*titlul e foarte subtil,nu? 😂😂😂*
Mama: Poftim? ......dar nu o pot lasa aici....nu, nu are tata. ....o sa ma mai gandesc la asta si va sun eu de dimineata, la revedere. *spune si inchide*Oare era vorba despre mine?
Mama: of, fata asta lasa intruna usa de la baie deschisa. *vazand ca se aproprie ma ascund dupa usa stand cu mana pe clanta. *
Aceasta trage mult prea tare de usa pentru a o inchide incat ma trage si pe mine cu tot cu ea iar capul meu face cunostinta cu usa.
- Sa-mi bag...*spun in soapta mangaindu-mi zona afectata*Mama stinge luminile din bucatarie si cel mai probabil pleaca. Deschid incet usa ca sa ma asigur ca nu mai e pe acolo. Nu e, ptiu ce bine. Argh ce ma doare capul. Mi-a pierit si pofta de mancare. Imi iau totusi o sticla de cola penteu ca mi-e foarte sete dupa muraturile alea.
Urc incet scarile catre camera si ma simt ca un spion care si-a dus misiunea la capat cu succesc cand intru in ea.Ma arunc in pat ignorand notificarea care tocmai ce mi-a venit, sunt prea obosita ca sa ma mai uit ce e.
Oare cu cine si despre ce vorbea mama la telefon? Imi pun intruna intrebari pana ma fura somnul.Luni, ora 12:30
Cobor grabita scarile incercand din rasputeri sa nu cad cu tot cu bagaje.
-Mamaaa! Sunt gata! *spun tipand*
Mama: Aoleu Isa, intr-o zi o sa-mi spargi timpanele.
- Iarta-ma. Uite, sunt gata. Mi-am luat si pasaportul, pastile de greata si...mama ce ai? *spun observand tristetea de pe fata ei* Nu mai mergem? Au ales pe altcineva? Imi pare rau sa stii...
Mama: Nu, Isa. E altceva. Vinp, stai jos.Imi las bagajele in coridor si merg alaturi de mama in sufragerie unde ne asezam pe canapea.
Mama: Draga mea,*spune luandu-ma de mana* A intervenit o problema si...
- Si ce? Haide mama, nu poate fi asa rau, doar spune.
Mama: Nu poti veni cu mine in America.
- Poftim? De ce? *spun eu total socata*
Mama: Au trimis un singur bilet de avion iar eu voi fi plecata aproape toata ziua, nu te pot lasa singura de capul tau in America. Cine stie peste cine o sa dai. Si cum te stiu eu pe tine, nu o sa ma asculti si nu o sa stai toata ziua in casa.
- Atunci inseamna ca o sa raman aici? Singura?
Mama: Doamne, nu. Cum sa te las singura? O saa stai la matusa ta in Constanta.
- O sa pot merge la liceu?
Mama: Sigur, din fericire unchiul tau e directorul scolii deci o sa mergi acolo pana voi venii eu acasa.
- Aa..si cat o sa stai?
Mama: Nu stiu scumpo. Dar o sa vorbim in fiecare zi ca sa nu te simti singura. O sa vina unchiul tau imediat ca sa te ia. Eu trebuie sa plec. Ai grija de tine si promite-mi ca nu o sa faci prostii.
- Promit mama. Drum bun. *spun imbratisand-o*Aceasta imi mai tine inca vreo 5 minute predica si dupa pleaca. Dupa 10 minute apare si unchiul care ma ajuta sa duc bagajele la masina. Prin ,,ma ajuta" ma refer ca le duce singur. Urc in masina si apoi pornim catre Constanta. Oare ce ma asteapta?
Buuum! Pooow! Capitol noou =]]] multumesc pentru tonele de comm uri si like-uri. Nu credeam ca , cartea asta o sa fie asa de citita. 😍 p.s: Isa nu stie ca Vlad e din Constanta, de aia nu e asa entuziasmata sau speriata😂 daca va place, nu uitati de un mic vot + com. Ale iasa, phaaa
CITEȘTI
Paradise
FanfictionO rogi pe mama ta un an întreg sa te lase in acea tabără, te bucuri pentru ca intr-un final reușești s-o convingi. Dar ce se întâmpla daca tabăra nu e așa cum ți-o imaginai? Când oamenii nu sunt exact cum te gândeai? Vrei sa știi mai mul...