Atractie

2K 128 93
                                    

- Provocare
Eliza: Te provoc sa ii dai un sarut frantuzesc luuui...Andrei!

Andrei era un baiat saten cu ochii albastrii, o minunatie de baiat. Era super frumos dar prea frumos pentru mine.

Vlad: Ce provocare tampita, spune-i altceva. *spune dandu-si ochii peste cap*
Eliza: Pff, bine bine. Atunci te provoc sa stai o ora cu Vlad , singuri intr-o camera. Eu o sa va inchid acolo si va descui peste o ora.
- What? Vrei sa ma omoare de data asta?
Eliza: Cum adica?

Toti se uita mirati la mine mai putin Vlad, el doar sta cu capul in pamant.

- Nimic. Nu vreau.
Eliza: Atunci te saruti cu Andrei.
Vlad: Nu, nu. Ea vine cu mine. Hai. *spune in timp ce ma trage de mana*

Ce naiba vrea de la mine? Dar parca e totusi mai bine decat sa ii bag limba-n gura acelui tip.
O luam pe scari, urmati de Eliza care avea un zambet diavolesc. A zis sa ii las ,,iubitul" in pace si acum ma incuie cu el intr-o camera? Ce boala are?

Eliza: Asta e camera de oaspeti. Devastati ce vreti .*spune impingandu-ne inauntru apoi incuind cheia.

Nu se putea mai bine. Sunt la petrecerea tarfei din liceu care nu ma suporta, inchisa intr-o camera cu baiatul care candva era sa ma omoare, si da, mereu o sa ii aduc aminte de asta.
Imi dau pantofii incomozi jos si ma asez pe pat iar vlad vine catre mine.

- Ce crezi ca faci? *spun dandu-ma mai departe de el*
Vlad: Stau si eu jos, zic. Nu e patul tau.
- Nici al tau.
Vlad: In spre deosebire de tine , eu am mai fost aici.

Corect. Stai, tocmai mi-a recunoscut ca s-a culcat cu Eliza aici? Yuck!

- Vrei sa spui ca...
Vlad: Nu. Nu m-am culcat cu ea aici. Deloc de fapt, dar era s-o fac daca nu intrai peste noi.
Simt cum mi se aduna lacrimile in ochi si imi intprc capul in directia opusa lui. Oare sunt impreuna? Nu cred. Totusi ce tampita si-ar inchide iubitul cu alta intr-o camera timp de o ora? Si totusi...de ce ma deranjeaza faptul ca era sa se culce cu ea? De ce imi pasa asa mult se persoana lui cand adevarul e ca eu pentru el sunt un nimic! Un nimeni! Sau un simplu joc, o papusa pe care vrea s-o manipuleze ca pe restul de fel.

Vlad: Ce faci? Plangi?
- Nu.
Vlad: Ba da, plangi. *spune venind in fata mea punandu-se in genunchi* Nu plange *spune stergandu-mi lacrimile cu degetul mare*
Ma uit in ochii lui dar nu imi pot da seama ce simte. Mila? Dispret? O urma de iubire? Naah, iubire pentru bautura din mana lui.
Ii iau sticla din mana si iau o gura mare din substanta care dupa putin timp ma face sa ametesc si sa apara din nou acea arsura apoi incep sa tusesc.

Vlad: *rade* ziceai ca nu ai baut in viata ta, dar cand te vad cum bei acum imi vine greu sa te cred. *spune in timp ce se aseaza din nou pe pat*
- Nu trebuia sa fiu aici *spun melancolica mai luand o gura din bautura* Trebuia sa fiu acasa, visand la ce a fost in tabara.

Pov.Vlad:
Am auzit bine? Vorbeste de tabara? Oare despre acele saruturi sau despre faptul ca era sa o omor? Inca ma urasc pentru asta.

Isa: Dar iata-ma aici. Intr-o rochie care mai are putin si pocneste pe mine la ce stramta e, inchisa intr-o camera cu tine, intr-o casa straina, bând pana ma doare capul. *spune si mai ia o inghititura*

E clar, e beata.

Isa: Stii ce nu inteleg? Ce vrei tu de la mine de fapt? De ce nu vrei sa ma lasi in pace? Ce ti-am facut sa ma urasti asa tare? Spune.
- Nu te urasc...
Isa: Ah,nu?
Dau incet din cap
Isa: Atunci de ce mi-ai facut farsa aia cu laptele? De ce imi vorbesti in scarba? De ce m-ai impins in lac?
Raman mut, chiar nu am un raspuns pentru toate asta. Ăsta sunt eu..
Isa: Nu stii? Iti spun eu de ce, pentru ca ma urasti! Ma urasti pentri ca nu iti pic in plasa ca restul parasutelor tale! *spune scuipand aproape*
- Nu mai vorbi asa! Habar nu ai nimic despre viata mea!
Isa : Stiu deja, esti Vlad Munteanu, idolul fetelor idioate care-ti pica in plasa si se culca cu tine doar dupa ce le zici "buna" , un alcoolist, un nesimtit si un badaran! Asta esti!
- Spune fata care are acum sticla de vodka in mana. Pai lasa-ma sa-ti spun ceva, perfectiune intruchipata ce esti. Tu esti aia plina de fite care imi invadeaza tot spatiul, mai intai vii in tabara si acum aici! Nu puteai ramane dracului la tine in Arad? Nu are nimeni nevoie de tine aici! *spun aproape urland*

Ea doar ramane tacuta si impietrita apoi deschide gura si spune:

Isa: Nu deveneam asa daca nu existai tu! Pana acum cateva luni eram o fata simpla care mergea la scoala, lua note bune se intorcea acasa si tocea pana a doua zi. Acum sunt o fata care spune niste cuvinte pe care in mod normal uram sa le si aud, o fata care poarta zdremtele alteia, o fata care plange din cauza ta! Nu stiu de ce dracului m-a afectat cand am vazut-o pe aia calarindu-te. Nu stiu ce e cu mine dar stiu ca sunt asa doar din vina ta! Bravo, m-ai distrus, esti fericit acum? Asta voiai sa auzi?

A afectat-o cand eram cu Eliza? Sa fiu sincer, cand a aparut aia in camera peste mine o vedeam doar pe ea, in mod normal nu aveam de gand sa ma culc cu Eliza, imi provoaca repulsie pe cand acest micut taifun din fata mea ma streseaza. Nimeni nu m-a enervat in halul asta pana acum

O vad incepand sa rada dintr-o data, daca nu as fi stiut ca e mortal de beata as fi spus ca e nebuna. Tocmai ne certam si acummincepe sa rada.

Isa: Te-am lasat fara cuvinte. *spune inca razand*

Face cativa pasi spre mine dar la cat e de ametita aproape cade si din fericire o prind la timp. Ma impinge in pat si se urca peste mine. Devine interesant. Ce imi face fata asta? Ma face sa imi schimb starile ca pe banda rulanta, acum un minut eram nervos, dupa confuz iar acum sunt intrigat. Sunt curios ce o sa faca mai departe. Credeam ca sa da jos de pe mine dar defapt s-a intins in pat si m-a tras peste ea.

Isa: Te plac al dracului de mult. *spune si ma trage intr-un sarit pasional*
Imi pun mainile pe soldurile ei si incep sa i le masez apoi continui sa ii sarut gatul scotand un mic geamat din partea ei. Zambesc victorios si ma ridic de pe ea.

Isa: Ce faci? *spune confuza*
- Nu esti pregatita pentru asa ceva. Esti beata. Vreau sa o faci constienta, sa stiu ca ma vrei fara ca alcoolul sa vorbeasca in locul tau. Mai bine dormi. Aceasta isi pune capul pe perna si se ghemuieste. Probabil ii e frig asa ca o acopar cu o patura care era pe scaun apoi ma aplec si o sarut pe frunte.

Ok Vlad, ce a fost asta?
Aud cheia raspucindu-se in broasca apoi pe usa intrand Andra.
- Cum de e cheia la tine?
Andra: I-am luat-o Elizei cand se calarea cu Andrei.

Nimic nou. Ii fac semn sa taca apoi iesim in liniste pe hol.

Bum paw capitol nouuu. Nu o sa pun next daca nu ajung macar la 25-30 de voturi la acest capitol. Daa, m-am dat si eu pe de astea😂😂 Ale iasa, phaaa

ParadiseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum