I. Mamă şi fiică
Emily găsi cu uşurinţă celula mamei ei. Se apropie de gratii şi o văzu pe Linda aţipind cu capul pe acea bancă din fier rece.
- Mamă? strigă Emily cu aceeași voce calmă.
Îşi deschise ochii văzându-şi fiica după mult timp. Se ridică de îndată de pe bancă şi se apropie de gratii.
- Emily!
O îmbrăţişă strâns printre gratii cu un zâmbet nemaivăzut până acum.
Lacrimile uscate de pe obrajii Lindei au devenit un nou pârău pentru noi lacrimi, de fericire de data asta.
- Ce s-a întâmplat? E totul în regulă? continuă Linda cu o neutralitate pe care a avut-o până în momentul de faţă.
- S-au întâmplat foarte, foarte multe până acum, mamă!
- Spune-mi! reluă ea calm, apucând-o de mâini.
- Acel băiat, Dylan, el este fiul lui tata, a fost omorât la spital de curând...
Chipul Lindei a împietrit odată cu vestea primită.
- Albert a avut un fiu? Cu Melissa... Acum e mort?! Spune-mi te rog că nu a mai dat ortul popii nimeni până acum!
- Înafară de Dylan, şi Norma.
Indiferenţa obișnuită de care dădea dovadă Emily o agită mai mult pe Linda.
- Norma Bates, de la CNN?
- Datorită ei, toată lumea a aflat fostul mariaj dintre tata şi Melissa. A fost înjunghiată chiar lângă casa ei închiriată.
Linda îşi retrase mâinile de pe cele ale lui Emily şi se aşeză pe bancă, din ce în ce mai confuză.
II. Minţi întunecate
Emma era în biroul său când făcu un apel către Departamentul de Poliţie din Helena.
- Bună seara, ofiţer-şef Voisey, mă numesc inspector Emma Murderer. V-am sunat în legătură cu cazul agentului Patrick Spring, dacă aveţi o clipă să discutăm pe seama reformei date de căt...
Dialogul Emmei s-a oprit îndată ce Spencer a păşit în birou cu pistolul lui Larsson în mâna sa însângerată. Îi făcu semn să închidă.
- Trebuie să plec, vă sun mai târziu!
Emma a închis telefonul şi o privi pe Spencer.
- Pune arma jos, ce-ai de gând? Unde e Larsson?
Îi zâmbi.
- Larsson e într-un loc mai bun! zâmbetul îi pieri cu nervozitate. Unde e Emily? I-am auzit vocea!
- A mers să vorbească cu Linda, este la celula 2.
- Nu-mi pasă la ce celulă, idioato! o trase de păr, împingând-o în față. Condu-mă la ele!
Emma păşi înaintea lui Spencer, ucigașa aţintind pistolul negru către ceafa victimei sale.
CITEȘTI
Crimele din Murderland
Mystery / ThrillerŞeriful Linda şi adjunctul Jeff se străduiesc să afle cine este făptaşul crimelor, însă suspiciunea sare de la o persoană la alta, dând oportunitate ucigaşului de a-și găsi o nouă victimă atunci când faptele şi adevărul vor avea să destrame inimi, g...