Acum iti pasa?

1.9K 102 13
                                    

Inca nu inteleg ce mi se intampla.
?: Buna ziua, pot sa stau putin cu ea?
Cunosc vocea asta..,Vlad? Ce naiba faci langa mine idiotule? Din vina ta sunt aici acum!
Probabil a venit sa imi dea foc sau mai stiu eu ce.

Vlad: Pff...imi pare rau,ok? Stiu ca nu ma auzi si tocmai de aia iti vorbesc.
- Te aud mai bine decat crezi
Vlad: Imi pare rau pentru ce ti-am facut, daca as fi stiut ca o sa ajungi in coma...nu te mai impingeam in lac. Sper sa nu mori, si nu doar pentru a nu ajunge la inchisoare dar...doar nu vreau sa mori. Pff...nu stiu de ce iti spun toate astea..oricum nu ma auzi.
- Te aud, mai spune, mai spune. Profit de ocazia asta sa te ascult cum imi ceri scuze si poate cand ma trezesc o sa ma laud cu asta. Daca ma mai trezesc...

Vlad: Stiu ca nu prea are rost sa vorbesc cu tine dar..chiar vreau sa ma descarc
- Sa te descarci? Cap de Cartof are sentimente?
Vlad: E deja 3 dimineata si eu nu pot sa dorm, m-am certat cu Selly, cu tata, cu Cristi..si asta doar pentru ca sunt eu tampit si te-am impins, nu ma descurc cu emotiile astea, o data simt ura, ca as putea sa te las in lacul ala ca sa te manance pestii...
-Hai paaaa!
Vlad: Si..o data am simtit ca ar fi trebuit sa vin dupa tine, sa te ajut...nu stiu de ce. Si nu stiu de ce nu am facut-o. Regret ca sunt asa cum sunt, vorba ta sunt un țăran. Dar daca te vei trezii, jur ca o sa ma schimb, Isa..o sa ma schimb doar te rog, trezeste-te.

Ce naiba? Lacrima? Am simtit o lacrima pe mana...ii simt mana strangand-o pe a mea...simt..dar inca nu pot deschide ochii. Arghh, haideeee!

Vlad: Chiar nu vrei sa te trezesti,nu? Asta e lectia pe care mi-o dai...

- Vreau sa ma trezesc dar nu pot idiotule! Chiar vreau, chiar....
Nu apuc sa găt afirmatia ca acest alb orbitor dispare, se transforma in negru.

- Ai ales cu inima, ti-am spus ca vei fi pregatita sa alegi. Ramai cu bine , Anais.
- Tu din nou? Stai, cum adica am ales cu inima? Aloo, iar nu vorbesti cu mine?
Vlad: Isa?
- Stai..esti...esti Dumnezeu?
Vlad: Sunt Vlad, nu Dumnezeu!
- Nu tu! Aloo!
Vlad: Isa deschide dracului ochii, nu murii! Ce Dumnezeu?
- Vlad?
Vlad: Eu!

Ii vad incercarea esuata de a masca un zambet, nu l-am mai vazut zambind...e frumos..si cretin!

Vlad: Stai, tu te prefaceai?
- What?
Vlad: Te prefaceai, m-ai auzit! *spune el nervos ridicandu-se de pe scaun*
- Nu e chiar..
Vlad: Nu e chiar ce? Mi-am facut griji ca ai putea murii dar tu stai cu ochii inchisi si te prefaci?
- Nu m-am prefacut.
Vlad: Eh na, atat de prost ma crezi Anais? Atat de prost?
- Vorbesc serios, eu nu eram ...
Vlad: Tu nu erai in coma, am inteles! Hai pa, prefacuto!

Spune iesind nervos pe usa si trandint-o in urma lui.
De ce imi vine sa plang? Poate era mai bine sa nu ma trezesc...el mi-a spus tot ce avea pe suflet iar eu am stricat tot. Dar nu e vina mea ca nu stie sa ma asculte! La naiba cu Vlad! El ma aduce intr-un pat de spital si aproape pe moarte si tot el ma face prefacuta? Cum isi permite? Jur ca nu il inteleg pe baiatul asta...

Asistenta: S-a trezit! Domnule Stanescu, s-a trezit! *spune o asistenta cam aiurita care era sa se loveasca de usa cand a iesit*

A venit si doctorul , m-a consultat si mai trebuie sa stau aici inca vreo 2 zile pentru analize si toate cele. Acum cea mai grea treaba va fi sa o conving pe mama sa ma lase iar in tabara. Firar Vlad, cum imi incurci tu mie viata.

Zic ca postez la 7-8 si postez la 9:30😂 dar nu e baai, merge si acum. Daca ti-a placut acest capitol, lasa un mic vot sau poate si un com ca sa stiu ca merita sa scriu in continuare. Ale iasa, phaa. Succes maine la scoalaaa

ParadiseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum