Destin sau doar ghinion?

1.6K 93 14
                                    

Ok, deci am vazut cum unu a cazut cu capul intr-o toba si mi-a venit pofta de scris capitol nou =))))) sunt cam handicapata cu chestile astea dupa cum vedeti dar nu conteaza. In legatura cu cartea noua, o sa fac doua =)))))) *rad ca o tampita in timp ce scriu asta*  dar dupa ce o termin pe asta.

Pe patul meu gasesc acea carte blestemata. Gandul imi fuge din nou la Isa. Oare ce mai face?
Ma duc s-o spionez. Ce? Nu are voie omul sanspioneze alt om? Rip logica.
Ma furisez catre cealalta tabara avand grija ca nu cumva sa ma vada ea sau vreo prietena de a ei.

Hector: Buuuuna Vlad Munteanuu!
- Du-te inapoi la oile tale, Hector! *spun furisandu-ma mai departe*

Impietresc cand o vad de mana cu...Selly? Ce dracu? De ce ma doare?

Pov.isa:
Acum jumate de ora Selly a venit la mine ca sa ma ia la o plimbare. A fost asa dragut cand mi-a dat trandafirul rosind mai tare ca el. Inca ne plimbam tinandu-ne de mana si razand. Selly spune niste glume asa de idioate dar totusi rad de ma sparg.
De Selly as putea spune ca e iubitul ideal, e grijuliu, amuzant si sincer. Nu mai regret ca i-am dat o sansa.

Din spatele nostru se aud niste aplauze ironice, oh nuu...

Vlad: Vaai, vaai, ce porumbei draguti.

Chiar daca stau cu spatele la el tot ii pot "vedea" zambetul acela ironic de pe fata.

-Parca ti-am spus sa ma lasi in pace.
Vlad: Usor pachet de nervi, am venit sa il caut pe Selly. Ti-am adus haleala. Ai face bine sa te duci pana nu se raceste pizza.
Selly: Sunt rupt. Iubire, ne vedem mai tarziu. Pa
- Pa. *spun imbratisandu l*
Selly pleaca iar eu vreau sa ii urmez exemplul dar sunt prinsa si trasa chiar in spatele salii de dans.
Vlad ma lipeste de zidul acesteia si sta cam prea aproape de mine.

Vlad: De ce imi faci asta?

Se aude ceva in vocea lui...ceva ciudat? Durere? Nu,nu,nu! Vrea din nou sa isi bata joc de mine.

- Ce iti fac?
Vlad: Ieri ne-am sarutat si azi esti cu Selly. De ce?
- Pentru ca am sentimente pentru el. De aia. *dau sa plec dar ma prinde si se lipeste de mine*
Vlad: Nu, nu ai. Nu il placi!
- Cine esti tu sa-mi spui ce simt si ce nu? Lasa-ma o data in pace Vlad. Nu am chef de tampeniile tale.
Vlad: Dar ieri cand ma spionai in timp ce alergam? Atunci aveai chef de "tampeniile mele" nu? *spune acesta cu un zambet smecheresc pe fata lui*

Rosesc, nu mai stiu ce sa zic

Vlad: Da-i papucii.
- Ce?
Vlad: Da-i papucii lui Selly!
- Auzi? Nu crezi ca deja esti prea nesimtit? Selly e prietenul tau, de ce ai vrea sa ii faci asta? Plus ca eu tin la el si nimic nu ma poate convinge sa....

Inainte sa mai spun ceva, ii simt buzele zdrobindu-se de ale mele. Sentimetul acela ciudat revine, picioarele imi sunt de guma, nu ma pot controla, nu ma pot opune. Vreau asta...

?: Isa?

Ops😏 ce faci isaaa? =)))

ParadiseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum