E abia ora 5, hotărăsc sa fac un dus apoi sa îmi fac ceva la porcăria asta numita par.
După jumate de ora ies de la dus si îmi usuc parul apoi il întind si il las pe spate. Problema este cu ce o sa ma îmbrac. In fine, o să-mi iau niste blugi si un tricou. Nu prea îmi pasa cum arat.Nu stiu cum am reușit dar am adormit cu capul pe masa, e deja ora 8 si se aude soneria.
- Răspund eeeu! *tip din toți plămânii, poate ca mama are dreptate, o sa asurzească cineva din vina mea*
Deschid ușa si cine altcineva sa fie daca nu Andra si Miruna care...wow! Erau îmbrăcate superb. Andra avea o rochiță neagra cu mâneci de dantela si umerii goi, parul prins dintr-o coada de cal tapata, niste pantofi nu prea înalți deoarece e deja foarte înaltă si machiata puțin cam prea mult, pe când Miru era îmbrăcată dintr-o rochie roșie ca de cauciuc (știți voi materialul ala ciudat) care pe lângă ca era foarte scurta, mai avea si ditamai decolteul si ii scotea prea tare in evidenta formele, niste pantofi stiletto (sper ca am scris bine) tot roșii si mai machiata natural.- Wow.
Ele doar chicotesc si le invit înăuntru.
Andra: Buun, sa vedem cu ce te imbracaaam spune in timp ce îmi deschide dulapul.
Miru: Pe bune? Doar blugi ai?
- Am avut o rochie când aveam 10 ani.
Acestea se uita la mine cu o privire de "sa mori tu" apoi mai arunca inca o privire in dulapul meu.
Miru: Ai noroc ca am prevăzut asta. *spune scoțând ceva din geanta* Du-te in baie si îmbrăcate cu asta.
- Nu e nevoie , pot....
Miru: Acum! *spune pe un ton amenințător.*
Fac o mutra de cățeluș si ma duc in baie
Rochia arata așa (media)
CITEȘTI
Paradise
FanfictionO rogi pe mama ta un an întreg sa te lase in acea tabără, te bucuri pentru ca intr-un final reușești s-o convingi. Dar ce se întâmpla daca tabăra nu e așa cum ți-o imaginai? Când oamenii nu sunt exact cum te gândeai? Vrei sa știi mai mul...