Murderland, Montana, USA
13/14 martie 2017Este ora 20:25, familia Hale se pregătea de cină. Noul şerif al orăşelului Murderland din Montana, se aşezase la masă.
- Fiule, trebuie să o aşteptăm pe Emily la masă! îi zise Linda fiului său.
- E cuva vreo problemă? i-a spus răzvrătit Derek. Nu am voie să îmi potolesc foamea? Ce inteligentă ești, mamă.
Derek era genul de adolescent rebel şi încăpăţânat de 17 ani, făcea ce-i voia capul fără nici măcar a-şi anunţa familia de planurile sale.
- Derek, vorbeşte frumos cu mama ta! i-a spus Albert, tatăl lui.
- Sau ce, domnule Hale? se ridică și făcu o pauză. O să mă închideţi în casă cum aţi făcut acum o săptămână? Sunteţi nişte nenorociţi! zise el cu o privire dușmănoasă.
Albert se ridică de la masă şi îi izbi violent o palmă peste obraz.
După această dezlănţuire, s-a dus în camera sa, fiind întâmpinat în capătul scărilor de către Emily, sora lui.
Coborî jos să afle ce s-a întâmplat. Pe Emily o deranja faptul că nu era informată despre ce se întâmplă în familie.
Ce rost ar avea? Peste câteva ore se va întâmpla ceva ce va începe să schimbe viețile tuturor. Din bine, în rău.
- Mamă, tată? Ce s-a întâmplat? De ce ţipa Derek? întrebă Emily nedumerită.
Emily era tipul de fată normală şi obişnuită, învaţa destul de bine la şcoală însă nu era chiar ca verişoara ei Spencer. (volumul 2)
Ea era un pacificator, de fiecare dată când avea loc un scandal în liceu, ea se afla de faţă.
- Aşază-te la masă Emily! îi zise Linda. Se apropie de aragaz şi îşi dădu şorţul jos obosită de toate probleme ce s-au prăbuşit ziua asta peste ea.
Munca de şerif nu era atât de uşoară precum credeau toţi: plină de suspans, aventură, ba chiar acţiune mortală. Încă din momentul in care Linda a obţinut postul de şerif în Murderland, oarecum situaţia oraşului şi cea din familia ei a început din ce în ce mai rău să se destrame.
Albert se ridică de la masă şi a îmbrăţişat-o de talie. Cei doi erau căsătoriţi de mulţi ani, înainte erau stabiliţi în Seattle, unde au locuit acolo câtva timp. După un an, au început să locuiască în Murderland.
După cină, Emily se îndreptă înspre camera lui Derek cu o tavă de mâncare, a bătut la uşă însă nu a primit niciun răspuns.
- Derek, sunt eu, Emily!
Derek i-a deschis, ştiind că e ea. A lăsat-o să intre, apoi a închis uşa.
- Te-a trimis mama sau tata să mă interoghezi ca şi cum am omorât pe cineva? zise el tolănindu-se pe pat cu telefonul în mână, Emily aşezâdu-se pe marginea patului.
- Derek, fii serios! Nici măcar nu au vrut să-mi spună ce-ai făcut. Urăsc asta! Ei te iubesc mai mult decât pe mine, mă consideră ca şi cum nu aş fiica lor, uneori chiar am sentimentul ăsta ca şi cum nu aparţin familiei ăsteia...
Emily aruncă apoi o privire sub perna lui şi văzu jumătate de pistol.
- Derek? Ăla e...
- Shh! Taci, că te vor auzi!
- Derek! făcu o pauză, apoi continuă ea şoptind. Ăla e un pistol, ce-ai de gând?!
- Jack mi l-a dat, e un revolver, zise Derek şoptind.
CITEȘTI
Crimele din Murderland
Детектив / ТриллерŞeriful Linda şi adjunctul Jeff se străduiesc să afle cine este făptaşul crimelor, însă suspiciunea sare de la o persoană la alta, dând oportunitate ucigaşului de a-și găsi o nouă victimă atunci când faptele şi adevărul vor avea să destrame inimi, g...