?: Isa?
- Mama?
Mama: Isa, pot sa stiu si eu ce faci cu...Tu? *spune nervoasa când il observa pe Vlad iar acesta se da in spate*
Mama: Nenorocitule! Era sa îmi omori fiica! Cum îți permiți sa o atingi!?Vlad nu spune nimic doar rămâne împietrit .
- Mama...
Mama: Nici o mama Isa! Hai cu mine! *spune si ma trage de mana apoi mergem către cabana intrând apoi in ea*
Mama: Fa-ti bagajele!
- Ce?
Mama: Ți-am spus sa îți faci bagajele isa! De când cu tabăra asta era sa mori si acum ai apucături de curva! Nu așa te-am educat eu!M-a făcut cumva curva? Cum își permite? Te-ai sărutat cu Vlad in timp ce ești cu Selly, ți-o spune pe buna dreptate. El m-a sărutat,nu eu! Dar ți-a plăcut!
- Mama eu nu plec nicăieri !
Mama: Isa nu îmi pune răbdarea la încercare! Ori îți faci bagajele, oți ti le fac eu da aici nu mai stai! Clar?Ma ridic nervoasa de pe pat si încep sa îmi fac bagajele trântind toate lucrurile in valize.
Mama: Te aștept in mașină *spune mama mai liniștită*
- Ce mașină?
Mama: Mi-am cumpărat o mașină noua. O să-ți placa.Nu ii mai spun nimic si ea pleacă. Mersi Vlad, mi-ai dat lovitura de gratie! Nu o sa te uit niciodată pentru asta . nu vreau sa plec. Nu acum când mi-am făcut in sfârșit prieteni, nu acum când am un iubit...singura parte buna din asta e ca nu o sa trebuiască sa il mai vad vreodată pe Vlad. Il urăsc din tot sufletul !
Selly intra fericit in cabana:
Selly: Heeei urato!...stai? Ce faci acolo?
- Îmi strâng lucrurile Selly, plec acasă..
Selly: Nuu...de ce?Si cu asta mi-a pus capac. Nu ii pot spune despre mine si vlad, o sa fie distrus..
Mama: Deoarece ea si acel copil tembel se sărutau desi el ii cauzează atâtea probleme. Tu cine mai ești?
Selly: Eu? Nimeni important *spune uitandu-se la mine apoi plecând*
- Andrei, stai!
Mama: Unde crezi ca te duci domnișoară? *spune inchizandu-mi ușa in nas*După o ora:
Mama ma ajuta cu bagajele apoi îmi face semn sa intru in mașină. Evit puțin deoarece ii vad pe Vlad si Selly uitandu se la mine de lângă cabana lor. Nu vreau sa plec...vreau sa rămân aici. Cu Selly, Geo, Magda, Cristi...Vlad chiar...
Gata si cu capitolul asta. Unii zic "Magda" , alții "Selly" , uite ca era "măsa"! =))))))
CITEȘTI
Paradise
FanfictionO rogi pe mama ta un an întreg sa te lase in acea tabără, te bucuri pentru ca intr-un final reușești s-o convingi. Dar ce se întâmpla daca tabăra nu e așa cum ți-o imaginai? Când oamenii nu sunt exact cum te gândeai? Vrei sa știi mai mul...