"Ce are ea si nu am eu?"

1.9K 93 29
                                    

Intru in cabana si o vad pe Magda impachetandu si lucrurile.
- Magda?
Ea își ridica privirea si se uita la mine. Plânge.
-Magda ce ai? Ești bine?
Magda: Sunt bine Isa. *spune in timp ce își șterge lacrimile*
- Atunci de ce plângi? Si de ce îți faci bagajele? Nu îmi spune ca pleci.
Magda: Nu plec , doar ca o sa ma mut in alta cabana.
- Poftim? De ce?
Magda: Nu ma simt prea confortabil aici
- Am făcut eu sau Geo ceva?
Magda: Nu, doar ca vreau sa stau singura un timp. Sa ma gândesc la viață mea.
- Tu nu ești bine. Te rog spune-mi ce ai.
Magda: Doar mi-e dor de familia mea, atata tot.
- Pff . Stiu cum e, si mie mi-e foarte dor de mama *spun trista* Oricum îți respect decizia, dar nu uita ca ești bine venita sa te muti înapoi cu noi.
Magda: Mulțumesc Isa. *spune imbratisandu-ma*

Își ia lucrurile si pleacă. Deja ma simt ca dracu. Nu voiam sa plece. Geo habar nu am unde e iar eu am rămas singura.

Persp.Magda:

Adevărul? Am plecat pentru ca nu mai pot sa ma prefac in fata Anaisei. Il plac mult pe Selly, enorm de mult. Am petrecut câteva zile împreună si mi-am dat seama ca sunt îndrăgostita de el. Dar azi când l-am văzut cu Isa ceva in mine s-a rupt! Ce are ea si eu nu am? De ce o prefera pe ea? Mi se pare ca am auzit ca sunt împreună, sper sa fi auzit prost. Stiu ca suna foarte egoist dar../dar nu pot sa nu ma gândesc la el...pur si simplu nu pot.

ParadiseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum