După 15 minute fetele au ajuns.
Miru&Andra: Bunaa
Cristi: Hei
Erik: Salut.
- Fetelor, el e Erik. Erik, ele sunt Andra si Miruna
Andra&Miru: Bunaaaaa....
Se pare ca deja are 2 admiratoare.
Andra: Deci, ce jucam?
Vlad: Cărți pe dezbrăcate.
Miru: Suna interesantNu stiu daca micuța tarfulita a vorbit pentru ea sau doar vrea sa il vadă gol pe Erik. Da, Miru e puțin mai...mai. Dar nu contează, e o super prietena , la fel ca Andra.
Andra: Mai bine jucam sticluța, cu aceleași reguli. Așa toată lumea se va dezbraca *rade*
Vlad: Corect! Isa, ai o sticla?
Ma ridic pufnind si aduc o sticla din cămară.
Vlad: Regula nouaa! Cine învârte sticla trebuie sa il \o dezbrace pe cel la care a picat sticla.
Andra: Okey. Sa începem.
Ne-am asezat toti pe jos intr-un cerc si am inceput:
Cristi a trebuit sa ii dea jos hanoracul lui Vlad
Eric sa ii dea jos papucii Mirunei
Andra sa ii dea sosetele jos Mirunei
Si acum:Vlad: Isaaa! *spune zambind* Hai in coace
- Ti-e lene sa vii pana la mine?
Spre ghinionul meu, nu am papuci si nici sosete..Vlad vine catre mine
Vlad: Ridica-te.
Ma ridic si stau in fata lui. Imi apuca bluza si mi-o ridica peste cap luand-o de pe mine prea incet. Parca profita de ocazie ca sa ....saa....sa nu stiu! Nu stiu ce incearca sa faca dar imi place.
Vlad: Ridica bratele.
El spune si eu execut, parca ma vrajeste cumva. Pana la urma scap de bluza si raman in tricou.
Vlad: Cred ca a fost cel mai lung timp de cand ne stim cand nu ai comentat ceva. *spune razand iar eu rosesc*Mergem inapoi la locurile noastre si continuam. Sticla cade la Vlad. Pe bune?
Vlad: Sa te vad. *spune ridicandu-se si venind la mine*
Evit pentru un moment sa ii ating tricoul dar pana la urma imi fac curaj si o fac apoi incerc sa il dau jos. Ma ridic pe varfuri pentru ca e mai inalt decat mine.
Privirea mea ramane blocata pe abdomenul lui si rosesc din nou. El doar chicoteste si merge la loc iar eu raman inca in picioare cu tricoul lui in mana. Miroase super bine. Ma intorc putin ca sa miros mai bine tricoul fara a ma observa.Cum sa mirosi asa? Nu miroase a tigari, nici a parfum. Miroase....a Vlad.
Nu stiu de ce dar inca il tin in brate si ma pun la loc. Toti se uitau ciudat la mine , mai putin stapanul tricoului.
Jocul decurge normal pana cand Erik trebuie sa ii dea fusta jos Mirunei iar ea sa ii dea lui blugii jos si cand se uita intruna la boxerii lui. Adevarul e ca se vede destul de tare umflatura aia, nu ai cum s-o eviti.Cristi: M-am plictisit.
Mersi Cristi, multumeeesc!
Vlad: Inca doua ture si gata.
Nuu!
Cristi: Ok,ok.
Vlad invarte sticla si din nou cade pe mine. Ce "norocoasa".
Vine catre mine si imi da tricoul jos, iar eu raman in sutien. Incerc sa ma acopar cumva.
Vlad: Te poti imbraca dar nu cu tricoul asta *spune ridicandu-mi tricoul * ci cu ala. *spune aratand spre tricoul lui care inca era in mana mea*
CITEȘTI
Paradise
FanfictionO rogi pe mama ta un an întreg sa te lase in acea tabără, te bucuri pentru ca intr-un final reușești s-o convingi. Dar ce se întâmpla daca tabăra nu e așa cum ți-o imaginai? Când oamenii nu sunt exact cum te gândeai? Vrei sa știi mai mul...