8. Moartea pentru Linda

203 23 2
                                    

I. Dovadă

După câteva minute, ambulanţa a sosit şi au transportat-o pe femeie la spital. În acelaşi timp, a sosit şi un echipaj de poliţie ce a ajutat la investigare. 

Linda observă în bucătărie nişte forme de paşi noroioşi ce se îndreptau înspre ieşirea din spatele casei.

- Jeff, vino puţin! 

Se apropie repejor.

- Da, ce este? o întrebă el.

- Vezi paşii ăştia? Adu-mi ruleta din maşină!

Ieşise din casă şi reveni cu ruleta.

- Ce vei face cu ea?

- Voi măsura câţi centimetri are pasul ăsta şi în funcţie de centimetrii lui, vom afla dacă criminalul este bărbat sau femeie.

Linda a tras de capătul ruletei şi măsurase pasul.

- 29 de centimetri? Asta ce înseamnă?

- Criminalul are în jur numărul 45-48 la picior, deci criminalul este categoric un bărbat.

- De ce crezi asta?

Jefferson o privi pe Linda dubios, ca şi cum ar ascunde ceva, Linda se gândi la spusele lui. 

Între timp, ea primi un apel de la Albert.

- Da, Albert? Ce s-a întâmplat?

- Linda, trebuie să vii acasă, Derek a fugit cu un revolver din casă, vino urgent!

Linda se urcă în maşină şi plecă sub privirile lui Jefferson ce o privea aproape întunecat.

II. În desfăşurare

Între timp, la conacul Shop. Eric şi Miguel se pregăteau pentru a o asasina pe Linda.

- Eric, înainte de a pleca, trebuie să te întreb ceva legat de Amanda şi Jack.

- Spune!

Între timp, Jack coborî scările, i-a auzit ce vorbeau, aşa că el se gândi să îi asculte ascunzându-se lângă perete.

- Jack ştie că Amanda nu este mama lui? îl întrebă Miguel pe fratele său, Eric.

- Da, a aflat asta exact în urmă cu câteva ore înainte ca ea să fie împuşcată.

- Şi cum a reacţionat?

- Impulsiv... în seara aceea a plecat de acasă şi s-a întors dimineaţă. Nu trebuie să afle faptul că a fost adoptat, asta îl va distruge!

- Eric, ar fi fost mai bine să-i spui asta mai devreme!

- Las-o baltă! Ai totul pregătit? Ai luat numărul de înmatriculare de pe maşină? La ambele mă refer.

- Da. Totul este pregătit pentru a o omorî pe nenorocită. Ţine cagula asta, le vom pune pe cap! Hai să mergem!

Jack îi privi încruntat, atât din faptul că a aflat că a fost adoptat, cât şi din faptul că ei plănuiesc să ucidă şeriful.

Cei doi se urcară într-o maşină neagră, fără numere de înmatriculare şi cu geamuri fumurii. O maşină perfectă pentru o asasinare ca la carte.

III. Două gloanţe

După vreo două minute, Linda a ajuns în faţa casei. Coborî din maşină şi se îndreptă spre uşă. Albert o văzu pe geam şi se îndreptă înspre ea cu o premoniţie că se va întâmpla ceva.

El ieşi pe uşă către Linda. În spatele soţiei lui văzu într-o maşină pe cineva care îndreptă un pistol înspre ei. 

- Lindaaa!

Albert fugi înspre ea reuşind să o împingă. Gloanţele trase de Miguel l-au ţintit pe Albert în piept. Linda îi privi de jos trupul însângerat de cele două gloanţe.

Linda se ridică şi a reuşit să tragă cu arma trei gloanţe în maşina celor doi.

Victima se prăbuşi la pământ, apare şi Emily. Linda îşi pusese mâinile pe rănile adânci ale lui Albert pentru a-i opri hemoragia, însă el deja intră în agonie.

- Linda... 

- Albert, nu, nu, nu, revino-ţi! Emily, sună la urgenţe, acum!

Emily îşi scoase telefonul şi apelă la 911. Linda începu să plângă văzându-şi soţul pe prag de moarte.

-------------

Crimele din MurderlandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum