Buuum, capitol noou!😎
A sosit si dulcea zi a plecarii. 3 iunie mai exact. Viata mea pana acum a fost la fel de monotona. Mai putin cand am aflat ca Geo are iubit. Ma bucur pentru ea si a spus ca si el la randul lui o sa vina in tabara.
E ora 10 , sunt in gara alaturi de mama care inca plange.
-Mama nu ma mut acolo, o sa ne vedem peste cateva luni.
- stiu scumpo dar nu ai fost niciodata atat de departe de mine, tocmai in Constanta măi Isa? *spune ea in timp ce isi sterge lacrimile cu dosul palmei*
- Off mama, imi vei lipsii dar o sa vorbim in fiecare zi dupa cursuri, promit.Vine trenul iar eu imi iau bagajul si intri dar nu inainte sa ma uit inapoi la mama si sa ii fac cu mana. Imi dau lacrimile dar nu imi pare rau ca plec.
Urc in tren, si caut locul 34.
Il gasesc dar vad ca pe locul meu e un bagaj si langa el un domn de varsta mijlocie care sa joaca pe telefon. Cata nesimtire, locul pentru bagaje e gol si el totusi isi tine bagajul pe locul meu.
- Ma scuzati domnule. *spun iar acesta se uita la mine de parca l-as fi deranjat de la ceva important* va puteti lua bagajul? Acesta este locul meu si...
- Eeei ma dar cata obraznicie pe tine fetito, trebuia sa vii mai repede si sa iti iei locul. E pierderea ta.
Ce nesimtit!- Hei, mai e un loc liber langa mine, poti sta aici daca vrei.
Stai...vocea pe care am auzit-o e identica cu cea a lui...Selly! Nu pot sa cred! Chiar Selly e! Rosesc , ii zambesc si ma hotarasc sa iau loc langa el.
- Vezi fetita? S-a rezolvat problema.
- Era rezolvata de mult daca nu te facea mă-ta asa mitocan! *spune Selly*
- Ce ai zic, mucosule? *spune el vizibil enervant in timp ce se ridica de pe scaun*
- Aha deci acum te poti ridica de pe scaunul ala nenorocit. *spune la fel de enervant si da sa se ridice dar il tin jos*Tipul asta e de 3 ori cat el. Nu are muschi, e doar foarte gras dar tot il poate bate cu usurinta.
Din fericire vine controlorul care ne cere biletele si apele se linistesc pana la urma.- Eu sunt...
- Selly, stiu *spun si radem amandoi* Eu sunt Anais Dumitru.
- Imi pare bine. Cati ani ai?
- 16 , tu?
-15. Si, unde mergi?
- Pai ma duc intr-o tabara de...
- Vara numita Dreams Camp, asa e? *ma intrerupe el*
- Exact. Si tu mergi tot acolo?
- Da, dar sunt la cabana vecina, cea pentru vloggeri.
- Este o cabana pentru vloggeri?
- Da, merg de 2 ani acolo si e super misto.
- Super. Am vrut sa filmez si eu un vlog acum 2 ani dar mi-am dat seama ca nu e de mine.
- De ce crezi asta?
- Pai in 2 luni am strans cam 15 vizualizari si jumate erau de la mama.
- Eei,nici eu nu am fost un fenomen inca de la inceput, dar prin munca si rabdare am reusit sa ajung unde mi-am propus. Daca iti place sa faci vlogguri fa-o! Si daca vrei iti dau cateva sfaturi..
- Sigur, mi-ar prinde bine.Nihihihihihi😈 stiti deja ce am de spus: daca vă place lasati un mic vot si poate si un com ca sa stiu ca merita sa continui si ca va place, ale iasa, phaa
CITEȘTI
Paradise
FanfictionO rogi pe mama ta un an întreg sa te lase in acea tabără, te bucuri pentru ca intr-un final reușești s-o convingi. Dar ce se întâmpla daca tabăra nu e așa cum ți-o imaginai? Când oamenii nu sunt exact cum te gândeai? Vrei sa știi mai mul...