18.

252 43 64
                                    



Ridicându-se pe șezut, Taehyung scânci înfrigurat, odată cu mișcarea șatenului, rămânând fără cearceaful ce le acoperise întreaga seară trupurile golașe. Refuzând să își dezlipească cele două pleoape grele, buze umede și reci îi cuprindeau pielea bronzată, murmurând cuvinte indescifrabile.

- Taehyung-ah, trezește-te, îi șoptise pe un ton senzual, brunetul alegând în a-și ascunde mai adânc chipul în perna albă.



Rânjind, Jungkook îl pișcă de fesele-i rotunde, trasând linia perfect conturată a acestora. Voia doar să îl îndepărteze, brusc memoria revenindu-i la seara precedentă. Tresărind, Taehyung îi analiză chipul iubitului său, obrajii fiindu-i prea palizi.

- Nu îți este rău? Ai nevoie de o pastilă? îl inundă cu întrebări, îngrijorat așezându-și palmele mari pe fața micuță a șatenului.

- Mă despic în mii de bucățele dacă nu obțin iubirea ta, îi întorsese în mod jucăuș vorbele bărbatului, pozițonându-l la locul său inițial. Deasupra sa, Jungkook îi oferi săruturi umede și pătimașe, adâncindu-și limba în cavitatea bucală dulceagă a partenerului său de viață.

- Cât e ceasul? rosti cu gândul oriunde altundeva decât la micuțul ce voia să își satisfacă poftele carnale.

- Destul, avem timp prelungit pentru a ne iubi! îi spuse ușor iritat de respingerile repetate ale băiatului, alegând să îl muște de abdomenul plat.




Oftând zgomotos, brunetul îl izbi pe Jungkook în așternuturile cu miros înțepător de spermă, apropiindu-și chipul amenințător de cel al șatenului. Se priveau până în adâncul sufletului, dorind citirea gândurilor, teleportându-se într-o lume perfectă pentru ei.

- Ai uitat evenimentele din seara precedentă? i se adresă cu glas sever, dorind dominarea în acea dimineață senină. Jungkook zâmbi cu colțul gurii, fiind sigur pe acțiunile sale ademenitoare.

- Pretinzi că ești supărat pe mine? M-am simțit atât de bine în lăcașul tău strâmt și fierbinte, doar al meu! rosti izbucnind într-un râs colorat, Taehyung lipindu-și fruntea netedă de cea a iubitului său. Zâmbea, era fericit. Zilele petrecute cu Jungkook erau cele ce îl mai susțineau în viață.

- Îmi mai amintești de ce mă iubești? devenise melancolic, sărutând unul dintre obrajii palizi ai micuțului.

- Pentru că ești tot ceea ce îmi doresc. Ai fost mereu lângă mine, chiar și când totul părea a se prăbuși. Fără tine, nu aș fi conștientizat că sunt atras de bărbați. De fapt, de doar unul singur! Un brunet cu pielea bronzată, cu buze cărnoase și dulci, atât de îmbătătoare. De un adolescent ce îmi putea oferi toată afecțiunea de care nu avusesem parte..., rosti cu voce tot mai scăzută, vrăjit de privirea scânteietoare a amicului său. Trasând linii pe întregul maxilar al bărbatului ce era deasupra sa, Taehyung își lipi inocent buzele de ale șatenului.

- Nu te merit, ești un copil ce are dreptul la cu totul alte minunății. Dă-mi voie să îți demonstrez dragostea ce ți-o port...Doar atât pot face, răspunse îndurerat, conștient că într-o bună zi, îi va deveni povara celui ce iubea mai presus de propria persoană.




Plasând sărutări în interiorul coapselor celui mic, Jungkook gemu scurt, învăluindu-și picioarele în jurul taliei brunetului său. Uitase de o posibilă migrenă și o durere insuportabilă a stomacului, gustându-l de nenumărate ori pe bărbatul ce îl tânjea de fiecare dată. Pozițonându-și palma caldă pe membrul ce reacționa la mișcările lui Taehyung, brunetul își mișca mâna pe sexul băiatului, aducându-l în pragul disperării. Va ceda cu ușurință, șoptindu-i numele în nenumărate rânduri. Broboane de transpirație le părăsi amândurora tâmplele ce zvâcneau din cauza plăcerii acumulate, lichidul cald aducându-i zâmbetul celui mai mare.

Beautiful || VkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum