Rotind creionul repetativ între degetele sale lunguiețe, pătate la margini de pix albastru, Hoseok își păstrase expresia feței neutră, ascultător așteptând pentru a îi veni rândul și să își apere clientul. O bătrână a fost acuzată de arderea unei proprietăți, aceasta plângându-și de milă deoarece nu avea cu cine să își lase nepoții. Telefonul vibrând pe mărețul birou din lemn masiv, brunetul deblocase ecranul, surprizând un mesaj și un apel pierdut de la iubitul său.
Yoongi: Astăzi este reprezentația, ora 16:00!
Sărind dintr-o simplă mișcare a picioarelor, atrăgând atenția tuturor celor din sală, Hoseok se puse în mișcare, strângându-și dosarele și jacheta ce o pierduse în drumul său spre ieșirea din clădire.
- Domnule Jung, ce credeți că faceți?
- Îl las pe Yongguk să preia cazul, a intervenit un lucru important și nu îmi permit să îl ratez, cu riscul de a-mi pierde slujba! pledă cu respirația accelerată, asigurându-se că săvârșește o plecăciune în fața superiorului înainte de a părăsi holul imens din acel interior al clădirii aglomerate.
*
Ajungând la timp, verificându-și ceasul de pe încheietura mâinii stângi, ocupă unul din scaunele din întreaga sală întunecată, privirea căzând și rămânând pentru o perioadă îndelungată pe iubitul său, Min Yoongi. Îmbrăcat la costum și cu o cămașă albă, toate aceste amănunte îl incomodau pe proaspătul vopsit într-un negru intens, furându-i de nenumărate ori inima lui Hoseok. Zâmbind necontrolat, avocatul își clătină trupul pe ritmul clapelor atinse de degetele firave ale pianistului împlinit, fiind convins că Hoseok îi observă și analizează fiecare unduire a brațelor subțiri. Timpul și sufletul său de copil va fi dedicat unei singure persoane, singurul său antidot ce l-a vindecat de o boală dureroasă și practic incurabilă. Noua sa dependență era însuși Jung Hoseok, fiind mândru de realizările sale și dragostea nemuritoare.
Acompaniat de sute de aplauze, Yoongi săvârși o plecăciune adâncă, arătând respect în tot ceea ce comitea.
**
- Ți-am spus să îți continui studiile, sau să mă lași să te întrețin, însă se pare că vorbesc doar cu mine, Yoongi, i se adresă de pe partea alăturată a tejghelei, Hoseok urmărind cum brunetul se chinuia cu câteva lăzi pline cu sticle de suc.
- Scumpetea mea, dragostea mea ce poartă numele de Jung Hoseok, de câte ori să îți repet că acest job nu mă lasă să îmi pierd timpul, așteptându-te de unul singur acasă? Plus că banii economisiți îi voi utiliza pentru următoarele mele reprezentații, am vorbit cu un compozitor celebru și a fost de acord să mă testeze! Știi ce înseamnă acest lucru? Voi avea șansa să concertez și în Noua Zeelandă, izbi o cârpă mândru că îl închisese pe iubitul său, oferindu-i ocazia să mențină liniștea de mult râvnită. Hoseok doar se încruntă, privindu-l cu aciditate.
- Cine crezi că te mai primește acasă? îl întreabă pe un ton răutăcios, în timp ce Yoongi își însuși un tub plin cu frișcă.
- Mă vei urma, așa nu voi fi nevoit să mă întorc singur acasă, accentuase ultimul cuvânt, făcându-i cu ochiul subtil iubitului său.
Plescăind din buze nemulțumit, petele de frișcă ce au rămas la colțul buzelor bărbatului îl provocase pe Hoseok în săvârșirea unei alte lecții adresate amicului său irecuperabil. Confuz de ridicarea bruscă a băiatului neliniștit, Yoongi fu surprins de contopirea buzelor avocatului cu ale sale. Devorându-i buza inferioară ce oferea un gust dulce și îmbătător, fu rândul lui Hoseok să își închidă o pleoapă, înnebunindu-l pe unicul său partener de viață.
- Cred că astăzi nu mai ajungem acasă! îl avertizase, sărind cu ușurință în brațele sale, Hoseok având grijă să îl poziționeze pe una din mesele localului pe cel mai mare ca ani. Printre nenumăratele sărutări și dezmierdări ale pielii catifelate, Yoongi închise jaluzelele ce ofereau o imagine nu tocmai plăcută localnicilor, întreruperea curentului aducând un surplus de adrenalină și dorință.
Aveau să își amintească de clipele petrecute împreună la nesfârșit, iubindu-se ca și cum ziua de mâine nu ar exista. Destinele lor s-au unit și s-au intersectat în cele mai neașteptate momente, luptând pentru o dragoste înfloritoare și indestructibilă.
-------------------------------------------------------
Am decis ca acesta să fie sfârșitul cuplului SOPE / YoonSeok 💜
Sper că v-a făcut plăcere să îi urmăriți și eventual, citiți, susținându-le iubirea. 💕
Îmi este greu să mă despart de ei, din această cauză le-am oferit un final fericit, ce, cu siguranță, îl veți adora la fel ca mine.
Mulțumesc că mi-ați fost alături, păstrez mai multe cuvinte emoționante la sfârșitul acestei cărți, ce repet, se apropie cu pași repezi. ❤
CITEȘTI
Beautiful || Vkook
RandomȘi vreau să plâng, să râd, să zâmbesc atunci când îmi amintesc de tine. 09.02.2017 Te iubesc doar pe tine, Jeon Jungkook. #215 în altele - 21.02.2017 #101 în altele - 17.03.2017