Poate mai e o sansa..

3.1K 195 52
                                    

- Gratis?

-Da, mama, gratis. Haideee, te rooooggg! Tabara incepe peste cateva zile si nu mai am mult timp pentru a ma inscrie. *ma rog eu de ea in speranta ca imi va da un raspuns pozitiv*

-Mai vedem noi, nu spun nici da dar nici nu.


Ma asez la masa dandu-mi ochii peste cap. De ce e mama asa complicata? Nu e nimic rau in asta...

Imi termin micul dejun si sucul de portocale apoi urc inapoi in camera mea unde intru pe facebook. Nimic nou, nu cereri, nu mesaje, nu notificari. Nici nu stiu de ce il mai am, nu fac niciodata nimic cu el.

Ah, uite, o notificare.

"Andreea Deaa te-a invitat sa...." plictisitooor.

Decid sa imi sun o prietena, cred ca e cam singura mea prietena, si asta pentru ca e din Buzau si habar nu are nimic din ce sunt. In fine, ma cunoaste destul de bine dar nu stie nimic despre scoala si absente si toate astea, nici nu vreau sa afle..mi-e teama ca o sa ma paraseasca si ea, si nu vreau asta. Este o prietena super chiar daca e cu 2 ani mai mare decat mine.


Dupa al treilea bip raspunde:

- Heiii Isaa

- Hei Geo, ce faci?

-Bagajele,tu?

- Eu bine, voiam sa vad ce faci.bagaje? Unde pleci?

- Ei bine, am vazut o postare pe net in legatura cu o tabara de vara si....

- Nu creeed! *o intrerup eu*

- Ce? *spuneea razand de reactia mea*

-Tabara se numeste cumva Dreams Camp? (Fara inspiratie😂)

-Da, ai auzit de ea?

- Glumesti? Ma rog de mama de 2 saptamani sa ma lase sa merg. Dar vad ca e degeaba, defapt nu, a spus ca se mai gandeste, dar asta inseamna sigur nu.

-Ee haide, fii si tu mai optimista, poate o sa te lase

- Nu stiu ce sa zic Geo, mama e tare complicata.


Am continuat sa vorbim aproape 3 ore. Da, ma mir ca am reusit sa vorbim atat. Nu sunt fana vorbitului la telefon.

Decid sa ascult niste muzica. Satra Benz mai precis. Mda, i-am descoperit anul trecut si imi plac foarte mult, imi dau o stare de show😂


-Isa! *spune mama intrand parca iritata in camera mea*

-Da mama, ce e? *spun dandu-mi castile jos*

- Te strig de 30 de minute, nu mai auzi?

-Ascultam muzica *spun dandu-mi iar ochii peste cap*

- Alta data sa nu ii mai dai asa tare, am o veste pentru tine.


Deci ori merge in alt oras sa lucreze, ori vina matusa Betty cea enervanta la noi, ori vrea sa ii fac iar facebook.


-Mama, facebook-ul e pentru tineri, oricum nu ai sti sa il folosesti!

- Nu e asta, mi-a facut vecina si mie. Tocmai ti-am dat cerere de prietenie *spune ea mandra*


Aoleu, mama are facebook? Deja vad sutele de postari cu flori, comentariile gen "puiul meu" si sutele de mesaje pe care o sa mi le dea chiar daca suntem la cativa metrii distanta, asa s-a intamplat cand si-a cumparat telefon acum un an.


-Atunci ce e?

-Pai.....




DEJA STIU CA NU E CITITA DE NIMENI DAR AM ZIS CA POATE, DACA MAI SCRIU UN CAPITOL, POATE O SA FIE CITITA...SPER SA VA PLACA SI SA MA AJUTATI CU UN MIC VOT☺

ParadiseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum