei 4 băieți au dus imposibilul la cu totul alte explicații. Nerăbdători, cei doi au izbit ușa dormitorului lui Hoseok, Yoongi copleșindu-l cu sărutări pe oponentul său. Avea să îl domine în acel miez al nopții, voind să afle cu ce reușise să îl atragă pe amicul său. Sentimentele erau complet noi, adrenalina scurgându-li-se prin venele conducătoare organului vieții. Așternuturile dezordonate și cu un miros plăcut camerei îl primise pe brunet cu un băiat străin deasupra sa, ce continua să îl aducă pe culmile disperării. De la pielea-i albă și cicatricile ușor vizibile pe trupul cu grijă lucrat, Yoongi îi sărutase fiecare lăcaș ascuns, dând de înțeles că bărbatul mai mic îi va aparține în totalitate.

- Vreau să rămână această seară în amintirile amândurora, să îți ating cele mai ascunse locuri, să te fac al meu... Să îți demonstrez cât de mult te pot iubi, îi rostea aceste cuvinte cu un glas suav și seducător, stăpân pe situație. Nu comise decât un mic gest ce îl emoționă pe Hoseok, lacrimi calde căzând pe perna pufoasă și confortabilă. De ce plângi? Încă nu te-am atins.

- Sunt fericit, această zi a venit în sfârșit! Ești doar al meu, îi șoptise, simțind cum tot trupul i se va înjumătăți cu fiecare frază. Îi acaparase buzele cu ale sale, moi și dulci.





Rânjind victorios, Yoongi își confirmase. Avea nevoie de al său Hoseok pentru a reuși să comită fapte în favoarea sa. Depărtându-se câteva momente de acesta, își înlătură veșmintele de față cu irișii curioși ai brunetului, boxerii negrii incomodându-l din ce în ce mai mult. Până ce nu se găsiră amândoi dezbrăcați, dezvăluind două trupuri de invidiat, Yoongi nu putea decât să îi guste pielea caldă a trupului ce tremura vizibil. Rotindu-l pe Hoseok până ce acesta era cu abdomenul plat pe salteaua patului, verzuiul își trecu palma caldă peste întreaga coloană a acestuia, transmițându-i fiori ce aduceau spre gemete necontrolate.

- Pronunță-mi numele, îi ordonă, îndeplinind sarcina ce îi va fi rușinoasă pe viitor.



Penetrându-l fără a îl anunța, Yoongi scăpă o înjurătură, Hoseok fiind mult prea strâmt. Teama de a nu îl răni persista în sufletul său, mișcarea coapselor îndemnându-l să continue. Brunetului nu îi păsa decât de dragostea și grija iubitului său, voind să uite și să alunge durerea ce îi străfulgerase inima.

- Voi termina repede, promit, îi rostise cu vinovăție, sărutându-i umărul drept confirmare.



Grăbind treptat mișcările ce deveneau plăcute și afundătoare într-o lume paralelă, Yoongi îi rostise cuvinte ce îi alinau durerea celui mai mic ca vârstă, declarându-și dragostea ce i-o purta atât trupului său, cât și sufletului ce luptase pentru a birui.






*



Razele soarelui îl îndemnase pe Yoongi să își depărteze cele două pleoape grele, descoperindu-l pe iubitul său ce îi zâmbea cu sinceritate. Palma sa caldă ce îi explora una dintre fesele goale îl îndemnase pe Yoongi să îi imite gestul, lipindu-se cu mai multă putere de pieptul său tare, ce emana o dulce și frumoasă dimineață.

- Îți voi pregăti micul-dejun, seara precedentă nu am avut timp nici să stăm la petrecere, îi declară brunetul, obrajii lui Yoongi înroșindu-i-se.



Chiar dacă el fusese cel ce dominase, o ușoară jenă îi străbătea sufletul, voind neapărat să își hidrateze gâtul uscat.


- Mă voi duce să beau o cană cu apă, îl anunță pe băiat, îmbrăcându-se cu aceleași haine cu o zi în urmă.



Percepând că ceva e în neregulă, Hoseok îi analiză fiecare mișcare a verzuiului, o oprire a acestuia provocându-i neliniștea.

- Cred că voi cădea! rostise cu rapiditate, picioarele devenindu-i moi dintr-un anumit motiv neexplicabil.



Grăbindu-se să îi cuprindă trupul în brațele sale masive, Yoongi nu se mai putea mișca, emoțiile făcând ca inima să îi bată cu o putere necontrolabilă.

- Ai nevoie la spital? se îngrijoră Hoseok, Yoongi negând prin mimica capului.

- Cred că mai am nevoie de un sărut.











----------------------------------------


----------------------------------------

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Beautiful || VkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum