Isi cauta cheile prin geanta si fara sa observe ii cade un plic din geanta. Il iau si pentru ca sunt super curioasa, l-am deschis. Inauntru era un bilet de tren cu data de 3 iunie catre Constanta si...nu cred, nu creeed! Un formular in care spune ca sunt inscrisa la tabara!
- Mama?*spun eu atragandu-i atentia*
Ramane socata si se opreste din cautat cand vede ca am plicul in mana.
- Multumesc, multumesc, multumesc! Esti cea mai tare mama din lume! *spun sarindu-i in brate*
-Mi-am dat seama ca am fost prea stricta cu tine, macar bucuria asta sa ti-o fac. *spune ea stergandu-mi lacrimile*
Dupa 2 ore:
Inca ma uit zambind la acel formular, nu pot sa cred ca o sa merg in tabara! O sa fie super, m-am decis sa ma inscriu la cursurile de dans, muzica si lectura. Nu cant cu vocea, ci la pian. Nu am incercat vreodata sa cant si nici nu suna prea tentant. Decid sa ii scriu un mesaj Georgianei in care sa ii spun ca voi venii si eu si sa se inscrie si ea macar la un curs in care sa fim impreuna.
-Geooooo!
-Isaaaaa!
-Am o veste super!
-Ti-ai cumparat caine?
- Nu...si acum ca ma gandesc, chiar vreau unul.
- Iti iau anul viitor de ziua ta , poate avem noroc si ne vedem pana atunci.Mda, eu si Geo nu ne-am vazut fata in fata niciodata, deoarece e o distanta prea mare care nu ne permite asta pana acum, cand ne vom intalni in tabara. Abia astept!
- Aww. Dar in fine, sa trecem la subiect, o sa vin in tabaraaaa!
- Ce? Super!! Dar cum? Nu spuneai ca nu te lasa mama ta?
- Ba da dar azi mi-a facut o surpriza si am gasit biletul de tren si formularul. Nu ai idee cat de fericita sunt!😍
- Imi imaginez :))❤ stai fată, asta inseamna ca noi..?
- EXACT! Ne vom vedea in sfarsit!😍
- Daaaaaa! Ce binee. La ce cursuri ai de gand sa te inscrii?
- Dans,muzica si lectura. Tu?
- Teatru, pictura si lectura cred.
- Haide la lectura, asa vom petrece mai mult timp impreuna.
- S-a facut! Auzi fata? Oare vor fi baieti frumosi?
- Aoleu, nu stiu si sincer nu imi pasa :))) eu ma duc ca sa ma distrez, nu ca sa imi fac un iubit....Hiii, gata si cu capitolul asta😈 daca va place si vreti sa continui nu uitati de un mic vot si poate un comm. Ale iasa, phaa
CITEȘTI
Paradise
FanfictionO rogi pe mama ta un an întreg sa te lase in acea tabără, te bucuri pentru ca intr-un final reușești s-o convingi. Dar ce se întâmpla daca tabăra nu e așa cum ți-o imaginai? Când oamenii nu sunt exact cum te gândeai? Vrei sa știi mai mul...